Suzuki Swace 1800 Hybrid /CVT ... Εξαιρετικά Οικονομικό [test]

Suzuki Swace 1800 Hybrid /CVT ... Εξαιρετικά Οικονομικό [test]

Προτάσσοντας με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου , την εμφάνιση, τους χώρους, την πρακτικότητα και την πληρότητα εξοπλισμού, το υβριδικό Swace CVT , δείχνει να βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό, αποτελώντας μια ιδιαίτερα συμφέρουσα αγορά.

ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΗ ΓΚΑΜΑ

Το υβριδικό Swace έρχεται να προσθέσει, στην ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της εταιρείας, την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας.

 Η πρωτοποριακή Ιαπωνική εταιρεία πιστή στη στρατηγική της για την παραγωγή αυτοκίνητών με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα εξοπλίζει το  Swace με το προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο απαρτίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα οι οποίοι συνεργάζονται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

16955710759732648272049758339623

1800 ΚΥΒΙΚΑ

Η συνδυαστική ισχύς του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των  1798  κυβικών  και του ηλεκτροκινητήρα  , φθάνει τους 122 ίππους και η ροπή τα 142 Nm, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του νέου μοντέλου να  κρίνονται καλές και ανταγωνιστικές, με την επιτάχυνση για τα 0 με 100 χλμ να βρίσκεται στα 10. 8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 180  χλμ/ωρ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Η Suzuki αναφέρει κατανάλωση από 4,4 λ. /100 χλμ και χαμηλές εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ., τιμές που δεν απέχουν πολύ από τις πραγματική μέση κατανάλωση των 5.2 λίτρων/100χλμ, η οποία σε μπορεί με ελαφρύ δεξί πόδι, ακόμη και μέσα στην πόλη να κατέβει στα 3.8 με 4.2 λίτρα , τιμές που κρίνονται εξαιρετικά χαμηλές για την κατηγορία του οχήματος, που πολύ δύσκολα πλησιάζει ο ανταγωνισμός.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Εντυπωσιακά δυναμικό και sport, το Swace  κερδίζει εύκολα τα βλέμματα με την επιβλητική κυψελωτή μάσκα να πλαισιώνεται από δυναμικούς προβολείς LED με λειτουργία BI-LED. Κάθε λεπτομέρεια χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση, ενώ το τελικό σύνολο μαγνητίζει τα βλέμματα.

ΧΑΜΗΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ

Το  μεγάλο άνοιγμα της μάσκας και o σχεδιασμός των προβολέων ομίχλης αποτελούν βασικά στοιχεία του Sport σχεδιασμού της Suzuki. Οι βαμμένες μαύρες κυψελωτές γρίλιες του προφυλακτήρα έρχονται να τονίσουν περαιτέρω την Sport αίσθηση. Η σχεδίαση και η θέση του προφυλακτήρα προσδίδουν χαμηλό κέντρο βάρους για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία και σταθερότητα.

ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με LED φώτα (μικρή και μεγάλη σκάλα).

Στην έκδοση GLX η μικρή και η μεγάλη σκάλα βρίσκονται σε μια λάμπα (BI-LED) για τη βέλτιστη  ενεργειακή απόδοση κι ορατότητα. Ο «διπλού J» σχεδιασμός των φώτων ημέρας προσδίδει έναν επιβλητικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Ενώ η σχεδίαση με έντονες γραμμές στα φτερά και στις πόρτες καθώς και το σχήμα των παραθύρων δείχνουν τη Δυναμική – Sport κίνηση του αυτοκινήτου.

16955714249784750057534674939807

ΜΕ ΡΑΓΕΣ ΟΡΟΦΗΣ

Σκοπεύοντας στην επίτευξη χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι ζάντες αλουμινίου 16’’ είναι οι ίδιες σε όλες τις εκδόσεις. Οι διπλές ακτίνες προσδίδουν χαρακτήρα Sport αλλά και Business  προφίλ στο αυτοκίνητο.

Ενώ η σχεδίαση των πίσω φτερών και οι γραμμές των φωτιστικών σωμάτων τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Οι ράγες οροφής αλλά κι η κεραία με σχεδιασμό «πτερυγίου καρχαρία» είναι 2 ακόμη χαρακτηριστικά του Sport Hatchback Suzuki Swace.

Το νέο Swace  προσφέρει μια πλούσια παλέτα επτά επιλογών χρωμάτων αμαξώματος, White Pearl Crystal Shine, Super White, Precious Silver, Black Mica, Dark Blue Mica, Phantom Brown Metallic και Oxide Bronze Metallic τα οποία δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

ΚΟΜΨΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Στην πολυτελή καμπίνα, ο κομψός σχεδιασμός προσφέρει εργονομία κι άνεση σε όλους τους επιβάτες.

Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Οι μαλακές επενδύσεις, οι σπορ διακοσμητικές πινελιές σε χρώμα ασημί ή χρωμίου και η σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτυπώνουν την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η λειτουργία κλιματισμού S-FLOW και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού είναι χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογίας του αυτοκινήτου.

ΟΘΟΝΗ ΟΚΤΩ ΙΝΤΣΩΝ

Η μεγάλη οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την Οθόνη Ενέργειας, Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.

16955711684742072890717103975414

ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Ο  εξελιγμένος μεγάλος πίνακας οργάνων που χαρακτηρίζεται από τον στιλάτο φωτισμό διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες. Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων μπορεί να ρυθμιστεί για προβολή αναλογικού ή  ψηφιακού ταχύμετρου. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: Οδηγός οικονομικής επιτάχυνσης "ECO Accelerator Guidance", Ένδειξη ECO Score κ.α.

Επίσης, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport) προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης.

Να σημειωθεί πως από τις ρυθμίσεις μπορεί να επιλεχθεί και Ελληνικό Menu.

1695571395542962170059955770542

ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Επιπλέον μία ακόμη τεχνολογική καινοτομία για τη εταιρεία αποτελεί το θερμαινόμενο τιμόνι τόσο στην έκδοση GL+ όσο και στην GLX. Την άνεση στον τομέα αυτό συμπληρώνουν τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

ΔΙΖΩΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται και στις 2 εκδόσεις του SWACE.

16955711136826052330245750890137

ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Για εύκολη φόρτιση του Smartphone (εφόσον υποστηρίζεται από την συσκευή) υπάρχει η δυνατότητα επαγωγικής (ασύρματης) φόρτισης στην κεντρική κονσόλα.

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ο  απαλός ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από τα υποβραχιόνια θυρών, γύρω από τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας και γύρω από την κεντρική ποτηροθήκη ενισχύουν την ορατότητα σε αυτά τα σημεία στο σκοτάδι.

ΑΥΞΗΜΕΜΕΝΗ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ

Το  Swace διαθέτει 928 mm απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων προσφέροντας  αυξημένη  ευρυχωρία και άνεση στους πίσω επιβαίνοντες, ενώ συνολικά τέσσερα με πέντε άτομα θα βολευτούν άνετα και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις ακόμη και στα μακρινά ταξίδια.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 1606 ΛΙΤΡΩΝ

Ο μεγάλος και άνετος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με όγκο έως και 596 λίτρα, ενώ μπορεί να επεκταθεί με το κατέβασμα των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη μεταφορά υγρών ή λερωμένων αντικειμένων.

ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει η Suzuki το  αυτοκίνητο εξασφαλίζει την ικανοποίηση που προσφέρει ένας τρόπος ζωής φιλικότερος προς το περιβάλλον. Το προηγμένο υβριδικό σύστημα που κινεί το Swace με τον ηλεκτροκινητήρα, τον κινητήρα ή και με τα δύο, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Προσφέρει όχι μόνο εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και ομαλή κύλιση και δυναμική επιτάχυνση που ενισχύει την οδηγική απόλαυση.

16955712028856841916347923498424

ΟΜΑΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το Swace και το κινεί σε χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το αυτοκίνητο κινείται τόσο με τον ηλεκτροκινητήρα όσο και με τον ισχυρό αλλά οικονομικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται κι η υβριδική μπαταρία, εάν χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το άκουσα ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας.

ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΡΥΠΩΝ

Ειδικά η λειτουργία αυτή είναι ιδανική για την εντελώς αθόρυβη αναχώρηση ή επιστροφή στο σπίτι καθώς και κατά την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές ή σε εσωτερικούς χώρους στάθμευσης καθώς ελαχιστοποιείται ο ήχος και μηδενίζονται οι εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και  τις συνθήκες του αυτοκινήτου η αυτονομία κίνησης στο EV Mode κυμαίνεται στο 1 χιλιόμετρο.

ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ CVT

Η μετάδοση κίνησης πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές, χαρίζοντάς μια απίστευτα ήρεμη εμπειρία οδήγησης. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.

Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device).

Το MG1 λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.

Το MG2 είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.

Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής Μπαταρίας.

16955712709348367298308918376273

ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Ο οδηγός Π αισθάνεται άνεση και σιγουριά .

Η ομαλή κύλιση, η αμεσότητα του τιμονιού και η ευελιξία που προσφέρει η επιλογή της λειτουργίας οδήγησης  χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Ο έλεγχος του οχήματος είναι  άμεσος κι ακριβής ακόμα και στις γρήγορες στροφές, χωρίς  έντονη υποστροφή, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, στο σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης Στροφών (Active Cornering Assist, ACA) αλλά και στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, όπως και αντιδράσεις στα όρια, η άνεση των αναρτήσεων παίρνει πολύ καλό βαθμό, ενώ αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα.

