Νέο Suzuki Across ... πανίσχυρο και οικονομικό [test]

Νέο Suzuki Across ... πανίσχυρο και οικονομικό [test]

Συνδυάζοντας την ιαπωνική ποιότητα, την αξιοπιστία και  την εξελιγμένη τεχνολογία Plug-In Hybrid, το Across, εμπλουτίζει πλέον ακόμη περισσότερο την  ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα της Suzuki. 

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Πιστό στην «πράσινη» καινοτομία, το νέο μοντέλο προσφέρει, εντυπωσιακές  επιδόσεις αντάξιες ενός σπορ αυτοκινήτου,  μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια και έναν πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, πολυτέλειας και ασφάλειας.

Με έναν πολύ καλό συνδυασμό οικονομίας, χαμηλών ρύπων κι εξαιρετικών επιδόσεων εντός και εκτός δρόμου, το νέο Across επιβεβαιώνει τη θέση του ως γνήσιο τετρακίνητο SUV με τεχνολογία Plug-In Hybrid και εντυπωσιακή εμφάνιση,  την εκλεπτυσμένη σχεδίαση και την ξεκάθαρη ποιότητα.
Επιπλέον, το νέο Across  με την προηγμένη τεχνολογία PLUG-IN Hybrid, συμβάλλει σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2. 

Στην πράξη τη ναυαρχίδα της είναι ένα SUV με PLUG-IN υβριδικό σύστημα για όσους  θέλουν κι επιδιώκουν τόσο τον ενθουσιασμό στο δρόμο  όσο και την οικονομική οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 

Με μήκος αμαξώματος 4,64 μέτρα, κατατάσσεται στο D SUV segment της Ελληνικής αγοράς. Η επιβλητική του εμφάνιση δεν μπορεί να σε αφήνει  ασυγκίνητο. Κάθε λεπτομέρεια στη σχεδίαση του χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση. 

Χωρίς συμβιβασμούς ανάμεσα στο εκλεπτυσμένο design και την πολύ καλή απόδοση, το  Αcross απελευθερώνει την ισχύ, τις επιδόσεις και την αυτονομία που προσφέρει η Plug-In τεχνολογία, ξεπερνώντας συχνά τον ανταγωνισμό. 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ

Αναλυτικότερα, τα στοιχεία που το ξεχωρίζουν είναι :

✔   Οι πολύ καλές επιδόσεις λόγω του τετρακύλινδρου κινητήρα 2.500 κυβικών εκατοστών 
✔   Η συνδυαστική απόδοση που  ανέρχεται στους 306 hp στις 6.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη  ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα 
✔   Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.
✔   Ειναι το πρώτο plug-in Hybrid όχημα της Suzuki που προσφέρει εκπομπές CO2 μόλις 22g / km που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας 
✔   Η Ιαπωνική  εξ ολοκλήρου κατασκευή του 
✔   Το  αυτόματο κιβώτιο e-CVT
✔   Τα κορυφαία συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
✔   Τα καινοτόμα συστήματα infotainment

16710424861863144819203721013987

ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

Ο σπορ  χαρακτήρας και η έντονη προσωπικότητα συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα SUV που ξεχωρίζει εύκολα στο δρόμο. 

Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες, τολμηρές γραμμές, πολυγωνικά μοτίβα και ένα δυναμικό, σπορ μπροστινό μέρος με ψηλό προφυλακτήρα και μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα.

Το στιβαρό εξωτερικό στυλ διαθέτει πολυγωνικά μοτίβα με μπροστινή όψη που συνδυάζει το στυλ του Swift Sport με τη δύναμη τόσο του Jimny όσο και του Vitara.

Οι αιχμηρές γραμμές και το εντυπωσιακό μπροστινό τελείωμα είναι άμεσα ορατά, καθώς και ένα ευρύ φάσμα λεπτομερειών υψηλής τεχνολογίας καθορίζουν την εξελεγμένη σπορ εμφάνιση.

Ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός στον προφυλακτήρα αναδεικνύει το ύψος του αμαξώματος και τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου εντυπωσιακού  μοντέλου

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΔΙΠΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ

Οι προβολείς Bi-Led διαθέτουν διπλή λειτουργία (συνδυασμός μικρής και μεγάλης σκάλας) ενώ τα φώτα ημέρας LED δημιουργούν μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος.

Τα φώτα στο κάτω μέρος των καθρεπτών αποτελούν ένα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο που επιβεβαιώνει το premium προφίλ του αυτοκινήτου και διασφαλίζουν την άνετη και ασφαλή είσοδο στο αυτοκίνητο, όταν αυτό βρίσκεται σε σκοτεινά σημεία. 

ΟΚΤΑΓΩΝΑ ΣΧΗΜΑΤΑ 

Την σχεδίαση του αμαξώματος και των τροχών χαρακτηρίζουν τα οκτάγωνα και εξάγωνα σχήματα, ενώ οι δίχρωμες 19’’ ζάντες αλουμινίου, συμπληρώνουν την πληθωρικότητα του μοντέλου. Η αντίθεση που δημιουργούν οι γυαλισμένες επιφάνειες και η μαύρη στιλπνή επίστρωση, αποπνέουν την αίσθηση της δύναμης και ξεχωριστής ποιότητας.

Τα πίσω LED φώτα του Across, συνδέουν το σώμα του αυτοκινήτου με την πίσω πόρτα. H αίσθηση συνέχειας που δημιουργείται ενισχύει τη φινέτσα και τη μοναδικότητα του νέου μοντέλου, που διατίθεται σε 6  εντυπωσιακούς εξωτερικούς χρωματισμούς 

16710424352652532284935687393945

ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Εσωτερικά από τη μία το δεξιοτεχνικά κατασκευασμένο εσωτερικό με ποιοτικές επενδύσεις και οι κομψές πινελιές κι από την άλλη τα προηγμένα συστήματα άνεσης ενισχύουν την οδηγική απόλαυση.

Ο λεπτομερής σχεδιασμός του ταμπλό και η υψηλής ποιότητας επένδυσή του, προσδίδουν κύρος και πολυτέλεια στο αυτοκίνητο.  Παράλληλα, η θέση και η διάταξή του παρέχουν αρκετά καλή ορατότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι από την κεντρική κονσόλα πραγματοποιούνται οι περισσότεροι χειρισμοί, με τα χειριστήρια να είναι τοποθετημένα σε σωστά εργονομική διάταξη. 

ΟΘΟΝΗ ΕΝΝΕΑ ΙΝΤΣΩΝ

Η οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.

Περιλαμβάνει επίσης την λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας καθώς και την οθόνη ενέργειας του Υβριδικού συστήματος.

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό, καθώς και διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες για τον οδηγό.  Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 7 ιντσών έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μεγάλη ευκρίνεια και ευκολία στη χρήση.

Υποστηρίζεται η δυνατότητα εναλλαγής του ταχυμέτρου από αναλογικό σε ψηφιακό. Αριστερά, βρίσκεται ο δείκτης του υβριδικού συστήματος, o οποίος συμβάλει στην επίτευξη της βέλτιστης οικονομικής οδήγησης. Στη δεξιά πλευρά βρίσκονται οι ενδείξεις του μετρητή καυσίμου και του μετρητή στάθμης της μπαταρίας. 

ΘΕΡΜΕΝΟΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Είναι χαρακτηριστικό , πως είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός και πίσω. 

Η τεχνολογία  S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων στα καθίσματα προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. 

ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

Το σαλόνι είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο για πέντε επιβάτες και σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα, εξασφαλίζει ξεκούραστα πολύωρα ταξίδια. 

