To καινούργιο IGNIS HYBRID επέστρεψε, έχοντας να επιδείξει, περισσότερο δυναμική εμφάνιση, νέο κινητήρα και καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη τεχνολογία Suzuki HYBRID σε κάθε έκδοση είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που το καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δημοφιλές.
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ
Διατηρώντας την πρωτιά του μοναδικού υβριδικού SUV αυτοκίνητου στην κατηγορία Α’, γεγονός που το καθιστά σίγουρα ξεχωριστό, προσφέρει πλέον περισσότερες δυνατότητες κίνησης , τόσο σε εντός, όσο και εκτός δρόμου διαδρομές.
ΗΡΘΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ
Με το λανσάρισμα του το στο τέλος του 2016, το IGNIS έδειξε ότι ήρθε για να ξεχωρίσει καταφέρνοντας να διακριθεί στους 3 κορυφαίους φιναλίστ στα World Car awards στην κατηγορία World Urban Car 2017. Το νέο IGNIS συνδυάζει πλέον iconic style με ένα συμπαγές αμάξωμα, μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερες επιδόσεις, ενώ ο συνδυασμός της μάσκας πέντε ακτινών και οι επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύουν περαιτέρω το SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου και την γενικότερη εμφάνιση του.
ΣΕ ΖΩΗΡΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥΣ
Οι δυνατότητες εξατομίκευσης με ζωηρούς χρωματικούς συνδυασμούς ασημί (silver) ή οι μπλε (dark blue) που επενδύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών προσθέτουν μια ιδιαίτερη αίσθηση συμπληρώνοντας την νέα του εμφάνιση.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Συνοπτικά ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης K12D 1.2 DUALJET σε συνδυασμό με το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid που διαθέτει πλέον, σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου 10Αh, προσφέρει, όπως θα δούμε στην συνέχεια , βελτιωμένη απόδοση, καλές επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Θέλοντας να ολοκληρώσει την δυναμική του εμφάνιση και τον SUV χαρακτήρα του, σχεδιάστηκε σε urban στυλ με φουτουριστικές λεπτομέρειες και minimal οριζόντιες γραμμές που αναδεικνύουν την ευρυχωρία του μοντέλου.
ΣΕ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΑΣΗΜΙ
Η κομψή εσωτερική εικόνα έχει ενισχυθεί περαιτέρω στο νέο μοντέλο με τις λεπτομέρειες σε μπλε και ασημί στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών που ταιριάζουν αρμονικά με τις γκρι ή μπλε ταπετσαρίες καθισμάτων.
Ο πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει πλέον ανανεωμένη απεικόνιση των οργάνων , χρησιμοποιεί την κλασική αντίθεση λευκού και μαύρου χρώματος που εντυπωσιάζει, όπως και γενικότερα όλο το σαλόνι με τη ποιότητα υλικών και φινιρίσματος.
Επιπλέον το νέο IGNIS Hybrid διατηρεί την πρωτιά ως το αυτοκίνητο που διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (267 λίτρα) στην κατηγορία του.
ΣΕ ΕΠΤΑ ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ
Το νέο IGNIS διατίθεται σε έντεκα μονοχρωμίες ενώ την γκάμα συμπληρώνουν επτά εντυπωσιακές διχρωμίες καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος επιθυμιών
Πέραν των γνωστών χρωματισμών, προσθέτονται επιπλέον τρία νέα μεταλλικά χρώματα και οι αντίστοιχες διχρωμίες τους Caravan Ivory Pearl Metallic, Rush Yellow Metallic, Tough Khaki Pearl Metallic.
ΝΕΟΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
O νέος βενζινοκινητήρας K12D 1,2 DUALJET, 1197 κυβικών εκατοστών, διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού, το οποίο εξασφαλίζει ισορροπία αυξημένου επιπέδου, μεταξύ της άμεσης απόκρισης, των βελτιωμένων επιδόσεων και της οικονομίας καυσίμου. Η συγκεκριμένη ισορροπία ενισχύεται ακόμη περισσότερο με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών, όπως ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, η μεταβλητού χρονισμού αντλία λαδιού και τα μπεκ για την ψύξη των εμβόλων του κινητήρα.
