Νέο Renault Captur TCe 100 LPG ... άνεση και οικονομία [test]

Νέο Renault Captur TCe 100 LPG ... άνεση και οικονομία [test]

Πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV), το CAPTUR, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες με αποτέλεσμα να γίνει  πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. 

ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΉ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σε μία κατηγορία που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, το εντελώς νέο CAPTUR επανήλθε εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το μοντέλο είναι αναβαθμισμένο χάρη στις εξαιρετικά μοντέρνες SUV αναλογίες του, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον δυναμικό και αθλητικό του χαρακτήρα. Παραμένοντας πάντα εξαιρετικά προσαρμόσιμο στις ανάγκες και την αισθητική της αγοράς , το εσωτερικό του βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του, στους τομείς της ευρυχωρίας, της τεχνολογίας και της ποιότητας. Συνολικά, τα χαρακτηριστικά του παραπέμπουν άμεσα σε μοντέλο ανώτερης κατηγορίας. 

ΝΕΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ

Η παρουσίαση του νέου CAPTUR (1/2020) εντάχθηκε στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, μαζί με το νέο  CLIO στο οποίο και  βασίζεται, αποτελεί την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγικής. Σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική του υπόσταση και ανταποκρινόμενο στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future», το μοντέλο είναι : 

Ηλεκτρικό :Το νέο CAPTUR είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που διαθέτει υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης E-TECH Plug-in. 

Πλήρως δικτυωμένο :To νέο CAPTUR ενσωματώνει ιδανικά αυτή τη δυναμική χάρη στο νέο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης, το Renault EASY CONNECT.

Αυτόνομο :Επίσης το νέο CAPTUR βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους της κατηγορίας Β σε ό,τι αφορά στα οχήματα με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2).

2019 New Renault CAPTUR tests drive in Greece 1 low

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ. 

Σμιλευμένες επιφάνειες, εντυπωσιακό προφίλ, αιωρούμενη οροφή: στοιχεία που κάνουν το νέο CAPTUR να εντυπωσιάζει και είναι αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά. Η αθλητική και δυναμική σιλουέτα του, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τον αέρα ανανέωσης ενισχύοντας παράλληλα και το SUV DNA του. Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23μ. +11εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) αλλά και από το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,63μ, +2εκ.). Ο εντελώς ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια ακόμα και σε επίπεδο χιλιοστού, αλλά και στοιχεία όπως τα Full LED Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή “C”, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στη αναβάθμιση της ποιοτικής του εικόνας. 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ

Η καινούρια σχεδίαση στο εσωτερικό του νέου μοντέλου , σηματοδοτεί μία σημαντική αναβάθμιση όλης της γκάμας Renault. 

Το ταμπλό ασπάζεται τη σχεδίαση « Smart Cockpit » και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη, μοναδικής αισθητικής, «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’) με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στη μετατροπή της οδήγησης σε μία μοναδική εμπειρία. 

ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 

Ολόκληρο το εσωτερικό βρίσκεται σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά στους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς και η νέα αρχιτεκτονική σχεδίασης των καθισμάτων, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό του νέου μοντέλου ξεχωριστό. 

ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

Στοιχείο κλειδί του «Smart Cockpit», είναι η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών, που έχει τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας. Πρόκειται, ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού. 

ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΘΟΝΗ

Το νέο μοντέλο προσφέρει πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,25 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο. Στην έκδοση των 10,25 ιντσών ενσωματώνονται και οι πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης. 

ΚΟΝΣΟΛΑ ΠΟΥ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ

Πρόκειται για ένα ακόμα θεμελιώδες στοιχείο που χαρακτηρίζει το «Smart Cockpit» στο νέο CAPTUR. Υπερυψωμένη για καλύτερηεργονομία, με ιδανική θέση για τον επιλογέα ταχυτήτων, η κεντρική κονσόλα στην πλέον εξελιγμένη της μορφή, δημιουργεί την εντύπωση ότι αιωρείται. Πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό πλεονέκτημα καθώς εξασφαλίζει μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως πχ ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση του  smartphone στην κάτω μεριά της. 