Ο άνετος χώρος αποσκευών 490 λίτρων παρέχει άφθονο χώρο αποθήκευσης για οδηγό και συνεπιβάτες. Επίσης μπορεί να αυξηθεί αναδιπλώνοντας την πίσω πλάτη του καθίσματος. Το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα (θέση 60:40) αυξάνει τη χωρητικότητα έως 1168 λίτρα.

Στο χώρο αποσκευών υπάρχει πρίζα 12V καθώς και πρίζα “Σούκο” 220V – 150W.

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ

Με την περιστροφή του επιλογέα, είναι δυνατή η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας "ECO" και "SPORT", ενώ πατώντας το κουμπί “Push NORMAL”, επανέρχεται η λειτουργία “NORMAL”.

Κάθε φορά που ενεργοποιείται η λειτουργία "ECO", το γκάζι έχει πιο ομαλή αίσθηση και η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού ελαχιστοποιείται, βελτιώνοντας την κατανάλωση ενέργειας.

Η λειτουργία "SPORT" από την άλλη πλευρά,  ελέγχει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και του συστήματος διεύθυνσης, για σπορ οδήγηση. Κατάλληλη όταν απαιτείται απότομος χειρισμός και γρήγορες επιταχύνσεις, όπως οδήγηση σε ορεινούς δρόμους ή κατά την προσπέραση.

Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ενισχύουν την σπορ αίσθηση.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ

Εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, ένας δεύτερος κινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης.

Το υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα 4x4 E-Four  παρέχει υψηλή 4x4 απόδοση διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.
Το σύστημα διαθέτει έναν ανεξάρτητο πίσω ηλεκτροκινητήρα 54hp που λειτουργεί σε συνδυασμό με τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα.

Το E-Four σύστημα προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες όπως χιονισμένους δρόμους καθώς και υψηλή σταθερότητα σε δρόμους με στροφές.

Η ροπή κατανέμεται ηλεκτρονικά στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να φθάσει από 100% εμπρός - 0% πίσω,  στο 20% εμπρός - 80% πίσω.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ

Επίσης το ο σύστημα E-Four επιτρέπει στο Across να συμπεριφέρεται σαν όχημα παντός εδάφους, ειδικά κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας Trail.
Το Trail mode είναι ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχο σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως χιονισμένους δρόμους και ανώμαλο έδαφος εκτός δρόμου, το σύστημα Trail Mode είναι σχεδιασμένο για να ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης στους τροχούς που ολισθαίνουν και να κατευθύνει τη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ 

Οταν τα χέρια του οδηγού δεν είναι ελεύθερα, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει τοποθετώντας απλά το πόδι κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, αρκεί ο οδηγός να έχει πάνω του το κλειδί.

Η πίσω πόρτα μπορεί επίσης να ανοίξει πατώντας το κουμπί μέσα στο αυτοκίνητο ή μέσω ασύρματου τηλεχειριστηρίου πατώντας το χαρακτηριστικό πλήκτρο.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ

Με  το σύστημα Smart Entry & Start πλησιάζοντας το όχημα με το ηλεκτρονικό κλειδί, το αυτοκίνητο θα ξεκλειδώσει αυτόματα ακουμπώντας το εσωτερικό της χειρολαβής. Αντίθετα, οι πόρτες θα κλειδώσουν ακουμπώντας τον αισθητήρα αφής που βρίσκεται πάνω στην χειρολαβή.
Επίσης κατά τη διαδικασία φόρτισης παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της λειτουργίας “My Room” όπου μπορούν να χρησιμοποιούνται λειτουργίες όπως το σύστημα κλιματισμού ή το ηχοσύστημα, χρησιμοποιώντας την εξωτερική πηγή τροφοδοσίας.

