Νέο Ford Puma Hybrid /AUT  ... Επιδόσεις και οικονομία [test]

Νέο Ford Puma Hybrid /AUT ... Επιδόσεις και οικονομία [test]

Διαθέτοντας ένα εξελιγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα, σε συνδυασμό με έναν δυναμικό, προηγμένης τεχνολογίας τρικύλινδρο κινητήρα και ένα προσεκτικά σχεδιασμένο Crossover αμάξωμα με σαφή σπορ χαρακτηριστικά , το νέο Puma αποτελεί πρόκληση για την κατηγορία του από κάθε άποψη.

ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Είναι γεγονός ότι η νέα εξελιγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt, βελτίωσε τις τιμές του νέου Puma, στους τομείς της κατανάλωσης και επιδόσεων, ενισχύοντας ταυτόχρονα τον οδηγικό χαρακτήρα τους σε πολλά σημεία.

ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ

Η συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία της Ford αναβάθμισε τον γνωστό βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma χρησιμοποιώντας μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι μπορεί κανείς να επιλέξει πλέον μέσα από μια προηγμένη γκάμα κινητήρων (Ford EcoBoost) μέχρι και τους 200 ίππους του ST, καθιστώντας το νέο μοντέλο σχεδόν ασυναγώνιστο.

16967898807808282225307608244337

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η εταιρεία είχε δεσμευτεί από καιρό ότι όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία τουλάχιστον ηλεκτροκίνητη έκδοση, με το νέο Puma (2/20) να είναι το πρώτο από πολλά εξηλεκτρισμένα οχήματα που παρουσίασε η Ford. Έτσι, οι αγοραστές του νέου κόμπακτ crossover μοντέλου ήταν από τους πρώτους που ωφελήθηκαν απο τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής, η οποία βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την οδηγική αίσθηση του οχήματος.

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Αναλυτικότερα τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt βελτίωσε συνολικά τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

16967902816986197008306483317834

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Το ειδικά εξελιγμένο σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125, 155 και 200 ίππων ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Πρακτικά , το σύστημα εφαρμόζει αρκετές νέες και ενδιαφέρουσες λύσεις.

16967899525714301260273834194612

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Η πολύ σημαντική “υποκατάσταση ροπής” αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει επίσης στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την απλή έκδοση καθώς και εκπομπών CO2 από 126 g/km και κατανάλωσης από 5,5 l/100 km για την έκδοση των 155 ίππων, δύσκολα βρίσκει αντίπαλο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ

Επίσης η ενδιαφέρουσα “υποβοήθηση ροπής”, αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε, να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρει μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις σε ολες περιπτώσεις.

16967899802333251815755864539034

ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του κινητήρα 1.0L EcoBoost, χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίστηκε η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο, με αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις.

ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ

Το ειδικά μελετημένο BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα , για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Αυτό σημαίνει μπορείς να επιλέξεις εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης ( EcoBoost) που υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop, για μειωμένο λειτουργικό κόστος σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

ΜΕΙΩΜΕΝΟΙ ΡΥΠΟΙ

Ο δυναμικός κινητήρας 1.0 EcoBoost των 155 ίππων εξασφαλίζει χαμηλές εκπομπές CO2 και σε συνδυασμό με το νέο, επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, αθόρυβη λειτουργία και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Μπορείς βέβαια να επιλέξεις και την αρκετά ισχυρή έκδοση των 125 ίππων αν θες να συνδυάσεις, επιδόσεις και καλύτερη τιμή αγοράς, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις.

