fbpx

Mercedes A 250e Sedan 218 PS 8 DCT AMG Line ... ιδανικός συνδυασμός [test]

Συνδυάζοντας τον γνωστό θερμικό κινητήρα των 1.33 λίτρων των 160 ίππων, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 102 ίππων , εξασφαλίζει συνδυαστική ισχύ 218 ίππων, εντυπωσιάζοντας σε επιδόσεις και κατανάλωση. 

ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑ

Στην πράξη η 250e, γεμίζει βενζίνη στο βενζινάδικο και ρεύμα στο σπίτι ή σε μια δημόσια πρίζα(όπου υπάρχει) και κινείται με βενζίνη για πολλά πολλά χιλιόμετρα και αμιγώς με ρεύμα μέχρι και 70 χλμ. Αυτή είναι νέα Α 250e Sedan που εντυπωσιάζει με την εμφάνιση, την τεχνολογία και τις πολλαπλές δυνατότητες κίνησης που προσφέρει.

ΕΞΥΠΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Η πρώτη σεντάν έκδοση της τετάρτης γενιάς της  A CLASS ,τοποθετείται διακριτικά ανάμεσα στην  μικρότερη σε μήκος πεντάθυρη  έκδοση και τις μακρύτερες   CLA, και CLA  shooting brake, στοχεύοντας τους λάτρεις των αμαξωμάτων τριών όγκων, που εξακολουθούν όπως φαίνεται να είναι ακόμη πολλοί παγκοσμίως,  και οι οποίοι ζητούν κάτι μεγαλύτερο του πεντάθυρου μοντέλου και μικρότερο και κάπως οικονομικότερο σε τιμή των CLA, και φυσικά των C Class.

ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ 

Ο τρίτος όγκος εναρμονίζεται σχεδιαστικά, πλήρως και αριστοτεχνικά με το πεντάθυρο αμάξωμα, χωρίς να προκαλεί και συχνά χωρίς να διακρίνεται εύκολα με την πρώτη ματιά, κάτι με το οποίο φαίνεται να ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι σχεδιαστές της εταιρείας.

Με μήκος 4.549 χλστ η σεντάν, εμφανίζεται μικρότερη, σε σχέση με τα 4.688 χλστ των CLA. 

Tο μεταξόνιο έχει διατηρηθεί στα 2.729 χλστ, το ίδιο με το πεντάθυρο μοντέλο, αλλά το πλάτος είναι 34 χλστ μικρότερο απο την CLA, αλλά το ύψος 7 χλστ μεγαλύτερο με αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους.

YN 2022 08 13 12.01.01

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Γενικά οι επιβάτες της σεντάν  βολεύονται εύκολα με  τα γόνατα τους και τα κεφάλια να μην αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες, ενώ μέτρια κρίνονται και τα 345 λίτρα μεταφορικής ικανότητας του χώρου αποσκευών, που έχουν περιορισθεί λόγω της τοποθέτησης της υγρόψυκτης συστοιχίας των μπαταριών και επαρκούν οριακά για μακρινά ταξίδια.

YN 2022 08 13 12.00.52

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Χαρακτηριστική πρωτιά της σεντάν είναι το γεγονός ότι με συντελεστή  Cd   0.22 ,είναι πιο αεροδυναμική, έστω και ελάχιστα,της CLA,ακόμα και αν δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά,και μάλιστα ανήκει στα αεροδυναμικότερα μοντέλα παραγωγής. Η εξαιρετική αυτή τιμή επιτεύχθηκε ,πέρα των αεροδυναμικών βοηθημάτων, που εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ροή του αέρα με την κατάλληλη σχεδίαση και  πλήρη σχεδόν στεγανοποίηση του κάτω μέρος του δαπέδου.Τα οφέλη είναι χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότεροι ρύποι, χαμηλότεροι θόρυβοι κλπ.

ΔΥΟ ΟΘΟΝΕΣ

Εσωτερικά δεν υπάρχουν διάφορες σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο. Ποιότητα, πολυτέλεια, εξοπλισμός, συναρμογές, φινίρισμα, είναι κορυφαία , κερδίζοντας εύκολα τον αγοραστή. 

Την παράσταση κλέβουν οι δύο οθόνες του συστήματος MBUX, που κατά περίπτωση και ανάλογα με τον εξοπλισμό, φθάνουν και τις 10.25 ίντσες  προσφέροντας πλήρη πληροφόρηση, και πολλαπλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και χρήσης, είτε από την ίδια την οθόνη αφής, είτε και από το τιμόνι, είτε από το  toughpad της κονσόλας, μετά την σχετική εξοικείωση βέβαια.