16710424528158926820311644288486
ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το νέο Across αποτελεί ένα τετρακίνητο SUV νέας γενιάς, εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ασφαλείας κι άνεσης, φιλικά προς το περιβάλλον. Ο οδηγός απολαμβάνει την ομαλή και άμεση απόκριση και την αθόρυβη απόδοση του εντυπωσιακού Plug-in Hybrid. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία και ο κινητήρας 2,5 λίτρων συμβάλλουν στην  οικονομία και τις επιδόσεις. 

ΙΣΧΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας προσφέρει ομαλή, αθόρυβη απόδοση με άφθονη ροπή για άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Όταν απαιτείται μεγαλύτερη επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες, ο βενζινοκινητήρας  προσφέρει επιπλέον ισχύ καθώς και επιπλέον σιγουριά στα μακρινά ταξίδια. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία φορτίζεται εύκολα στο σπίτι ή σε έναν σταθμό φόρτισης.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ

Η μπαταρία υψηλής τάσης του Across μπορεί να φορτιστεί μέσω οικιακού AC ή κοινόχρηστου φορτιστή AC. Η φόρτιση από οικιακό φορτιστή ονομάζεται φόρτιση Mode 2 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης με ενσωματωμένο Charging Circuit Interuptor Device (CCID). Το CCID πραγματοποιεί έλεγχο διαρροής κατά τη φόρτιση η οποία φτάνει τα 10Α, γεγονός που σημαίνει ότι απαιτούνται περίπου 7,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Η φόρτιση, σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης ονομάζεται φόρτιση Mode 3 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης τύπου 2, με κάθε άκρο ένα βύσμα Mennekes. Η φόρτιση της λειτουργίας 3 σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης μπορεί να φτάσει τα 16Α, μειώνοντας το χρόνο φόρτισης σε περίπου 5 ώρες.  

Και στις δύο περιπτώσεις, η μονοφασική ισχύς AC παρέχεται στον ενσωματωμένο φορτιστή (On Board Charger), ο οποίος μετατρέπει την ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος σε συνεχές, φορτίζοντας την μπαταρία. Ο ενσωματωμένος αερόψυκτος φορτιστής βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα και έχει μέγιστη ισχύ 3,3kW.

Κατά τη φόρτιση, μέρος του συστήματος 12V θα είναι ενεργό. Επομένως, ο ενσωματωμένος φορτιστής διαθέτει έναν ενσωματωμένο μετατροπέα DC / DC για τροφοδοσία μόνο των εξαρτημάτων 12V που απαιτούνται κατά τη φόρτιση.

16710426441608252065445692422713


TΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Για  τον έλεγχο των ηλεκτροκινητήρων απαιτούνται οι μετατροπείς ενέργειας. Το Across έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με τους απαραίτητους μετατροπείς να έχουν ενσωματωθεί σε μια υδρόψυκτη μονάδα ελέγχου ισχύος (Power Control Unit).

Αυτή η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκεται πάνω από τη μονάδα μετάδοσης e-CVT και ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες MG1, MG2 και MGR. Για υψηλή απόδοση, η μονάδα ελέγχου ισχύος περιλαμβάνει ενισχυτή τάσης ο οποίος ενισχύει την τάση έως και 650V μειώνοντας το απαιτούμενο ρεύμα για παροχή ισχύος στους ηλεκτροκινητήρες.

Η μονάδα ελέγχου ισχύος κατανέμει επίσης την ισχύ από και προς την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση.

TΕΣΣΕΡΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Το Plug-In Hybrid σύστημα του Across περιλαμβάνει 4 λειτουργείες οδήγησης: 

