Mercedes Benz GLC Coupe 250 4matic ... εντυπωσιακή δύναμη [test]

Mercedes Benz GLC Coupe 250 4matic ... εντυπωσιακή δύναμη [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Μακρύτερη, χαμηλότερη και σαφώς πιο σπόρ απο την   "οικογενειακή " GLC, η κουπέ σχεδιάσθηκε για να ικανοποιήσει όσους αναζητούν κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα σχήματα στην συγκεκριμένη  premium κατηγορία: δυναμικότερη και πιο εντυπωσιακή εμφάνιση,καλύτερα δυναμικα χαρακτηριστικά και περισσότερο σπόρ χαρακτήρα σε μια  προσπάθεια να ξεχωρίσουν απο τα "συνήθη " SUV. Και όντως η GLC Coupe, εξασφαλίζει την διαφορά και πολλά περισσότερα ακόμη,για όσους αναζητούν το κάτι άλλο.

ΜΑΚΡΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ

Σχεδιαστικά οι διαφορές  με την " οικογενειακή"  GLC ξεκινούν απο την κολώνα Α και πιο πίσω με την οροφή να  παίρνει εντονότερη κλίση. Εντονα διαφορετικό είναι   7το πίσω μέρος του πεντάθυρου αμαξώματος,με νέα  Led φωτιστικά σώματα αεροτομή,ηλεκτρική πόρτα,διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα ενώ νέες ειναι και οι ζάντες των 19 ιντσών και φυσικά υπάρχουν και 20άρες.

YN 2017 08 30 10.48.02
Από πλευράς διαστάσεων η κουπέ,είναι μακρύτερη κατά 76 mm,χαμηλότερη κατά 40 mm και απέχει 15 mm  λιγότερο από το έδαφος,σε μια προσπάθεια να τονισθεί ο σπόρ χαρακτήρας της.

Και πράγματι δείχνει συνολικά πιο σπόρ , μοντέρνα και αεράτη απο την απλή  GLC και αντιμετωπίζει με άνεση τον αντίστοιχο Γερμανικό κυρίως αλλά και Αγγλικό ανταγωνισμό.

Συγκριτικά η απλη GLC , έχει καλύτερη ορατότητα πίσω από την κουπέ, περισσότερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και χαμηλότερο σκαλοπάτι φόρτωσης στο πόρτ μπαγκάζ που είναι και μεγαλύτερο σε χωριτικότητα κατά  50 περίπου λίτρα.
Τα συνολικά βάρη των αμαξωμάτων,το ωφέλιμο φορτίο και το βάρος ρυμούλκησης δεν έχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους.

ΧΛΙΔΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Εσωτερικά ποιότητα,χλιδή και πολυτέλεια δεν διαφέρουν πολύ μεταξύ  GLC και  GLC Coupe και ο εντυπωσιασμός σε κερδίζει αμέσως.

Το ογκώδες ταμπλό  με την υπερυψωμένη οθόνη των 7  ιντσών ,που μοιάζει με τάμπλετ και τους κυκλικούς αεραγωγούς παραμένουν ίδια,όπως και η μεγάλη κονσόλα που φθάνει μέχρι το πίσω μέρος των πρόσθιων καθισμάτων.
YN 2017 08 30 10.49.11
Το σύστημα COMAND online, διαθέτει περιστροφικό διακόπτη και touchpad με λειτουργεία αφής,προσφέροντας άφθονες επιλογές και λειτουργείες, χρειάζεται όμως εξοικείωση για να το μάθεις σωστά.

Φινίρισμα, ποιότητα υλικών και επενδύσεων,συναρμογή και προσοχή στην λεπτομέρεια, βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο όπως αρμόζει σε μια Μερσεντές.

Ατελείωτος σχεδόν είναι ο κατάλογος του έξτρα εξοπλισμού ,περιλαμβάνοντας ότι ζητήσεις και ακόμη περισσότερα, αρκεί να μπορείς να πληρώσεις.Οπως αερανάρτηση,οθόνη 8,4 ιντσών για το  infotainment,θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα,έγχρωμο Ηead up display,μεγάλη ηλιοροφή κλπ.

Πληρέστατος τέλος ειναι ο στάνταρ εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής  ασφάλειας ,καλύπτοντας κάθε απαίτηση.

ΑΝΕΤΗ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Ο οδηγός δεν  κάθεται πολύ ψηλά, έχει πολύ καλή ορατότητα μπροστά δεξιά και αριστερά,όργανα και χειριστήρια βρίσκονται σε σωστές θέσεις και αποδεικνύονται εύχρηστα και με καλή αίσθηση.

