Νέο Renault Clio 1.0 TCe 100HP ... ολοκληρωτικά καινούριο και εντυπωσιακό [test]

Νέο Renault Clio 1.0 TCe 100HP ... ολοκληρωτικά καινούριο και εντυπωσιακό [test]

Από το 1990 που παρουσιάστηκε, το Renault CLIO έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο του Groupe Renault παγκοσμίως, με πωλήσεις πάνω από 15 εκατομμύριων αυτοκινήτων μέχρι σήμερα. Το Clio αποτελεί το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Γαλλία, ενώ κατέκτησε και την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας Β στην Ευρώπη, από το 2013 και μετά. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί, ότι επιτυγχάνοντας μια εκπληκτική εμπορική πορεία, σημείωνε αύξηση πωλήσεων κάθε χρόνο, από το 2012 έως το 2018.

30 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Πιο μοντέρνο και πιο σπορτίφ από ποτέ, το νέο μοντέλο  βασίζεται στο DNA που ευθύνεται για αυτή την 30χρονη αδιάκοπη εμπορική επιτυχία. Για την ακρίβεια βασίζεται πάνω στα δυνατά σημεία που έκαναν κάθε μία από τις τέσσερις προηγούμενες γενιές του να ξεχωρίζει, ανοίγοντας ένα καινούριο, πολυαναμενόμενο κεφάλαιο σε αυτή την εντυπωσιακή πορεία.

ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ CLIO ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Από το CLIO I, το νέο μοντέλο διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν ξεχωριστό  ένα αυτοκίνητο. Όπως και το μοντέλο που λανσαρίστηκε το 1990, το νέο μοντέλο διαθέτει τεχνολογία που συναντά κανείς σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Από το CLIO II, το νέο μοντέλο έχει υιοθετήσει νέα, ακόμα υψηλότερα, πρότυπα ευρυχωρίας και άνεσης.

Από το CLIO III, υιοθετεί χαρακτηριστικά που το οδηγούν σε μια νέα εποχή, ανώτερης απτής ποιότητας κατασκευής.

Από το CLIO IV, το νέο μοντέλο κληρονομεί τον δυναμικό του σχεδιασμό, αυτόν που ενέπνευσε όλη τη σύγχρονη γκάμα Renault και έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία του.

16007072793992650425617070322727

ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», όπως την ονομάζει το εργοστάσιο, το νέο μοντέλο, θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Με πιο σμιλευμένες γραμμές και πιο αποφασιστικό εμπρός μέρος, κερδίζει σε μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, παρά το ότι αποτελείται από 100% νέα μέρη. Στο εσωτερικό του η αλλαγή είναι ξεκάθαρη. Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από μεγαλυτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την απτή της ποιότητα, όσο και με την προσφερόμενη τεχνολογία.

ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΥΛΩΝΕΣ

Το νέο Clio τίθεται πλεον επικεφαλής του  νέου στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future (2017-2022)», που παρουσιάστηκε το 2017 και έχει τρεις βασικούς πυλώνες:

•   Ηλεκτροκίνηση: Μέχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθέσει 12 ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του. Το νέο CLIO θα είναι το 1ο με υβριδικό κινητήρα E-Tech, που βασίζεται σε τεχνολογία εξελιγμένη από τη Renault.

•  Συνδεσιμότητα: Μέχρι το 2022, η εταιρεία στοχεύει σε όλες τις βασικές αγορές της τη διάθεση 100% συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη αυτής της δυναμικής, με το νέο συνδεδεμένο σύστημα Multimedia υψηλής τεχνολογίας.

•  Αυτονομία: Μέχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθέτει 15 μοντέλα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Το νέο μοντέλο είναι πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα, καθώς είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που καθιστούν την αυτόνομη οδήγηση μια προσιτή πραγματικότητα σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

ΚΟΜΒΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ

Συνολικά, το νέο  μοντέλο παίζει κομβικό ρόλο στην στρατηγική που στοχεύει στην ενδυνάμωση των συνεργειών της εικόνας της εταιρείας. Αυτή η στρατηγική βασίζεται στην εξέλιξη κοινών τεχνολογιών και τη χρήση νέων πλατφορμών, όπως είναι η πλατφόρμα CMF-B, την οποία αξιοποιεί πρώτο το νέο CLIO, το οποίο και έχει πρόσβαση στη νέα ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της.Η νέα πλατφόρμα μπορεί πλεον να ενοποιήσει τις τελευταίες τεχνολογίες, ανταποκρινόμενη στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.

