ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με επενδύσεις και στελέχη πρώτης γραμμής η Public-MediaMarkt "απαντά" στις νέες ανάγκες των καταναλωτών

H πανδημία έφερε τα πάνω-κάτω στο retail, εκτινάσσοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες και δημιουργώντας νέα μοντέλα και συμπεριφορές. Mε εκατομμύρια επισκέψεις σε φυσικά και online καταστήματα, χιλιάδες online συναλλαγές, συστήματα και τεχνολογίες οι άνθρωποι της Public-MediaMarktείναι σε θέση να αντιλαμβάνονται την ίδια στιγμή τον παλμό του καταναλωτή και να λειτουργούν με ταχύτητα, σχεδιάζοντας λύσεις για τις νέες ανάγκες του.

D7AF0C14 DDCC 4356 A39D 5ABDA39C1F60Οι κ. Γιάννης Σίμος (αριστερά) και Antoine Brouwer (δεξιά)

Γι΄ αυτό το λόγο η Public-MediaMarkt προσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές αλλά εξίσου ισχυρές διευθύνσεις, έχοντας ως βασικό γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

O Χρήστος Καλογεράκης, CEO της Public – MediaMarkt δήλωσε σχετικά: "H εταιρία μας και όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων μας εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή. Δημιουργούμε μία DreamTeam στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε e-commerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή."

Retail BusinessUnit: Μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 9 ετών στην εταιρεία, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει διευρυμένο ρόλο ωςRetailBUHead, με ευθύνη για τη ΔιεύθυνσηRetail Business. Η νέα διεύθυνση είναι υπεύθυνη για τα δίκτυα καταστημάτων των δύο αλυσίδων Public – MediaMarktμε στόχο την ψηφιοποίησή τους και τον σχεδιασμό συνεργειών που θα ωφελήσουν πολλαπλά τους καταναλωτές καθώς και τους συνεργάτες της εταιρίας. 

eCommerce Business Unit: Ο Antoine Brouwer αναλαμβάνει την οργάνωση και το σχεδιασμό της νέας μέρας για τη διεύθυνση eCommerce Business, καθοδηγώντας τη διευρυμένη ομάδα e-commerce και marketplace των 2 brands. Με προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση των υποδομών, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μιας ήδη έμπειρης ομάδας και την προσθήκη νέου ταλέντου, το νέο τμήμα θα δώσει σημαντικό προβάδισμα στην εταιρεία που έχει ήδη την #1 θέση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα αναβαθμίσει την online εμπειρία.

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν  σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα το PublicMarketplace ή την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (driveup). Παράλληλα, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. lastmile), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα. 

 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

symmaxia

 Copyright © 2020 YSTEROGRAFO NEWS