Η Μύκονος και το στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης

koukas

Άρθρο του Κ.Κουκά ( υπ.Δημάρχου Μυκόνου)

Η Ελλάδα διαθέτει ένα αξιόλογο τουριστικό προϊόν, που προσφέρεται ως "πρώτη ύλη" για αξιοποίηση. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι ο τουρισμός αποτελεί τη μόνη εξαγωγική (αφού εισάγει πόρους ) δραστηριότητα, που φέρνει τον καταναλωτή στον τόπο παραγωγής (προσφοράς) του προϊόντος (υπηρεσίας) καθιστώντας, με τον τρόπο αυτό, εξαγωγικές και άλλες δραστηριότητες, που από τη φύση τους δεν είναι εξαγώγιμες (κέντρα εστίασης και αναψυχής, εμπορικά καταστήματα κλπ ).
Για την επιτυχία του συγκεκριμένου τομέα και την ανάπτυξή του θα πρέπει η άσκηση της τουριστικής πολιτικής να γίνεται κυρίως με όρους marketing. Αυτό σημαίνει σχεδιασμό και εφαρμογή με συνέπεια, συνέχεια και με βάθος χρόνου και βέβαια πάνω από όλα τη μέγιστη κοινωνική συναίνεση.

Η Μύκονος αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς διεθνείς προορισμούς και επί της ουσίας η οικονομική δραστηριότητα του νησιού είναι απόλυτα συνυφασμένη με την πορεία του Τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, η στήριξη του συγκεκριμένου Τομέα πρέπει να αποτελεί τη βασική προτεραιότητα κάθε Δημοτικής Αρχής.
Η εγχώρια και διεθνή εμπειρία έχει αποδείξει ότι η διεθνής τουριστική προβολή, η προσέγγιση νέων αγορών και νέων ομάδων – στόχων, η ανάπτυξη νέων μορφών Τουρισμού, έχουν ως αποτέλεσμα τόσο τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος, όσο και τη χρονική επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Ειδικά όμως η προσπάθεια για την προβολή του νησιού μας έχει συλλογικό χαρακτήρα και καθιστά απαραίτητη τη συμμετοχή κάθε πολίτη και κάθε συλλογικού φορέα, που έχει στοιχειώδη αίσθηση των αναγκών και των προκλήσεων της νέας εποχής.
Με τη λογική αυτή, άλλωστε, προσπάθησα από την πλευρά μου με την ιδιότητα του Αντιπροέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου να συνδράμω σε σειρά ενεργειών προβολής του νησιού μας, όπως τα γυρίσματα της σειράς "Kardashians" που διασφάλισαν πέρυσι 685 εκατομμύρια τηλεθέαση στο νησί, η φιλοξενία τον περασμένο Οκτώβριο της ομάδας των Κινέζων δημοσιογράφων από την οποία προέκυψε πολυσέλιδο αφιέρωμα στο μεγαλύτερο ταξιδιωτικό περιοδικό της Κίνας με ταυτόχρονη προβολή σε 33 τηλεοπτικούς σταθμούς και περιοδικά ποικίλης ύλης, η οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης (fam trips) με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Αυστρία (μόλις πρόσφατα), τη Βρετανία, Γερμανία, Ελβετία, ενώ αναμένονται ήδη αντίστοιχες ομάδες από τη Σλοβακία, την Τουρκία και τη Ρωσία.
Η αλήθεια είναι ότι οι παραπάνω πρωτοβουλίες και δράσεις πέτυχαν κυρίως λόγω της στήριξης και της ενεργούς συμμετοχής των επαγγελματιών του νησιού μας, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η ενεργοποίηση και η συστράτευση του συνόλου της τοπικής κοινωνίας.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