Γενικά λίγα πράγματα προδίδουν εσωτερικά ότι οδηγείς την έκδοση e, πρέπει να δεις κάποιες λεπτομέρειες, όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την ροή της ενέργειας για να καταλάβεις. 

ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Από πλευράς εξοπλισμού, άνεσης και κυρίως ασφάλειας, υπάρχουν τα πάντα, και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας και εξέλιξης, που υπερκαλύπτουν  κάθε απαίτηση και φέρνουν την σεντάν στο επίπεδο ακριβότερων αυτοκινήτων. 

Στην εκδοση ΑΜG Line, εκτός τις φαρδύτερες και εντυπωσιακές ζάντες και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά υπάρχουν, εκτός των άλλων, μεγάλης διαμέτρου εύκολα ορατά δισκόφρενα, σπορ καθίσματα και  διάκοσμος στο σαλόνι, χοντρή στεφάνη τιμονιού και πολλά ακόμη που δικαιολογούν τον σπορ χαρακτήρα της. 

YN 2022 08 13 12.01.19

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΚΑΜΑΣ

Η Mercedes-Benz  είχε και έχει δεσμευτεί να ακολουθεί τη στρατηγική της για σταδιακή αποδέσμευση από τον άνθρακα και εργάζεται ακατάπαυστα ώστε να μπορεί να προσφέρει μετακινήσεις με ουδέτερες εκπομπές CO από κάθε κατηγορία αυτοκινήτων που εξελίσσει και παράγει. Έτσι, επεκτείνει συστηματικά τη γκάμα των plug-in-hybrid μοντέλων της και  διαθέτει περισσότερες από 20 εκδόσεις, από A-Class έως S-Class και από GLA έως GLE.

Στην compact κατηγορία, η γερμανική εταιρεία προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA. 

218 ΙΠΠΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ

Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο 75 kW ηλεκτροκινητήρας προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 160 kW (218 hp) και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικό του ηλεκτροκινητήρα, δηλ. η μέγιστη ροπή από στάση, κάνει τα compact plug-in hybrid μοντέλα να διατηρούν πολύ καλές επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλές καταναλώσεις.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

 Έτσι η  A 250e (μεικτή κατανάλωση καυσίμου 1,3-1,0 l / 100 km, εκπομπές CO2 συνδ. 30–22 g / km) ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0 – 100 km / h σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με την  αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 km/h, κάτι που αποδεικνύεται περισσότερο από αρκετό από πλευράς επιδόσεων στους αυτοκινητόδρομους, εντός των ορίων ταχύτητας βέβαια των περισσότερων χωρών χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η τελική ταχύτητα τέλος αγγίζει τα 240 χλμ/ωρ.

YN 2022 08 13 12.01.51

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

Η συνδυαστική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την υψηλή ροπή του κιβωτίου ταχυτήτων 8F-DCT 400 H, ο οποίος έχει «υβριδοποιηθεί» με την προσθήκη μίας υβριδικής κεφαλής έλξης, ενώ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων έχουν τοποθετηθεί και στο τιμόνι. 

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 

Χαρακτηριστικό της κορυφαίας οδικής ασφαλείας του οχήματος είναι ο ήχος προειδοποίησης πεζών σε κίνηση έως 30 km/h με δύο γεννήτριες ήχου (εμπρός/πίσω) για την προστασία των πεζών και των ποδηλατών (εξαιτίας της αθόρυβης λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα). Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να οριστεί διαφορετικά, ανάλογα με το αν το όχημα επιταχύνει ή επιβραδύνει. Σε ταχύτητες πάνω από 30 km/h το σύστημα απενεργοποιείται εξαιτίας των αεροδυναμικών θορύβων από τον αέρα και τα ελαστικά. 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Για ένα ευχάριστο κλίμα κατά την επιβίβαση στο αυτοκίνητο, ο οδηγός μπορεί να καθορίσει την ώρα και τη θερμοκρασία εκ των προτέρων, είτε μέσω της εφαρμογής Mercedes me είτε μέσω του συστήματος κλιματισμού. Εάν η καμπίνα επιβατών ψυχθεί ή θερμανθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης του αυτοκινήτου, η απόδοση της μπαταρίας δεν επιβαρύνεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η λειτουργία προ-κλιματισμού της καμπίνας επιβατών μπορεί να γίνει είτε από το κλειδί του οχήματος, είτε με εκ των προτέρων προγραμματισμό της ώρας αναχώρησης από την οθόνη πολυμέσων είτε από την εφαρμογή Mercedes me.

YN 2022 08 13 12.01.59

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ  ΣΤΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Υπάρχουν  έξι διαφορετικά στιλ οδήγησης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ανάλογα με τις επιθυμίες του:  Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO 

Individual: ξεχωριστές επιλογές για το στίλ οδήγησης με επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις, το ESP®

Sport: σπορτίφ  στίλ οδήγησης με τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενισχυμένη αίσθηση boost.