Η «αιωρούμενη» κονσόλα σε συνδυασμό με τον επιλογέα ταχυτήτων του κιβωτίου EDC τεχνολογίας «shift by wire» (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες), προσφέρει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και απόλυτη ακρίβεια στις αλλαγές. 

2019 New Renault CAPTUR tests drive in Greece 4 low

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

ΤΑ νέα  καθίσματα  παραπέμπουν σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Προσφέρουν πολύ καλύτερο, σε σχέση με το μοντέλο 1ης γενιάς, επίπεδο στήριξης χάρη στο κατά 15 χλστ. αυξημένο μήκος της έδρας τους και καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος στις στροφές. Η ειδική κατασκευή της πλάτης βελτιώνει σημαντικά το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (+ 17χλστ.), ενώ τα καινούργια, λεπτότερα, ελλειπτικά προσκέφαλα βελτιώνουν την περιφερειακή ορατότητα. 

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

 Η νέα σχεδίαση και οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος εξασφαλίζουν άνετους χώρους για τέσσερα πέντε άτομα ,χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις για τα πόδια και τα κεφάλια τους.

Από την άλλη συνολικός όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 536 λίτρα, δηλαδή 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο 1ης γενιάς. Επίσης, η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16 εκ. αλλά και χάρη στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις, ώστε να δημιουργείται ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57 μ. (+11 εκ.). 

ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗΣ

Με το 80% των πωλήσεων να είναι δίχρωμα μοντέλα στην Ευρώπη, το CAPTUR ήταν ήδη γνωστό για τις επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρει. 

Το νέο μοντέλο προχώρησε ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας μία ακόμα πιο πλούσια γκάμα επιλογών σε συνδυασμούς και νέα χρώματα, τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό του. 

Πάνω από 11 χρώματα για το αμάξωμα και 5 επιλογές για την οροφή και τους πλευρικούς καθρέφτες, είναι διαθέσιμα, ενώ τώρα προσφέρονται 3 ακόμα χρωματικές επιλογές για τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές και τα πλευρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών. Συνολικά,  προσφέρονται  πάνω από 90 συνδυασμούς εξατομίκευσης. 

2019 New Renault CAPTUR tests drive in Greece low

ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αντίστοιχα, στο εσωτερικό  διατίθενται 7 πακέτα διαμόρφωσης:

4 πακέτα για τους αεραγωγούς και τη βάση του μοχλού των ταχυτήτων & 3 πακέτα για  τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και τις ταπετσαρίες. Συνολικά, το νέο μοντέλο προσφέρει μέχρι και 18 συνδυασμούς εσωτερικής διακόσμησης. Αυτοί συμπληρώνονται από τις 8 επιλογές αποχρώσεων φωτισμού του εσωτερικού.    

ΑΘΡΩΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault.  

Παράλληλα, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα του, προσφέρεται μία πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ είναι διαθέσιμο ,εκτός των άλλων και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in.  

ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Το νέο CAPTUR ήταν  το 2ο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το  CLIO, που εφοδιάστηκε  με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe ο οποίος πρόσφατα υπέστη και νέες βελτιώσεις . 

Με απόδοση 91 ίππων, σαν βενζινοκίνητο, και 160 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς κάνει το καθιστά το νέο μοντέλο, ένα πολυτάλαντο SUV για οδήγηση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Συνδυάζεται πλέον με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που αξιοποιεί πλήρως την ισχύ του κινητήρα και μειώνει την  κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες όπως επίσης και τους θορύβους.

16485476599846825473301699728888

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

To νέο CAPTUR διατίθεται, από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα, και με το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe, 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, αποδίδοντας με την χρήση υγραερίου,100 ίππους και   μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. χαρακτηριστικό που τον καθιστά ικανό για ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης). 

ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ 

Η ενσωμάτωση του συστήματος υγραέριο κίνησης, είναι μία διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διαθέτει όλα τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως και κάθε άλλο μοντέλο που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Renault. 