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ

Ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT.

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ

Η πρώτη επιλογή αυτή συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμησης καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση.

16955713181203655648543783596780

ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Αυτή η δεύτερη λειτουργία ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση (μόνο στο digital ταχύμετρο)

ΣΠΟΡ ΕΠΙΛΟΓΗ

Με την τρίτη επιλογη, μέσω του Υβριδικού Συστήματος και τη λειτουργία SPORT, επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΣ

Στις απότομες στροφές, αυτή η λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης στους τροχούς που βρίσκονται από την πλευρά του εσωτερικού της στροφής για να αποφεύγεται η υποστροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όχημα στρίβει πιο ομαλά κι η πορεία του είναι εκείνη που επιλέγει ο οδηγός.

ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΠΙΣΩ

Οι μπροστινές αναρτήσεις MacPherson με γόνατα κι οι πίσω αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια είναι σχεδιασμένες για βελτιωμένη σταθερότητα χειρισμών κι οδηγική άνεση. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι επίσης βελτιστοποιημένες για ανταπόκριση γραμμικής διεύθυνσης κατά την οδήγηση σε στροφές με μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες.

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει στο έπακρο καλύτερη οδηγική εμπειρία.

Το Swace περιλαμβάνει συνολικά μια πλούσια γκάμα συστημάτων ασφαλείας:

ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ

Το  σύστημα PCS συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας τον δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων και μια κάμερα. Υποστηρίζει λειτουργία προειδοποίησης πρόσκρουσης, υποβοήθηση πέδησης πριν από την πρόσκρουση και λειτουργίες πέδησης πριν από την πρόσκρουση.

ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΕΚΤΡΟΠΩΝ

Όταν το σύστημα LTA ανιχνεύει ότι υπάρχει πιθανότητα ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοηθά μερικώς τον χειρισμό του τιμονιού για τη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας και την αποτροπή εκτροπών από τη λωρίδα ή τον δρόμο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, την υποβοήθηση τιμονιού, την προειδοποίηση εκτροπής και τη λειτουργία επαναφοράς στο κέντρο της λωρίδας.

ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ

Το σύστημα RSA εντοπίζει τα οδικά σήματα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όταν ανιχνευτούν. Το σύστημα είναι συμβατό με σήματα για τα όρια ταχύτητας, για περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, σήματα για κατοικημένη περιοχή, σημεία εξόδου από συγκεκριμένες περιοχές κι όλες τις ευρωπαϊκές πινακίδες.

ΣΤΑΘΕΡΗ  ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Το σύστημα DRCC διατηρεί αυτόματα την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και ακινητοποιεί το όχημα όταν ακινητοποιείται και το προπορευόμενο. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο, το όχημα κινείται με σταθερή προκαθορισμένη ταχύτητα.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΦΩΤΩΝ

Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των επερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Στην έκδοση GLX περιλαμβάνονται  επιπλέον:

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ  ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΩΝ  ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Το σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη.

ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑΣ

Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την οπισθοπορεία σε χώρους στάθμευσης. Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και αναβοσβήνουν εικονίδια στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.

ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΥΜΑΤΩΝ

Το S-IPA βοηθά τον οδηγό όταν θέλει να παρκάρει το Suzuki SWACE τόσο σε παράλληλη θέση όσο και σε κάθετη με οπισθογωνία. Βοηθάει επίσης στη διαδικασία αναχώρησης “ξε-παρκάρισμα” από παράλληλη θέση. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί αισθητήρες κυμάτων υπερήχων για την ανίχνευση των αντικειμένων και μπορεί να παρκάρει το όχημα με ακρίβεια ακόμα και σε στενές θέσεις.

Παρέχει στον οδηγό ηχητική κι οπτική καθοδήγηση, ενώ οι κινήσεις του τιμονιού γίνονται αυτόματα.

ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Εάν το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, αυτό το σύστημα ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες μέσα στο όχημα εντοπίσουν μια σύγκρουση και μπορούν επίσης να σταλούν χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, εντυπωσιακή εξωτερική αλλά και εσωτερική εμφάνιση και  ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία παντού , το Swace προηγείται σημαντικά , ξεχωρίζοντας επιπλέον για την άνεση, την πολυτέλεια, τους χώρους,  την οδική συμπεριφορά, , την ησυχία κύλισης, την ποιότητα κατασκευής και την κορυφαία πληρότητα εξοπλισμού, προκαλώντας έντονα τον ανταγωνισμό από κάθε άποψη.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