16967901989483654960144819221554

ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Οι δυναμικοί 155 ίπποι, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων , είναι υπεραρκετοί για εξασφαλίσουν επιτάχυνση 8.8 δευτερόλεπτων και τελική ταχύτητα πάνω από 204 χλμ, τιμές που κρίνονται πολύ καλές για την κατηγορία και το μέγεθος του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με χαμηλές γενικά τιμές κατανάλωσης. Τα 6.1 λίτρα εμφανίζονται εύκολα ,τα 7.1 λίτρα είναι μια μέση τιμή που μπορείς να υπολογίζεις συνδυαστικά στην πόλη και στα ταξίδια, πού φυσικά ανεβαίνουν αν χρησιμοποιείς όλη την ισχύ του κινητήρα συχνά, κυνηγώντας τις επιδόσεις, μειώνονται όμως αισθητά με ελαφρύ δεξί πόδι με τιμές συχνά κάτω από τα 5,7 λίτρα /100χλμ.

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Οι κινητήρες 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρωτοποριακό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, μόλις ακριβώς χρειαστεί.

ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Σημαντικό είναι επίσης ότι η οδήγηση διαφοροποιείται επίσης με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ της εταιρείας (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) επιτρέποντας στον οδηγό να ρυθμίζει τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Μέσω των διαθέσιμων προγραμμάτων καθορίζεται επίσης και το πότε αλλάζει σχέση το κιβώτιο στις αυτόματες εκδόσεις, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση σε πάρα πολλές περιπτώσεις που είναι απαραίτητο.

16967902441464639237131840734613

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ

Μπαίνοντας στο σαλόνι, εμφάνιση και πληρότητα εξοπλισμού εντυπωσιάζουν, όπως και η ποιότητα υλικών και φινιρίσματος.
Ο μεγάλος πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών και η εντυπωσιακή οθόνη αφής 8.0 ιντσών που ενσωματώνει και το σύστημα πολυμέσων SYNC 3,κλέβουν την παράσταση και στην περίπτωση των εκδόσεων ST - Line X συνδυάζονται με ηχοσύστημα B&O δέκα ηχείων με subwoofer, από καλύτερα της αγοράς

ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων επιτρέπουν σε τέσσερα με πέντε άτομα να ταξιδεύουν, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, για πόδια και τα κεφάλια τους, σε μακρινά ταξίδια, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που κυμαίνεται από 401 μέχρι 1216 λίτρα, ανάλογα της θέσης των καθισμάτων, κρίνεται καλή για την κατηγορία και εξασφαλίζει μεγάλη πρακτικότητα.

16967903490412781545104820329033

ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η εντυπωσιακή έκδοση ST Line διαφοροποιείται αισθητά από τις απλές εκδόσεις, χάρις στις χαρακτηριστικές προσθήκες και βελτιώσεις διαθέτοντας επί πλέον πλουσιότερο εξοπλισμό. Στοιχεία που δικαιολογούν την τιμή αγοράς του εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα σαφές σπορ προφίλ.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Σημαντικό είναι ότι το νέο Puma βελτιστοποιεί περαιτέρω την αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της εταιρείας , προσφέροντας πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σιλεντμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα top mounts της ανάρτησης έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου προσφέροντας έτσι πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο για την κατηγορία του σε όλες τις περιπτώσεις και αρκετά καλή άνεση για τους επιβάτες στους περισσότερους δρόμους.
Επί πλέον ανθεκτικά και αποτελεσματικά κρίνονται και τα φρένα σε κάθε περίπτωση, διαθέτοντας και πολύ καλή αίσθηση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το νέο και πολύ ενδιαφέρον , ήπια υβριδικό Puma ST των 155 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, προσφέρει ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία, εντυπωσιακή εμφάνιση, μεγάλους χώρους και πρακτικότητα , πολύ πλούσιο εξοπλισμό, προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφαλείας, ασφαλή οδική συμπεριφορά, ενδιαφέρουσα άνεση, σπορ χαρακτηριστικά, ελκυστική εμφάνιση και χαμηλές τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμό με ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, αποτελώντας, αληθινή πρόκληση για τον ανταγωνισμό και σίγουρα μια από τις καλύτερες αγορές, στην συγκεκριμένη κατηγορία.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