Ο turbo κινητήρας βενζίνης TCe 100 LPG είναι σχεδιασμένος από την αρχή για να δουλεύει και με LPG. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών. 

ΠΕΝΤΕ ΧΡ0ΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των προϊόντων της, η Renault προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών σε όλες τις εκδόσεις του νεου CAPTUR που καίνε υγραέριο, που συνδυάζεται με παροχή 3 ετών δωρεάν οδικής βοήθειας. 

ΚΑΙ  ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ

Το νέο CAPTUR  είναι διαθέσιμο και με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα, ,για όσους αναζητούν ένα υβριδικό όχημα  ,το οποίο στην προκειμένη περίπτωση ενσαρκώνει  με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό. Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το  CAPTUR μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Το CAPTUR E-TECH Plug-in διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το νέο CAPTUR E-TECH Plug-In ανα καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.. 

ΑΦΘΟΝΑ ΣΥΣΤΥΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Ανάμεσα στα άφθονα συστήματα ασφαλείας, άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού, που συνοδεύουν τα νέο μοντέλο, αναφέρουμε ορισμένα,όπως:

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΦΩΤΩΝ

Το σύστημα αυτό, όταν υπάρχει, αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος. 

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Βασικό εξοπλισμό αποτελεί το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον.

 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ 

Το σύστημα αυτό, ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. 

16485477053267370348172479331424

 ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ 

Το συγκεκριμένο σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό διασχίσει τη διαγράμμιση των ορίων μίας λωρίδας, χωρίς προηγουμένως να έχει ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο φλας. 

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ

Με τη χρήση ραντάρ, καταγράφει την ταχύτητα και τη θέση των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις τυφλές γωνίες του οδηγού. 

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΠΙΣΘΕΝ 

Ακόμα μία καινοτομία στη γκάμα της Renault, αυτό το βοήθημα οδήγησης χρησιμοποιεί ραντάρ για να προειδοποιήσει τον οδηγό του νέου CAPTUR ότι πιθανόν να έρχεται όχημα από πίσω του, όταν αυτός βγαίνει με όπισθεν από ένα παρκινγκ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ

Τέσσερις κάμερες καταγράφουν εικόνες περιφερειακά του αυτοκινήτου, εμφανίζοντας τες σε μια ενιαία αποτύπωση, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα εμπόδια που βρίσκονται γύρω από αυτό. 

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Σύστημα που βοηθά το παρκάρισμα σε θέσεις παράλληλα ή σε σειρά. Με το Easy Park Assist, οι αισθητήρες καθοδηγούν αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού και ο οδηγός απλώς χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο, κάνοντας κάθε ελιγμό παρκαρίσματος εύκολο και ακριβή. 

ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Στα πιο πρόσφατα και πιο σκληρά τεστ αξιολόγησης ασφαλείας νέων μοντέλων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, το νέο CAPTUR κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων. Έτσι απέδειξε περίτρανα την κορυφαία ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, παιδιά αλλά και στους πεζούς, καθώς και την πλήρη και αποτελεσματική γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης που διαθέτει ως βασικό εξοπλισμό σε όλες του τις εκδόσεις, όπως σημειώσαμε παραπάνω. 

Βασισμένο στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B,  στην οποία βασίζεται και το CLIO (Best in Class 2019 Euro NCAP), το νέο CAPTUR μπαίνει στο πάνθεον με τα ασφαλέστερα σύγχρονα μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η εξελιγμένη δομή του, τα ανασχεδιασμένα καθίσματά του και οι νέες ζώνες ασφαλείας που εξασφαλίζουν κορυφαία υποστήριξη του σώματος των επιβατών με πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστές δύναμης, συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, η τεχνολογία καθισμάτων Fix4sure εμποδίζει το φαινόμενο του «υποβρυχίου» κατά το οποίο το σώμα γλιστράει κάτω από τη ζώνη σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ τα παιδικά καθίσματα τοποθετούνται εύκολα και με ασφάλεια στις βάσεις isofix.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Συνοπτικά, το νέο CAPTUR επωφελείται από μία πλούσια γκάμα εξοπλισμού ασφαλείας: 6 αερόσακοι,  ABS με σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος ανάγκης, κάμερα και ραντάρ (για την ακριβή και αποτελεσματική λειτουργία όλων των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως, μεταξύ άλλων, το Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης που αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες ακόμα και το βράδυ), ρυθμιστής & περιοριστής ταχύτητας, προειδοποίηση μη χρήσης για όλες τις ζώνες ασφαλείας, λειτουργία e-call, φώτα LED Pure Vision στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αυτόματα φώτα και ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης. 

