Lotus Emira ... Born to Race [test]

Lotus Emira ... Born to Race [test]

Lotus μια εταιρεία μύθος με ιστορία συνυφασμένη με τους αγώνες ταχύτητας, όσο καμιά άλλη από το 1952 όπου και ιδρύθηκε, έχοντας πάντα σαν γνώμονα, τις επιδόσεις, το χαμηλό βάρος και την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.

ΑΠΟ ΤΗΝ ELAN ΣΤΗΝ EMIRA

Μοντέλα όπως, η Elise, Elan, Esprit έγραψαν της δική τους ιστορία στους αγώνες ταχύτητας, στις πίστες και όχι μόνο. Γνήσιο τέκνο της μοναδικής  αυτής ιστορίας και με το ίδιο ακριβώς dna αποτελεί και η Εmira.

GC LOTUS DJI 0998 2 R1a 9 16 1

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ SUPERCAR

Επιδόσεις και εμφάνιση supercar αλλά όχι και τιμή supercar, αυτό είναι το πιο ισχυρό και ενδιαφέρον στοιχείο που πιο προσιτού μοντέλου της Lotus σήμερα.

Φτιαγμένη για πίστες αλλά ταυτόχρονα και σχεδιασμένη για καθημερινή χρήση είναι η περιγραφή που θα μπορούσαμε δώσουμε στην Emira.

GC LOTUS PSC6573 2 2 R2a 9 16

ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΣ

Σεβόμενη το παρελθόν της, διατηρεί χαμηλό, για τα δεδομένα της κατηγορίας της βάρος, κοντά στα 1400 κιλά περίπου,  αλουμινένιο πλαίσιο και οδική συμπεριφορά που φωνάζει από μακριά … χωρίς όμως να «δαγκώνει» σε περίπτωση λάθους, δίνοντας κάθε στιγμή τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τα όρια μάλλον τα δικά του και όχι της ίδιας.

GC LOTUS PSC6611 2 R1a 9 16

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Σύστημα  διεύθυνσης της παλιάς σχολής που διαβάζει το δρόμο σε κάθε στροφή σε κάθε ευθεία σε κάθε αλλαγή πορείας.

Ανάρτηση για σεμινάριο, σχεδιασμένη όπως η Lotus  ξέρει με σαφώς σπορ χαρακτηριστικά, με απειροελάχιστες κλίσεις στις οριακές στροφές και καμιά αισθητή μεταφορά βάρους και ας πρόκειται για κεντρομήχανη κατασκευή.

GC LOTUS PSC6618 2 2 R1a 9 16 1

Φρένα που αντέχουν στη σκληρή χρήση χωρίς να δυσανασχετούν ακόμη και σε truk day καταστάσεις.

Έτσι κάπως είναι η καθημερινή ή η αγωνιστική αν θέλετε συμβίωση με την Εmira.

GC LOTUS PSC8728s 2 R1a 9 16

ΔΥΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Η Εmira διατίθεται αυτή την στιγμή σε δύο εκδόσεις: Τη δίλιτρη  turbo  με στάνταρ  8 αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 365 ίππους και την 3.5 V6 των 405 ίππων αλλά με κομπέσορ αυτή την φορά και με δυνατότητα επιλογής μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Και τα δύο μοντέλα παραμένουν σταθερά προσηλωμένα στην κίνηση αποκλειστικά στον  πίσω άξονα δεδομένου βεβαίως ότι ο κινητήρας βρίσκεται στο κέντρο του αμαξώματος.

GC LOTUS PSC7026 R2b 9 16

ΧΩΡΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

Η όλη κατασκευή μπορεί διαχειρίζεται άνετα τις  ιπποδυνάμεις χωρίς τη χρήση τετρακίνησης, δεδομένου ότι όταν από το 1952 έχει άμεση σχέση με τους αγώνες, έχοντας αποκτήσει το απαραίτητο know how, την καθιστούν περιττή.

lotus emira dark verdant 03

ΟΝΕΙΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Όσο αφορά τις επιδόσεις τώρα, τα 4.4 δευτερόλεπτα για 0-100 χλμ/ωρ με τη βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 280χλμ /ωρ για τη δίλιτρη έκδοση, είναι τιμές σχεδόν ονειρικές για τα κυβικά της.