CLIO RS LINE

Πρωτοπόρος μιας νέας γενιάς μοντέλων Renault, το νέο CLIO είναι επίσης διαθέσιμο στη νέα έκδοση R.S. Line, που είναι ευθέως εμπνευσμένη από το αγωνιστικό τμήμα Renault Sport.

ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ ΣΑΛΟΝΙ

H καμπίνα των επιβατών προσφέρει νέα επίπεδα απτής ποιότητας κατασκευής, με χρήση κορυφαίων υλικών, επένδυση πλαστικών μαλακής υφής στο ταμπλό, στις επενδύσεις στις πόρτες και στο περίγραμμα της κεντρική κονσόλας, αλλά και σχολαστικό φινίρισμα.

Υιοθετώντας έναν πιο συμπαγή σχεδιασμό, προκειμένου να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος και να ενσωματωθούν περισσότερες τεχνολογίες, το «Smart Cockpit» του νέου CLIO είναι οδηγοκεντρικό. Η κυματοειδής σχεδίαση, δίνει την αίσθηση του μεγαλύτερου πλάτους. Εξοπλισμένο με τις πιο μεγάλες οθόνες της κατηγορίας,  προσφέρει μια τελείως καινούρια εργονομική προσέγγιση.. Παράλληλα, το νέο μοντέλο καθιστά απόλυτα προσιτές στο ευρύ κοινό τεχνολογικές καινοτομίες μοναδικές για την κατηγορία, όπως είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικό κατά την κίνηση στην πόλη.

ΟΘΟΝΗ  MULTIMEDIA

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο μοντέλο ίναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Αυτό το κάθετα διαμορφωμένο tablet με την κοίλη οθόνη, αυξάνει οπτικά τον όγκο του ταμπλό, προσφέρει στην καμπίνα μια πιο μοντέρνα αίσθηση, ενώ βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος MULTI-SENSE, καθιστώντας πολύ εύκολη τη λειτουργία τους.

16007074692081593315464471207803

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Για πρώτη φορά, το νέο CLIO εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει πιο προσωπική την οδηγική εμπειρία, με έναν πολύ ενστικτώδη τρόπο. Η έκδοση με την οθόνη των 10 ιντσών θα περιλαμβάνει ακόμα και προβολή του συστήματος πλοήγησης, ενώ σε συνδυασμό με την  κεντρική οθόνη των 9,3 ιντσών το νέο CLIΟ πλέον διαθέτει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία του.

ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΤΑΜΠΛΩ

Μεγαλύτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα του, πλήρως ανασχεδιασμένου, ταμπλό του νέου μοντέλου. Αυτό είναι χωρισμένο σε 3 επίπεδα: το πρώτο επίπεδο στο άνω τμήμα του είναι καλυμμένο με αφρώδες (soft touch) πλαστικό υψηλής ποιότητας. Το δεύτερο επίπεδο είναι και αυτό καλυμμένο με μαλακό πλαστικό, ενώ προσφέρει και υψηλό επίπεδο customization. Τέλος, το κατώτερο τμήμα του ταμπλό φιλοξενεί πιο χρηστικά στοιχεία, όπως το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Άλλωστε η κυματοειδής σχεδίαση του ταμπλό δημιουργεί την αίσθηση ότι το εσωτερικό είναι πιο φαρδύ. Μια αίσθηση που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα οριζόντια μοτίβα στο κέντρο του ταμπλό και τους αεραγωγούς που το πλαισιώνουν. Κάτω από την κεντρική κονσόλα, σχολαστική προσοχή έχει δοθεί στην εργονομία, με κουμπιά τύπου «πιάνο» και απευθείας πρόσβαση στα χειριστήρια του κλιματισμού, για μεγαλύτερη ευκολία χειρισμού από τον οδηγό.