Η συνολική εκμετάλευση χώρων ειναι πολύ καλή και τέσσερις επιβάτες θα νοιώσουν πλήρη άνεση σε μακρινά ταξίδια,ακόμη και αν είναι πάνω απο 1.80μ σε ύψος. Πίσω ο μεσαίος  ίσως ζορισθεί λίγο, λόγω του τούνελ της τετρακίνησης και της μέτριας γέμισης της βάσης του καθίσματος.

YN 2017 08 30 10.48.50
Η χωριτικότητα του πόρτ μπαγκάζ ξεκινά απο τα  350 και φθάνει τα 1600 λίτρα ανάλογα της θέσης των καθισμάτων αλλά το επίπεδο φόρτωσης είναι σχετικά ψηλό,δυσκολεύοντας την φόρτωση βαρειών αποσκευών.

ΕΥΣΤΡΟΦΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Οι εραστές των βενζινοκινητήρων  έχουν σαν πρώτη επιλογή τον δίλιτρο  υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 211 ίππων με τα 350 Nm ροπής,που συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.Οι 211 ίπποι τα καταφέρνουν πολύ καλά με τα κιλά του αμαξώματος που είναι τουλάχιστον 1785, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 7.3 δευτερολέπτων για τα 0-100 χλμ/ωρ και τελική ταχύτητα 222 χλμ/ωρ.Ο κινητήρας ειναι  ήσυχος,εύστροφος,δυνατός και πρόθυμος σε όλο το φάσμα των στροφών του και συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο.Οι αλλαγές ειναι σχεδόν ανεπαίσθητες για οδηγό  και επιβάτες,γίνονται  όταν πρέπει,δεν αφήνουν κενά,δεν σε κρεμούν ούτε κρατουν ψηλά τις στροφές όταν δεν πρέπει.Ενα απο τα καλύτερα  αυτόματα κιβώτια που έχουμε δοκιμάσει.
YN 2017 08 30 10.49.01
Η κατανάλωση ειναι 6.9 λίτρα σύμφωνα με το εργοστάσιο,στην πράξη  όμως και με δεδομένα τον όγκο και το βάρος του αμαξώματος ειναι αισθητά υψηλότερη, καλή όμως συνολικά όταν δεν το παρακάνεις. Τα 9.5 ως 10.3 λίτρα/100 χλμ  είναι μια μέση  τιμή στην οποία μπορεις να υπολογίζεις. Αν επιζητάς χαμηλότερες τιμές υπάρχει βέβαια η ντίζελ έκδοση των 170 ή των 204 ίππων.

ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Η κουπέ  έκδοση δεν διαφέρει μόνον αισθητικά από την απλή  GLC αλλά έχει και διαφορετικές ρυθμίσεις πλαισίου.Η σπόρ ανάρτηση είναι στάνταρ,ενώ η κρεμαγιέρα έχει  κοντύτερο βήμα.Ετσι και σε συνδυασμό βέβαια με την τετρακίνηση, είναι πιο δυναμική και πιο άμεση στο δρόμο,εκτελώντας άψογα τις εντολές του οδηγού.Υποστρέφει περιορισμένα και παρουσιάζει  μικρές  κλίσεις στις γρήρορες στροφές,έχει υποδειγματική κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες,δεν βυθίζεται στις έντονες επιβραδύνσεις,δεν αναπηδά στις εγκάρσιες ανωμαλίες, ούτε και πλέει.

Ο βενζινοκινητήρας πέρα απο πιο ήσυχος είναι και πιό ελαφρύς συνολικά και εμπνέει περισσότερο για σπόρ οδήγηση,όσους το επιζητούν.

Δυνατά και αποτελεσματικά ειναι και τα φρένα σε κάθε περίπτωση και πολύ καλή η αίσθηση του πεντάλ.

Η άνεση τέλος της ανάρτησης συμβαδίζει με τον σπόρ χαρακτήρα του οχήματος. Παρά τις μεγάλες ζάντες και τα  αντίστοιχα ελαστικά, δεν κουράζει,δεν τερματίζει και δεν θορυβεί,είναι όμως σφικτή γενικά, δύσκολα όμως οι επιβάτες αισθάνονται τις ανωμαλίες του δρόμου.

YN 2017 08 30 10.48.13

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η κουπέ έκδοση της  GLC  έχει όλα τα στοιχεία για να ξεχωρίσει.Εχει σπόρ εμφάνιση και χαρακτήρα,πολύ καλές επιδόσεις, άνετους χώρους,εντυπωσιακό και πλούσιο σαλόνι,κορυφαία ποιότητα κατασκευής,υποδειγματικό εξοπλισμό ασφαλείας και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Μια απο τις καλύτερες επιλογές άν ψάχνεται στην συγκεκριμένη premioum κατηγορία.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 18|04|24 17:22

Cupra Leon e-TSI 150 PS ... Με σπορ DNA [test]

 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