lotus emira dark verdant 40

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ SUPER CAR

Με τη σειρά τους τα 4.2 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ωρ  και τα 295 τελικής ταχύτητας, της 3.5 V6, σε καλωσορίζουν στο χώρο των supercar οχημάτων υψηλών επιδόσεων.

lotus emira dark verdant 44

ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ

Με λίγα λόγια αλλά πολύ αίσθημα, η δίλιτρη Emira αποτελεί μια supercar επιλογή, χωρίς όμως, όπως είπαμε και στην αρχή, να είναι αντίστοιχη και η τιμή της, που βρίσκεται που βρίσκεται  κοντά στα 130.000 ευρώ και μακρυά από άλλα ανταγωνιστικά Supercar.

lotus emira dark verdant 47

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Διαθέτει καταιγιστικές επιδόσεις, άκρως εντυπωσιακή και αεροδυναμική εμφάνιση, άριστη ποιότητα κατασκευής, πληρέστατο εξοπλισμό με ψηφιακή οθόνη με  πολύ καλή συνδεσιμότητα και υποστήριξη και ότι άλλο ακόμη κρίνεται must στην σημερινή εποχή.

lotus emira dark verdant 49

ΑΝΟΘΕΥΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

Όμως το πνεύμα του Κόλιν Τσάπμαν παραμένει ανόθευτο και ζωντανό προσφέροντας οδηγική ευχαρίστηση στο μάξιμουμ, χωρίς να χρειάζονται υπερβολικοί αριθμοί ιπποδυνάμεων με το βάρος του αμαξώματος  να απέχει πολύ από τον υπέρβαρο ανταγωνισμό και  χωρίς τον υπερβολικό εντυπωσιασμό  άλλων μοντέλων.

Ερχόμενος τώρα στην Emira  που οδήγησα μέσω ενός πολύ καλού φίλου στην Γερμανία, η δίλιτρη  έκδοση, είναι αυτό ακριβώς που είχα στο μυαλό μου,

άκρως οδηγοκεντρική, ίσως και πολεμική μηχανή , που προτιμάει να περνάει την ζωή της σε κάποια πίστα ή έστω σε κάποιον φιδίσιο ορεινό δρόμο, αλλά δεν λέει όχι και στην καθημερινή χρήση.

lotus emira dark verdant 53

ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Η δυνατότητα επιλογής των  προγραμμάτων οδήγησης μέσω του drive mode, με επιλογές από tour mode, sport mode και  track mode σε καθιστά έτοιμο για αυτό ακριβώς που θέλεις να πετύχεις, από ήρεμη μέχρι και αγωνιστική οδήγηση.  Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. η κεντρική οθόνη, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και ακαμψία του πλαισίου δείχνουν ότι ο απόλυτος σπορ χαρακτήρας της Emira, δεν βρίσκεται σε διάσταση με τις καθημερινές ανέσεις που επιζητεί ή έχει συνηθίσει ο αγοραστής.

lotus emira dark verdant 55

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Με απλά λόγια, η Εmira δεν είναι μόνο σπορ και σκληροπυρηνική πρόταση, αποκλειστικά για λίγους. Μπορεί να σε οδηγήσει μέχρι την πίστα με χαρακτηριστική άνεση και από εκεί και πέρα να μεταμορφωθεί σε απόλυτο εργαλείο απόλαυσης ανάλογα με τις επιλογές σου.

Η Emira διατίθεται στην  Ελλάδα μέσω της Τrident cars, γενικό εισαγωγέα της Lotus, με τιμή πολύ χαμηλότερη αντίστοιχων supercars, έχοντας επιπλέον το ισχυρό πλεονέκτημα των  2000.κ.εκ, ενώ για όσους επιζητούν περισσότερα, σημειώνουμε ότι διατίθεται και με τον 3.5 V6  κομπερσοράτο κινητήρα των 405 ίππων, με δυνατότητα επιλογής και  μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων πράγμα σπάνιο για την κατηγορία αυτή.

lotus emira dark verdant 41

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