NISSAN QASHQAI 1.5  dCi 110 ... επιτυχίας συνέχεια [test]

NISSAN QASHQAI 1.5 dCi 110 ... επιτυχίας συνέχεια [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Το ανανεωμένο Qashqai δεύτερης γενιάς, δεν ειναι απλά πιο εντυπωσιακό και δυναμικό σχεδιαστικά απο το προηγούμενο μοντέλο,αλλά στηρίζεται στην νέα ευέλικτη πλατφόρμα CMF κατασκευής Νissan-Renault,είναι μακρύτερο κατά πέντε εκατοστά,φαρδύτερο κατά δύο εκατοστά,ελαφρύτερο κατα 90 κιλα και χαμηλότερο κατά δυόμιση εκατοστά απο πρίν , ενώ διαθέτει και 20 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με διπλό μάλιστα πάτωμα πλέον, LED φώτα ημέρας, ιδιαίτερα αυξημένα μέτρα ασφάλειας και πολύ καλύτερη συνδεσιμότητα.

Στοιχεία που συνηγόρησαν και συνηγορούν, μαζί τις πολύ καλές τιμές διάθεσης του, στην μεγάλη και διαρκή εμπορική του επιτυχία,την οποία πολλοί ζηλεψαν και προσπάθησαν να ανταγωνιστούν,χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία.

Το Ιαπωνικό μοντέλο που δημιουργησε δική του κατηγορία, εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ ψηλά στις πωλήσεις, απευθυνόμενο σε ένα πολύ ευρύ φάσμα αγοραστών,που έλκεται ιδιαίτερα από την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ

Σχεδιασμένο και εξελγμένο στην Αγγλία, είναι σημαντικά πιό μοντέρνο και εντυπωσιακό εμφανισιακά απο τον προκάτοχο του,αντιμετωπίζοντας ευκολότερα τον νεώτερο ανταγωνισμό.

Η "V" μάσκα ακολουθεί την νέα εταιρική ταυτότητα, και το μυώδες και ελαφρά ανασηκωμένο καπό σε συνδυασμό με τους τονισμένους θόλους, προσφέρουν την απαραίτητη δυναμικότητα στο σύνολο,που παρά τις μέτριες εξωτερικές του διαστάσεις ,μήκος 4.38 μέτρα και πλάτος 1.81 μέτρα, εντυπωσιάζει με τον όγκο του,δείχνοντας μεγαλύτερο απο όσο πραγματικά είναι,στοιχείο που έχει συντελέσει σημαντικά στην εμπορική του επιτυχία.

113732 1 5

Εσωτερικά η προσπάθεια εντυπωσιασμού είναι εμφανής όσο και η ποιοτική αναβάθμιση υλικών και φινιρίσματος στην προσπάθεια αντιμετώπισης του ανταγωνισμού.

Το μαλακο πλαστικό κυριαρχεί στο μοντέρνο σχεδιαστικά ταμπλό ,σε συνδυασμό με το τριάκτινο τιμόνι που ενσωματώνει τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του cruise control και τα άνετα και φαρδειά καθίσματα που, όπως σημειώνει το εργοστάσιο είναι προιόντα συνεργασίας με την NASA , εντυπωσιάζουν μόλις μπείς στο σαλόνι. Η κεντρική κονσόλα συγκεντρώνει τους εύχρηστους και πρακτικούς διακόπτες, του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος και στις πλουσιότερες εκδόσεις οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ ο αναλογικός πίνακας οργάνων,μπροστά απο το τιμόνι,διαθέτει στο κέντρο του μια ευανάγνωστη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με όλες απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης. Την συνολική εικόνα ποιότητας και πρακτικότητας συμπληρώνουν οι επενδύσεις των θυρών και θήκες μικροαντικειμένων.

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Η προσεγμένη εκμετάλλευση χώρων σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο,2.646 χλστ,επιτρέπουν σε τέσσερα ακόμη και πέντε άτομα να βολεύονται με ευκολία μπροστά και πίσω με τα γόνατα και τα κεφάλια τους να μην αντιμετωπίζουν δυσκολίες,αίσθηση ευρυχωρίας που δεν υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο.
113537 1 5Μεγαλύτερη ευρυχωρία, κατά 20 λίτρα, διαθέτει και ο χώρος αποσκευών και επι πλέον τώρα και διπλό πάτωμα.Τα 430 λίτρα αγγίζουν τα 1585 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων, στοιχείο που ανήκει στα σημαντικά πλεονεκτήματα του οχήματος.
Τα επίπεδα εξοπλισμού παρουσιάζονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντα,ανάλογα βέβαια με την έκδοση και σε σχέση με τις τιμές του οχήματος και εντύπωση προκαλεί το επίπεδο των μέτρων ασφάλειας του νέου μοντέλου.

ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας πετρελαίου των 1461 κυβικών εκατοστών ειναι γνωστός απο την Ρενό και βρίσκει εφαρμογές σε πλήθος μοντέλων και εταιρειών.Συνδυάζετσι με Start & Stop,διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας,σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων και αυτόματα ελεγχόμενη ροή αντλίας λαδιού με σκοπό την μείωση των τριβών και γενικά παρουσιάζεται αισθητά βελτιωμένος απο το προηγούμενο μοντέλο.

Οι 110 ίπποι που προσφέρει εμφανίζονται 4000 σ.α.λ. και η ενδιαφέρουσα ροπή των 260 Nm από τις 1750 κιόλας στροφές,γεγονός που συμβάλλει στην καλή ελαστικότητα.

Οι 110 ίπποι εχουν να αντιμετωπίσουν 1365 τουλάχιστον κιλά βάρους του αμαξώματος , 90 κιλά λιγότερα απο πρώτα, στα οποία δίνουν επιτάχυνση 11.9 δευτ και τελική ταχύτητα 181 χλμ/ωρ. Ο κινητήρας σισθάνεται άνετα μετά τις1700 στροφές,τραβά καλά μέχρι ψηλά, δεν κροταλίζει ούτε και έχει αισθητούς κραδασμούς και κτύπους.

Η κατανάλωση ανήκει στα ισχυρά του στοιχεία και με δεδομένο τον όγκο του οχήματος μπορεί και δίνει τιμές κάτω από 6.0 λίτρα/100 χλμ,ακόμη και 5.0 λίτρα/100 κατά περίπτωση,εξασφαλίζοντας μια αυτονομία 950 τουλάχιστον χιλιομέτρων με προσεκτική χρήση,στην οποία συμβάλλει και η καλή κλιμάκωση του εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Οι βελτιώσεις του νέου μοντέλου έφθασαν και στην ανάρτηση και στην ποιότητα κύλησης.Στην πρόσθια ανάρτηση υπαρχουν γόνατα Μακ Φέρσον και πίσω ημιάκαμπτος άξονας στο προσθιοκίνητα μοντέλα και πολλαπλοί βραχίονες στα τετρακίνητα, συνδυαζόμενα σε κάθε περίπτωση με στάνταρ αμορτισέρ διπλού εμβόλου για περισσότερη αμεσότητα και καλύτερη απόσβεση.

Το δάπεδο είναι πολύ περισσότερο άκαμπτο στο νέο μοντέλο και αντιδρά με ομοιογένεια, έχοντας δυνατότητες για πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις απο τους 110 ή τους 130 ίππους. Σημειώστε πως το βενζινοκίνητο 1.6 DIG-T διαθέτει 163 ίππους
Ο οδηγός δεν κάθεται πολύ ψηλά, βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει,έχει τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων σωστά τοποθετημένα και απολαμβάνει καλή ορατότητα μπροστά και πλευρικά, όχι όμως και πίσω .

Η αίσθηση που προσφέρει το αυτοκίνητο στο δρόμο δεν είναι ιδιαίτερα σπόρ ούτε σε προκαλεί για κάτι τέτοιο. Ειναι ισορροπημένο και συμπαγές, με περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, μετρημένη υποστροφή στά όρια, προοδευτικές αντιδράσεις αν το παρακάνεις και πολύ καλή κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς να επηρεάζεται αισθητά απο τους πλευρικούς ανέμους. Γενικά προσφέρει αυξημένη αίσθηση ασφάλειας σε κάθε περίπτωση και δεν αιφνιδιάζει τον οικογενειάρχη οδηγό. Αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση είναι και τα φρένα.

Απο πλευράς άνεσης όλα συμβαδίζουν με τον οικογενειακό χαρακτήρα του οχήματος.Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις περισσότερες εδαφικές ανωμαλίες και μόνον οι εγκάρσιες βαθείες λακούβες γίνονται κάπως αισθητές,η ποιότητα κύλησης ειναι σαφώς βελτιωμένη, ελάχιστοι θόρυβοι φθάνουν στο σαλόνι απο τον κινητήρα και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι γενικά απουσιάζουν.

ΣΥΜΠEΡΑΣΜΑ

Το νέο Qashqai μπορεί και δικαιολογεί με το παραπάνω την μεγάλη εμπορική επιτυχία του προηγούμενου μοντέλου και την συνεχίζει ακόμη καλύτερα, αισθητά βελτιωμένο σε όλα τα σημεία. Είναι εντυπωσιακό και δυναμικό στην εμφάνιση, περισσότερο ευρύχωρο και άνετο για τους επιβάτες,ταχύτερο σε επιδόσεις και οικονομικότερο σε κατανάλωση,ασφαλέστερο και πιο ευκολοδήγητο στο δρόμο,ξεκούραστο και πιο ισορροπημένο στις αντιδράσεις του και γενικά πιο ανταγωνιστικό και ενδιαφέρον.

Σε συνδυασμό μάλιστα με τις πολύ καλές τιμές που προσφέρεται, είτε σαν βενζινοκίνητο είτε σαν πετρέλαιο, εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση στην κατηγορία του.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


© 2014-2024 YSTEROGRAFO NEWS