Οι 83 ίπποι που αποδίδει ο τετρακύλινδρος κινητήρας στις 6000 στροφές και η ροπή των 107 Nm στις 2800 στροφές , αρκούν για να εξασφαλίσουν στα 940 κιλά του αμαξώματος, επιτάχυνση 12.4 δευτερόλεπτων για τα 0-100 χλμ/ωρ, τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 160 χλμ/ωρ και αξιόλογη ελαστικότητα, που συνοδεύεται από ένα εύχρηστο και καλά κλιμακωμένο μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.
Για όσους αναζητούν περισσότερα, σημειώνουμε ότι το προσθιοκίνητο μοντέλο διατίθεται και με αυτόματη μετάδοση CVT, που προσφέρει περισσότερη άνεση και οικονομία στις υψηλές ταχύτητες , ενώ την εικόνα συμπληρώνει το τετρακίνητο IGNIS, με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο CVT για όσους αγαπούν την περιπέτεια και την κίνηση εκτός δρόμου.
Συνολικά οι επιδόσεις κρίνονται καλές για την κατηγορία του αυτοκινήτου, που συνοδεύονται επίσης από ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης, οι οποίες συχνά βρίσκονται κάτω από τα 4.5 λίτρα, ενώ μια μέση τιμή 4.9 με 5.2 λίτρων /χλμ επιτυγχάνεται πολύ εύκολα, με τα 6.1 με 6.4 λίτρα να εμφανίζονται με σκληρή χρήση.
ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εξοπλισμένο με το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid 12V, το νέο IGNIS προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Το σύστημα Suzuki Hybrid τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου αυξημένης ενεργειακής απόδοσης με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από 3Ah σε 10Ah.
To υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Πρόκειται για το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα ειδικά για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το νέο IGNIS συνεχίζει να πρωτοπορεί και στο τομέα της ασφάλειας τόσο των επιβατών, όσο και των πεζών, αποτελώντας μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του, διαθέτοντας εκτός των άλλων :
- Dual Camera Brake Support (DCBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου
- 6 αερόσακους
- Σύστημα Hill Hold
- Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control
- Σύστημα Cruise Control
ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο οδηγός κάθεται αρκετά ψηλά και απολαμβάνει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα . Οι χώροι για επιβάτες, χάρις πολύ καλή εκμετάλλευση των διαστάσεων, είναι καλοί για το μέγεθος του αμαξώματος και τη κατηγορία και συνοδεύονται από αυξημένη πρακτικότητα και συνολική χωρητικότητα που φθάνει τα 1100 λίτρα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
Οι προσεκτικά ρυθμισμένες αναρτήσεις του νέου προσθιοκίνητου μοντέλου, και η καλή κατανομή βάρους, εξασφαλίζουν θετική οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αρκετά περιορισμένες ακόμη και στα όρια , όπως και υποστροφή γενικότερα, ενώ αυξημένες είναι και οι δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου.
Από πλευράς άνεσης, παρά τις σχετικά σφικτές ρυθμίσεις, οι επιβάτες παραμένουν ξεκούραστοι και στα μακρινά ταξίδια χωρίς να ενοχλούνται από τις περισσότερες εδαφικές ανωμαλίες.
Τέλος αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα σε κάθε περίπτωση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μια εξαιρετική πρόταση στην συγκεκριμένη κατηγορία , που ουσιαστικά πολύ δύσκολα βρίσκει αντιπάλους.
Μοντέρνο και εντυπωσιακό στην εμφάνιση , με χώρους και πρακτικότητα, βελτιωμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, πλούσιο εξοπλισμό, ευκολία οδήγησης στις πόλεις και ποιότητα κατασκευής προκαλεί στην μικρή κατηγορία.
Επιπλέον, ο νέος βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
Σίγουρα ένα σύνολο, που σε συνδυασμό με την γνωστή αξιοπιστία των μοντέλων της εταιρείας και τις καλές τιμές, που ξεκινούν από 15.880 ευρώ στην βασική έκδοση του προσθιοκίνητου μοντέλου και 17.480 ευρώ για την αντίστοιχη έκδοση του 4Χ4,απαντά εύκολα και οικονομικά σε ένα μεγάλο εύρος αναζητήσεων , λύνοντας πολλά προβλήματα.