16007072161046267391419101867760

ΝΕΟ ΤΙΜΟΝΙ

Το νέο, πιο κομψό τιμόνι, έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις, κάνοντας χρήση ενός πιο συμπαγούς μοντέλου αερόσακου, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, βελτιώνοντας έτσι την οπτική επαφή του οδηγού στο ταμπλό και τις πληροφορίες του πίνακα οργάνων. Σχεδιασμένο με στοιχεία που επιτρέπουν την ξεκούραση του αντίχειρα κατά την οδήγηση και διαθέτοντας μια πιο παχιά στεφάνη, το νέο τιμόνι είναι απολαυστικό και στην αφή. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με νέα, πιο χρηστικά και ευανάγνωστα, φωτιζόμενα χειριστήρια, που συμβάλλουν στην αναβαθμισμένη αίσθηση απτής ποιότητας με το σατινέ φινίρισμά τους.

ΝΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ

Η κεντρική κονσόλα αποτελεί ακόμα ένα δομικό στοιχείo του «Smart Cockpit». Τοποθετημένη πιο ψηλά, έτσι ώστε να συμβάλει στην αναβάθμιση της εργονομίας, στεγάζει με επιτυχία το νέο λεβιέ ταχυτήτων με τον πιο συμπαγή κορμό, που προσφέρει πιο φυσική και άνετη λαβή. Η επενδυμένη κεντρική κονσόλα μπορεί να προσωποποιηθεί ανάλογα το θέμα του εσωτερικού διακόσμου, ενώ διαθέτει και μια διακοσμητική φωτιστική λωρίδα στο άκρο της. Οι πολύ πρακτικοί χώροι για μικροαντικείμενα που φιλοξενούνται στο κατώτερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας, κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών, ενώ περιλαμβάνουν και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone.

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Τα νέα καθίσματα  συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Προσφέρουν καλύτερη στήριξη, αφού διαθέτουν μεγαλύτερη έδρα, και σχήμα που «αγκαλιάζει» καλύτερα το σώμα. Το ημίσκληρο κέλυφός τους βελτιώνει τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, τα νέας σχεδίασης προσκέφαλα (comma – shaped) βελτιώνουν την ορατότητα προς τα πίσω, ενώ προσφέρουν μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας σε όσους κάθονται στο πίσω κάθισμα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην επιλογή των υλικών, ακριβώς όπως έχει γίνει και με το ταμπλό. Έτσι, τα καθίσματα συμβάλουν και αυτά με τη σειρά τους στην γενικότερη αναβάθμιση της απτής ποιότητας στο εσωτερικό. Παράλληλα, είναι πιο εργονομικά και πιο εύκολα στη χρήση, καθώς τα χειριστήριά τους είναι τοποθετημένα σε πιο βολικά σημεία πλέον.

Οι επενδύσεις στις πόρτες μπορούν και αυτές να καλυφθούν με αφρώδη (soft touch) πλαστικά, ένα στοιχείo μοναδικό στην κατηγορία. Οι επενδύσεις αυτές ενσωματώνουν μια ποικιλία μοτίβων, ανάλογα με το θέμα της διακόσμησης. Παράλληλα, οι επενδύσεις πλαισιώνονται από κρυφό φωτισμό.

ΟΚΤΩ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Ο οδηγός, μπορεί  πλέον να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που έχει ονειρευτεί, αξιοποιώντας ένα εύρος πακέτων εξατομίκευσης, για την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, το τιμόνι και τα υποβραχιόνια. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 8 θέματα εσωτερικής διακόσμησης και να αξιοποιήσουν ακόμα και τα χρώματα στις γραμμές του ταμπλό ανάμεσα στους αεραγωγούς. Παράλληλα, το νέο CLIO προσφέρεται και με κρυφό φωτισμό, σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις.

16007073844706855395901277328462

ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Πιο μοντέρνο και δυναμικό από όποια πλευρά και να το δεις, κληρονομεί τα αισθησιακά μοτίβα της προηγούμενης γενιάς. Ωστόσο, η νέα γενιά του κερδίζει σε εκφραστικότητα, ενώ κρατάει το κομψό της προφίλ. Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ένα ανάγλυφο εφέ. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Αναφορικά με το μέγεθός του, το νέο μοντέλο, έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά.  Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Οι τροχοί 17 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) αναβαθμίζουν την δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου, ενώ λεπτομέρειες, όπως η κεραία που μοιάζει με πτερύγιο καρχαρία, το 100% φώτα LED, η πληθωρική πίσω πόρτα και η χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή γύρω από τα παράθυρα αναβαθμίζουν, συνολικά, την εικόνα του εξωτερικού, αλλά και την αίσθηση απτής ποιότητας.

ΝΕΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε διάφορα νέα χρώματα αμαξώματος, μεταξύ των οποίων το Valencia Orange, το Vison Brown και το Celadon Blue. Αποτυπώνοντας την ζωντάνια του νέου μοντέλου, το νέο χρώμα Valencia Orange προσφέρει οπτικό βάθος και ένα εντυπωσιακό ιριδίζον εφέ  εξαιτίας ενός καινούριου βερνικιού που κάνει πρώτη φορά την εμφάνισή του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συνολικά, το νέο CLIO είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα αμαξώματος και 3 πακέτα εξατομίκευσης του εξωτερικού (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο).

16007077326213451509982215807643

ΣΠΟΙΛΕΡ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ

Το νέο CLIO είναι το πρώτο που εφοδιάζεται με σπόιλερ στους θόλους των εμπρός τροχών. Τα spoilers εξυπηρετούν την πιο ομαλή ροή του αέρα, εξασφαλίζουν καλύτερη αεροδυναμική και τελικά βοηθάνε στον περιορισμό της κατανάλωσης. Επιπροσθέτως, προσδίδουν στο αμάξωμα του νέου CLIO έναν πιο δυναμικό και σπορτίφ χαρακτήρα.

ΦΩΤΑ LED 100%

Τα εμπρόσθια φώτα  είναι, πλέον, 100% LED από το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο, ενώ είναι σχεδιασμένα με βάση τη φωτεινή υπογραφή C-Shape η οποία χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα Renault. Παράλληλα, χαρίζουν στο νέο CLIO μια πιο εκφραστική εμφάνιση, η οποία τονίζεται ακόμα περισσότερο από το μοτίβο σε σχήμα διαμαντιών που είναι τοποθετημένο στην άνω πλευρά τους και προσθέτει από μόνο του περισσότερη γοητεία και κομψότητα.

ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΕΝΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ

Η αρχιτεκτονική του χώρου αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί ώστε το σχήμα του να γίνει όσο πιο τετραγωνισμένο γίνεται. Το premium ηχοσύστημα της BOSE είναι, πλέον, πλήρως ενσωματωμένο και έτσι δεν εισχωρεί μέσα στο χώρο αποσκευών, ο οποίος με τη σειρά του έχει εκτοξευθεί στα 391 λίτρα (επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων μέσα στην καμπίνα), μέγεθος που τον καθιστά τον μεγαλύτερο στην κατηγορία. Παράλληλα, το διπλό πάτωμα απλοποιεί το καθημερινό φόρτωμα, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν προσφέροντας επίπεδο δάπεδο φορτωσης.

ΝΕΟ ΠΡΟΦΙΛ

Το πολύ κομψό προφίλ της προηγούμενη γενιάς του CLIO, που ξεχώρισε με τις κρυμμένες χειρολαβές τις πίσω πόρτας που χάρισαν στο μοντέλο μια κουπέ αισθητική, έχει, πλέον, αναβαθμιστεί μέσα από την προσθήκη πολλών νέων στοιχείων σχεδιασμού. Αυτά περιλαμβάνουν το χρωμιωμένο φινίρισμα στο πλαίσιο των παραθύρων, την επικάλυψη των πλευρικών κολόνων και των χειρολαβών της πίσω πόρτας με μαύρο, γυαλιστερό φινίρισμα, τα ανάγλυφα μοτίβα στο χαμηλότερο μέρος των θυρών, που μοιάζουν να αναδύονται μέσα από το μεταλλικό πάνελ, καθώς και την υπογραφή του CLIO πάνω στο χρωμιωμένο διακοσμητικό. Έτσι η λεπτομέρεια και ο προσεκτικός σχεδιασμός των πλευρικών πάνελ είναι ακόμα ένα στοιχείο που αναδεικνύει την αναβαθμισμένη απτή ποιότητα του εξωτερικού.

16007076866065688274432595079438

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Το πίσω μέρος του νέου μοντέλου ξεχωρίζει με τα χρωμιωμένα διακοσμητικά, όπως, άλλωστε,  συμβαίνει και στο προφίλ του αυτοκινήτου, ενώ το κόψιμο του παραθύρου εξυπηρετεί στην ομαλή ένωση της πίσω πόρτας με το υπόλοιπο αμάξωμα. Ο σχεδιασμός της πόρτας του χώρου αποσκευών, και πιο συγκεκριμένα η ακρίβεια με την οποία το μέταλλό της ενώνεται με τον προφυλακτήρα, έχει δουλευτεί με προσοχή, ώστε και αυτό με τη σειρά του να αναδύει την προσοχή στην ποιότητα κατασκευής.