  1. Λειτουργία Ηλεκτροκίνησης (EV). Στη λειτουργία EV το όχημα οδηγείται εξ ολοκλήρου από τον ηλεκτροκινητήρα ακόμα και όταν επιταχύνεται πλήρως. Αυτή η προεπιλεγμένη λειτουργία θα ενεργοποιηθεί επίσης αυτόματα όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως.
    Το αυτοκίνητο με πλήρως φορτισμένη μπαταρία μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 75 χιλιόμετρα και να αναπτύξει ταχύτητα 135 χλμ/ώρα. Η αυτονομία των 75 χιλιομέτρων είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτοκινήτων της κατηγορίας του. 
    Σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος, με τον επιλογέα ταχυτήτων στη θέση S και sport mode, το ACROSS επιταχύνει αθόρυβα και οικολογικά σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα
  2. Λειτουργία αυτόματης εναλλαγής από Ηλεκτροκίνηση σε Υβριδική Κίνηση (AUTO EV / HV). Ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις οδήγησης επιλέγεται αυτόματα η εναλλαγή από ηλεκτρική σε υβριδική κίνηση.
  3. Υβριδική κίνηση (HV). Το Across κινείται φυσικά και  υβριδικά 
  4. Λειτουργία φόρτισης Υβριδικής Μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (CHG). Ιδανική λειτουργία για φόρτιση της μπαταρίας πριν την είσοδο σε περιοχή όπου απαγορεύεται η κίνηση στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

2500 ΚΥΒΙΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ

Ο βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων φορτίζει την μπαταρία και ενισχύει την ισχύ του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, η χρήση εναλλάσσεται μεταξύ άμεσου κι έμμεσου ψεκασμού για την επίτευξη βέλτιστης καύσης, εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές, ενω είναι χαρακτηριστικό ότι η μετάδοση  πραγματοποιείται με το πολύ καλό και αθόρυβο αυτόματο κιβώτιο e-CVT.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΗΓΕΣ

Στο Across υπάρχουν 4 πηγές ισχύος. Πρώτα έχουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), που υποστηρίζεται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: MG1, MG2 και MGR. Ο MGR χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι ενεργό το σύστημα E-Four Integrated 4WD ή Trail Mode και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Ο MG2 είναι ο κύριος ηλεκτροκινητήρας και χρησιμοποιείται για ηλεκτρική οδήγηση έως και 135km/h. Στην άλλη πλευρά του γραναζιού η συσκευή Power Split Device συνδέεται με τον άλλο ηλεκτρικό κινητήρα (MG1) και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στον στροφαλοφόρο υπάρχει ένας συμπλέκτης. Αυτός ο συμπλέκτης επιτρέπει στον κινητήρα MG1 να υποστηρίζει τον κινητήρα MG2 υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Σε ταχύτητες άνω των 135km/h, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα ξεκινήσει και θα υποστηρίξει την κίνηση του οχήματος. 

1671042556703909551927274971552

ΕΞΥΠΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Τα  έξυπνα συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support, με τα οποία είναι εξοπλισμένα όλα τα αυτοκίνητα της γκάμας εξασφαλίζουν ασφαλή οδήγηση χωρίς άγχος και εκπλήξεις. 

Αναλυτικότερα το  Across περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, οι οποίες προσφέρουν αυξημένη προστασία. 

Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει άνεση στο έπακρο. 

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΕΔΗΣΗ

 Το σύστημα PCS συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας το δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων (laser) και μια κάμερα. Το σύστημα αυτό ειδοποιεί όταν υπάρχει κίνδυνος πρόσκρουσης και ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης, εάν ο κίνδυνος αυξηθεί.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ

Η αλλαγή λωρίδας γίνεται πιο ασφαλής ανιχνεύοντας οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος χάρη στο σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου.
Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται, ανάβει η σχετική ένδειξη LED στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη. Εάν ο οδηγός επιλέξει να αλλάξει λωρίδα, η ένδειξη LED αναβοσβήνει και συνοδεύεται από μια ηχητική ειδοποίηση.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ

Το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης αποτρέπει την ακούσια αναχώρηση από τη λωρίδα ή το δρόμο παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το «κεντράρισμα» της λωρίδας θα διατηρεί συνεχώς το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο το Adaptive Cruise Control είναι ενεργοποιημένο.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΑΛΑΣ ΦΩΤΩΝ

Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των διερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΥΦΛΟΥ  ΣΗΜΕΙΟΥ

Το σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη.