Τέλος, η εξελιγμένη πλατφόρμα του, του δίνει τη δυνατότητα να κάνει χρήση τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (Highway & Traffic Jam Companion). 

2019 New Renault CAPTUR tests drive in Greece 2 low 1

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ο κινητήρας αλλάζει από βενζίνη σε υγραέριο σπάνια αντιλαμβάνεται την αλλαγή καυσίμου και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι αρκετά καλές. Τα 100 χλμ/ωρ εμφανίζονται σε 13.0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 173 χλμ/ωρ. Η ελαστικότητα είναι πολύ καλή και σε συνδυασμό με το νέο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί κανείς να κινηθεί αρκετά γρήγορα. 

ΧΑΜΗΛΗ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Ο συνδυασμός βενζίνης εξασφαλίζει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα αυτονομίας που φθάνει έως τα 1100 χιλιόμετρα, με δεδομένο το ρεζερβουάρ βενζίνης των 48 λίτρων 

Μέση κατανάλωση μπορεί να υπολογίζει κάνεις  τα 7. 2 λίτρα και 8.1 λίτρα με LPG. Περίπου 650 χλμ καλύπτονται με βενζίνη και άλλα 485 με υγραέριο. Έτσι το συνολικό κόστος μετακίνησης εμφανίζεται χαμηλό δικαιολογώντας  πλήρως την τιμή του αυτοκινήτου. 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Το νέο μοντέλο κάθεται πολύ καλύτερα στο δρόμο από τον προκάτοχό του παρέχοντας μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό και την δυνατότητα να κινείται με ασφάλεια με υψηλότερες  ταχύτητες .Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες ,δεν υπάρχουν αναπηδήσεις η βυθίσεις στο φρενάρισμα ,οι ξαφνικές αλλαγές πορείας δεν προβληματίζουν, η όποια τάση υποστροφής ελέγχεται εύκολα από τα ηλεκτρονικά συστήματα ,δεν υπάρχουν πλέον πλεύσεις στις εδαφικές ανωμαλίες και η κατευθυντικότητα είναι υποδειγματική. Την θετική εικόνα συμπληρώνουν τα αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα.

Από πλευράς άνεσης το νέο μοντέλο δεν ξεχνά, την  γαλλική προέλευση του ,είναι όμως σωστά ρυθμισμένο ώστε να αντιμετωπίσει εύκολα τον γερμανικό ανταγωνισμό ,στον τομέα αυτό. Κρατά τους επιβάτες ξεκούραστους στους περισσότερους δρόμους, ακόμη και στα πολύωρα ταξίδια.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το νέο μοντέλο αποτελεί ένα  ολοκληρωμένο, ποιοτικό και προσεγμένο σύνολο εντυπωσιακό στην εμφάνιση με μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, άφθονα και  προηγμένα συστήματα ασφάλειας , υποβοήθησης και άνεσης, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνετες αναρτήσεις στο δρόμο

Ειδικά στην περίπτωση  της έκδοσης LPG, αποτελεί μια ιδανική σχεδόν λύση για την  εποχή, με αξιόλογες επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση , μεγάλη αυτονομία, μειωμένο κόστος μετακίνησης και επιπλέον μια πολύ καλή τιμή αγοράς που δύσκολα βρίσκει ανταγωνισμό.

Του Δημήτρη Κληρονόμου 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