CLIO RS LINE

Η Renault Sport παρουσιάζει την έκδοση R.S. Line στο νέο CLIO, αντικαθιστώντας έτσι σταδιακά την παλαιότερη GT-Line. H έκδοση GT-Line ήταν πρωτοπόρος στα πακέτα σπορ αναβάθμισης της εμφάνισης, και ενδυνάμωσε τη στρατηγική της Renault Sport σε όλες τις αγορές από το 2010. Με αναβαθμισμένο και πλουσιότερο περιεχόμενο, η νέα έκδοση R.S. Line αντιπροσωπεύει πολλά περισσότερα από μία αλλαγή ονόματος.

Η R.S. Line εξασφαλίζει στο νέο CLIO πιο αθλητική εμφάνιση, ως απάντηση στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, το οποίο ολοένα και περισσότερο αποζητάει περαιτέρω αισθητική διαφοροποίηση, μέσω μιας πιο δυναμικής στιλιστικής προσέγγισης.

Εξάλλου, η R.S. Line έχει πιο κοντινή συγγένεια με το τμήμα υψηλών επιδόσεων της Renault Sport, ενώ τα δύο γράμματα (R.S) είναι συνώνυμα με την αυθεντική σπορ οδήγηση. Έτσι η νέα αυτή έκδοση του νέου CLIO φιλοξενεί όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του εξωτερικού και του εσωτερικού των μοντέλων της Renault Sport.

AΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Πιο συγκεκριμένα, εξωτερικά το νέο CLIO R.S. Line εφοδιάζεται με τη χαρακτηριστική λεπίδα της F1, το εμβληματικό σχεδιαστικό μοτίβο όλων των μοντέλων R.S. Παράλληλα, ξεχωρίζει από την κυψελωτή γρίλια της μάσκας, τους ειδικά σχεδιασμένους αλουμινένιους τροχούς των 17 ιντσών, καθώς και το πιο αθλητικό πίσω μέρος.

Το εσωτερικό φιλοξενεί και άλλα μοναδικά R.S. στοιχεία, όπως τα σπορ καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, τα διακοσμητικά σε μοτίβο ανθρακονήματος, το τιμόνι με το διάτρητο δέρμα & το χαρακτηριστικό διπλό διαμάντι της R.S. στο κάτω μέρος του, τα αλουμινένια πεντάλ, τις κόκκινες ραφές στις ταπετσαρίες των καθισμάτων και την δερμάτινη επένδυση του τιμονιού.

Συνολικά, το νέο CLIO R.S. Line εισάγει ένα νέο σπορ αέρα στο μοντέλο, έτσι ώστε οι πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν  στο έπακρο τη σπορ παράδοση της Renault, η οποία παραμένει επίκαιρη και ζωντανή, φέροντας την τεχνογνωσία της F1 στα σύγχρονα, καθημερινά

ΝΕΟΙ  ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Το Νέο CLIO διατίθεται με ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων –  όλοι καινούργιοι – και κινητήρων diesel, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τους 75 μέχρι τους 130 ίππους. Οι κινητήρες ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής που πληρούν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές και επιτυγχάνουν καλύτερες πλέον επιδόσεις  κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία.

Ε-TECH

Επιπρόσθετα, και για πρώτη φορά στο Groupe Renault, από εφέτος το νέο CLIO,  διατίθεται και με το υβριδικό σύστημα κίνησης με την ονομασία E-TECH. Συνολικά οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε εννέα προτάσεις και συνδυασμούς κινητήρων/κιβωτίου ταχυτήτων, που θα ικανοποιήσουν κάθε τους ανάγκη.Με τους κινητήρες 1.0 TCe και 1.3 TCe που έχουν εξελιχθεί από τη συνεργασία Renault-Nissan-Mitsubishi, αλλά και τον E-TECH που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Renault, το νέο CLIO ενσαρκώνει ιδανικά την συνεργασία α μεταξύ Groupe Renault και των συνεργατών του.