Comfort: ρύθμιση για άνετη και οικονομική οδήγηση. Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος οδήγησης (υβριδικού/συμβατικού) γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση. 

Electric: η οδήγηση σε αυτό το στυλ είναι δυνατή μόνο σε ταχύτητες έως 140 km/h. Προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που έχει θέσει ο οδηγός για τα συστήματα TEMPOMAT, Limiter & Active Distance Assist DISTRONIC στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα οδήγησης σε ηλεκτρικό στυλ ενώ η ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα γίνεται με το πάτημα του απτικού πεντάλ γκαζιού (haptic gas pedal) πέρα από το σημείο πίεσης.

Battery Level: δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. για αστικές διαδρομές / ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η επιλογή του ανάλογου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση. 

ECO: προσαρμογή των χαρακτηριστικών κύλισης του οχήματος ανάλογα με την κυκλοφορία, με την πλήρη εκμετάλλευση όλων των έξυπνων υβριδικών λειτουργιών. Η επιλογή του κατάλληλου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

YN 2022 08 13 12.00.36

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΡΑΝΤΑΡ

Με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια από το φρενάρισμα του οχήματος  χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα.

Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται από ένα σύστημα ραντάρ που αναγνωρίζει ένα πιο αργά κινούμενο, προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, το σύστημα ECO Assist παρακολουθεί εάν υπάρχει συγκεκριμένο όριο ταχύτητας ή κλίση στο οδόστρωμα και προτείνει στον οδηγό να βγάλει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού. Ανάλογα με την κατάσταση, το όχημα ανακτά ενέργεια ή ρολάρει.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ ΡΑΝΤΑΡ

Υπάρχει σύστημα καθαρισμού του τρόπου οδήγησης ανάλογα με την διαδρομή, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης και τα εκάστοτε  δεδομένα όσον αφορά στην αναμενόμενη διαδρομή. Προσδιορίζεται δηλαδή μια ποικιλία από πληροφορίες που αποτελούν τη βάση για μια δυναμική στρατηγική λειτουργίας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν την εξωτερική θερμοκρασία, τα δεδομένα σχετικά με επικείμενες ανηφόρες ή κατηφόρες, τη θέση του πεντάλ γκαζιού ή την οδηγική κατάσταση. Οι πληροφορίες αυτές λαμβάνονται κυρίως από τους αισθητήρες ραντάρ, τις κάμερες, το σύστημα πλοήγησης και ακόμη και τα μηνύματα με τις πληροφορίες κυκλοφορίας. 

ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Στην οθόνη πολυμέσων εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες  όπως η  ροή ενέργειας ή η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης. 

Για τη χρήση της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας θα πρέπει να έχουν επιλεχθεί τα στίλ  οδήγησης Eco, Comfort ή Battery Level. Με το στίλ Electric, μπορεί να επιλεχθεί ξεχωριστά η ένταση της ανάκτησης ενέργειας, μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 km (WLTP). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC. 

YN 2022 08 13 12.02.13

ΜΗΔΕΝΙΚΟΙ ΡΥΠΟΙ

Τα plug-in hybrid οχήματα, όπως η 250e προσφέρουν και  τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελούνται από την αυτονομία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Έτσι, ενσωματώνουν τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων!

ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ 

 

 

A 250 e hatchback

A 250 e Sedan

Κυβισμός (cc)

1332

1332

Διάταξη κυλίνδρων

L4

L4

Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα (kW/hp)

118/160

118/160

στις σ.α.λ.

5500

5500

Ονομαστική Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW/hp)

75/102

75/102

Μεγ. συνδυαστική ισχύς (kW/hp) 

160/218

160/218

Μέγ. Συνδυαστική ροπή στρέψης (Nm)

450

450

Επιτάχυνση  0-100 km/h (s)

6,6

6,7

Μεγ. Τελική ταχύτητα (km/h)

235

240

Μεγ. Ηλεκτρική ταχύτητα (km/h)

140

140

Εκπομπές CO2 - συνδυασμένος κύκλος WLTP (gr/km)

30-22

29-21

Κατανάλωση καυσίμου - συνδυασμένος κύκλος WLTP (l/100km

1,3-1,0

1,3-0,9

Ηλεκτρική Αυτονομία WLTP (EAER) (km)*

65-74

66-76

Χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ lt (με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα)

310 (586) 

345

 

ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ο βασικός εξοπλισμός της Α 250e, περιλαμβάνει εκτός των άλλων:

  • Active Brake Assist
  • AUTOTRONIC - Αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT 400 Η συνεχών μεταβλητών σχέσεων
  • CRUISE CONTROL - Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας
  • DYNAMIC SELECT
  • MBUX σύστημα πολυμέσων
  • Speed Limit Assist
  • THERMATIC - σύστημα κλιματισμού / συμπ. Pre-entry climate control
  • Touchpad
  • Αερόσακο γονάτων οδηγού
  • Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
  • Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
  • Ζάντες αλουμινίου [17”] 43.2 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων
  • Γεννήτρια για ήχο προειδοποίησης πεζών
  • Καθίσματα άνεσης από συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα “Bertrix” μαύρο
  • Καλώδιο φόρτισης 5m, για walbox και δημόσιους σταθμούς φόρτισης type 2
  • Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα type E/F
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών σε δέρμα
  • Πακέτο άνεσης καθισμάτων
  • Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
  • Προβολείς LED
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
  • Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Πέρα από την άνεση η σεντάν είναι προσανατολισμένη και στην χαμηλή κατανάλωση, στην οποία συμβάλουν βέβαια το σχήμα της, τα σπόιλερ και η κορυφαία αεροδυναμική. Έτσι με την χρήση και μόνο του βενζινοκινητήρα και με μαλακό δεξί πόδι, στα 120 χλμ/ωρ, συχνά εμφανίζονται  τιμές κάτω από τα 4.8, με γενική μέση τιμή τα 5.8με 6.0 λίτρα,  ενώ ανάμεσα  τιμές αυτές μπορεί να κινηθεί άνετα ο οδηγός, χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Όταν βέβαια γίνεται και σωστή χρήση του ηλεκτροκινητήρα, η συνολική μέση κατανάλωση εμφανίζεται συνολικά πολύ χαμηλότερη. 

YN 2022 08 13 12.01.41

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει, απολαμβάνει πολύ καλής περιφερειακής ορατότητας και έχει στην διάθεσή του ένα ρυθμιζόμενης αίσθησης και βάρους σύστημα διεύθυνσης, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει. 

Η ανάρτηση είναι εστιασμένη κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς εκπλήξεις στην οδική συμπεριφορά, χωρίς αισθητές κλίσεις στις γρήγορες στροφές, με πολύ καλή κατευθυντικότητα και σωστές αντιδράσεις στις ξαφνικές αλλαγές πορείας. 

Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας κάνει αισθητή την παρουσία του, μόνο στις δύσκολες και επαναλαμβανόμενες εδαφικές ανωμαλίες, χωρίς να επιδρά στην πορεία του αυτοκινήτου. 

Δυνατά και αποτελεσματικά είναι σε κάθε περίπτωση και τα φρένα, προσφέροντας σωστή αίσθηση στο πεντάλ. 

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΑΝ AMG LINE

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, ακόμη και στην χαμηλωμένη 

έκδοση AMG Line, είναι προσανατολισμένες στην άνεση και συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα του οχήματος, καταπίνοντας χωρίς θορύβους τις περισσότερες εδαφικές ανωμαλίες, κρατώντας όλους τους επιβάτες ξεκούραστους στις μακρινές διαδρομές  και μόνο στα εγκάρσια  χαντάκια, γίνεται αισθητός ο πίσω άξονας.

Τέλος σε εξαιρετικά επίπεδα γενικά βρίσκονται  η ποιότητα και η ησυχία κύλισης και ιδίως με τον ηλεκτροκινητήρα δεν πιστεύεις ότι κινείται το αυτοκίνητο. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 

Ένας ιδανικός συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα με σαφή σπορ προσανατολισμό. 

Προσεκτικά σχεδιασμένη ώστε να κρύβει επιμελώς τον τρίτο όγκο της, πρωτοποριακά αεροδυναμική, πλήρως άνετη και ασφαλής στο δρόμο, άριστα εξοπλισμένη από πλευράς άνεσης και ασφάλειας, αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της μεγάλης γερμανικής, για τους λάτρεις των κλασικών αμαξωμάτων. 

Η  250e Sedan, ειδικά σαν AMG Line, αποτελεί αληθινή έκπληξη, με τις δυνατότητες της, την κορυφαία τεχνολογία, τις σπορ επιδόσεις της, την άριστη οδική συμπεριφορά της, την πολυτέλεια, την πραγματικά πολύ χαμηλή συνολική κατανάλωση και την ησυχία της στο δρόμο. Στοιχεία που δικαιολογούν εύκολα την τιμή αγοράς της, η οποία  ειδικά στην έκδοση AMG Line, αποτελεί πρόκληση για τον ανταγωνισμό.

του Δημήτρη Κληρονόμου

 Copyright © 2014 - 2022 YSTEROGRAFO NEWS