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 

Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την αναχώρηση από χώρους στάθμευσης. 
Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ενεργοποιείται ηχητική ειδοποίηση από βομβητή και αναβοσβήνει η LED ένδειξη στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.

ΟΚΤΩ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ

Το ACROSS επιπλέον της κάμερας οπισθοπορείας και των 8 αισθητήρων παρκαρίσματος διαθέτει και την τεχνολογία της αυτόματης πέδησης κατά το παρκάρισμα. 

Όταν η πιθανότητα σύγκρουσης με ένα ανιχνευμένο αντικείμενο είναι υψηλή κατά τη στάθμευση του οχήματος, ενεργοποιείται αρχικά μια ηχητική  προειδοποίηση. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η πιθανότητα σύγκρουσης είναι εξαιρετικά υψηλή, η πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η επίδραση της σύγκρουσης.

Αυτή η λειτουργία δεν ενεργοποιείται μόνο σε στατικά αντικείμενα αλλά παρεμβαίνει ακόμη και όταν ανιχνεύει οχήματα που διασχίζουν το πίσω μέρος.

16710425293301910474285080369295

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Εάν το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, το σύστημα eCall ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν σύγκρουση. Μπορεί επίσης να σταλεί χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού. Πραγματοποιείται επίσης τηλεφωνική κλήση με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης μειώνοντας δραστικά τον χρόνο άφιξης των υπηρεσιών για παροχή βοήθειας.

ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

Η συνδυαστική ισχύς των 306 ίππων καθιστά το Across παντοδύναμο. Τα 0 ως 100 χλμ/ωρ εμφανίζονται σε 6.0 δευτερόλεπτα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 180 χλμ/ωρ. Πολύ καλές επιδόσεις που εντυπωσιάζουν σε κάθε περίπτωση με δεδομένο το βάρος του αυτοκινήτου, που βρίσκεται στα 2000 κιλά.
Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι η κατανάλωση. Με την επιλογή ECO και ελαφρύ δεξί πόδι, μπορεί να βρεθεί στα 5.5 με 5.7 λίτρα, ενώ μια μέση τιμή, που δεν πιστεύεις, 6.5 λίτρων είναι εύκολα εφικτή αν το επιδιώξεις. Τιμές που πολύ δύσκολα πλησιάζει ο ανταγωνισμός. 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ 

Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η άνεση των επιβατών σε κάθε είδους δρόμο και η ησυχία κύλησης σε όλες τις ταχύτητες. 
Ο οδηγός κάθεται ψηλά , εχει αρκετά καλή ορατότητα, δεν προβληματίζεται με την λειτουργία διακοπτών και λοιπών συστημάτων, λαμβάνει πλήρη πληροφόρηση για τα πάντα γύρω του και νοιώθει ασφάλεια και άνεση . 
Πάρα το βάρος του το Across στρίβει με ασφάλεια ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα, παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις στα όρια , φρενάρει με ασφάλεια και δεν φέρνει τον οδηγό σε δύσκολη θέση σε καμία περίπτωση. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η ναυαρχίδα της Suzuki είναι ένα  ολοκληρωμένο και πανίσχυρο SUV Plug-In-Hybrid, που εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις, την εμφάνιση, τους χώρους επιβατών τον πληρέστατο εξοπλισμό , την πρωτοποριακή τεχνολογία του , τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, τα συστήματα συνδεσιμότητας, την ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια. Επιπλέον οι επιδόσεις του βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι ασυναγώνιστη με τιμές άκρως εντυπωσιακές. Η τιμή αγοράς του βρίσκεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού περιλαμβάνοντας όμως  κορυφαίο εξοπλισμό που δύσκολα θα συναντήσεις. 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


© 2014-2024 YSTEROGRAFO NEWS