16007076556708969880828505329933

ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Πιστό σε αυτή στην  30χρονη παράδοση του, διατίθεται με σύστημα κίνησης πλήρους υβριδικής τεχνολογίας που ονομάζεται E-TECH. Πρόκειται για μία σημαντική πρωτιά για τον όμιλο Renault, ο οποίος συγκέντρωσε όλη την τεχνογνωσία του στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, προσφέροντας , μία εξελιγμένη εικόνα υβριδικής τεχνολογίας.

Ο κινητήρας E-TECH έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί από το τεχνικό τμήμα της Renault. Χρησιμοποιεί τμήματα σχεδιασμένα από τη Συμμαχία όπως ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας 1,6 που έχει επανασχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από 2 ηλεκτροκινητήρες, ένα πρωτοποριακό πολύ-λειτουργικό κιβώτιο ταχυτήτων και μία μπαταρία 1.2 kWh.

Η υβριδική τεχνολογία Renault E-TECH προσφέρει μεγάλη οικονομία στη χρήση, με πολύ καλή απόκριση, περιορισμένες απώλειες, και ταχεία φόρτιση μπαταρίας κατά το φρενάρισμα. Η ενεργειακή απόδοση του κινητήριου συνόλου ανακτά και αποκαθιστά στο μέγιστο βαθμό την ενέργεια. Το αυτοκίνητο ξεκινά σε πρόγραμμα ηλεκτρικής λειτουργίας, και ο οδηγός εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον ισχυρό κινητήρα και τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας. Το σύστημα αναγέννησης ενέργειας, παρόμοιο με εκείνο των ηλεκτρικών οχημάτων, η μεγάλη ικανότητα φόρτισης της μπαταρίας σε συνδυασμό με το βαθμό απόδοσης του συστήματος E-TECH, δίνουν τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης έως και στο 80% του χρόνου κυκλοφορίας σε αστικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης σε ποσοστό έως και 40% σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο όχημα με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσεως κινούμενο σε αστικό περιβάλλον. Παράλληλα, το σύστημα αυτό διατηρεί ένα μοναδικό, για υβριδικό όχημα, επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης, χάρη στην άμεση απόκριση του κινητήρα στη φάση εκκίνησης και επιτάχυνσης.


ΝΕΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 SCe  είναι πολύ καλή  επιλογή για τον οδηγό που αναζητά ένα οικονομικό όχημα για να κυκλοφορεί στην πόλη. Εφοδιασμένος με κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ισχύ 75ίππων (και 95Nm ροπή), αποδεικνύεται εξαιρετικός σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας.

TCE 100 ΙΠΠΩΝ

Για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, ο 3κύλινδρος κινητήρας turbo 1.0 TCe είναι το νεώτερο  προϊόν της συνεργασίας των εταιρειών της Συμμαχίας. Ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου και του υπερσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλαπλή εξαγωγής μερικώς ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής, και ειδική επικάλυψη χιτωνίων. Με 100 ίππους και 160Nm ροπής, ο κινητήρας νέας γενιάς διαθέτει 10 ίππους και 20Nm παραπάνω από τον TCe 90 που αντικαθιστά, ενώ την ίδια στιγμή επιτυγχάνει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών του CO2. Ειδικά η τελευταία τιμή, που φτάνει τα 100 g/km, φέρνει το  TCe 100 στην κορυφή της κατηγορίας μεταξύ των βενζινοκίνητων μοντέλων.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας, που δοκιμάσαμε, προσφέρει επίσης καλύτερη οδηγική απόλαυση, χάρη στην έξτρα ροπή του, που είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά για πιο ευχάριστη απόκριση

Ο κινητήρας TCe 100 αρχικά  διατίθετο στο νέο CLIO με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Στη συνέχεια ακολουθεί και μία έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τελευταίας γενιάς X-TRONIC. Το κιβώτιο αυτό είναι προσαρμοσμένο στις ευρωπαϊκές συνθήκες χρήσης και εμφανίζει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας κατά την οδήγηση στην πόλη. Διαθέτει επίσης και την λειτουργία D-STEP που αναπαριστά τη συμπεριφορά ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων σε πολλά είδη διαδρομών, προσφέροντας περισσότερο δυναμικές επιταχύνσεις.

του Δημήτρη Κληρονόμου

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