Suzuki Ignis 1.2 Dualjet-Hybrid ... ξεχωριστό και προσιτό [test]

Suzuki Ignis 1.2 Dualjet-Hybrid ... ξεχωριστό και προσιτό [test]

του Δημήτρη Κληρονόμου

Η Suzuki αποκάλυψε για πρώτη φορά το νέο IGNIS στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016, χαρακτηρίζοντάς το ως το νέο της παγκόσμιο compact SUV. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει ευκολία χρήσης και άνεση, σε ένα όμορφο και στιλάτο πακέτο. «Φωνάζει» από μακρυά ότι έχει μέσα του γνήσιο DNA Suzuki, ενώ την ίδια στιγμή εισάγει ένα εντελώς καινούριο design και ένα νέο,ξεχωριστό χαρακτήρα. Σε συνδυασμό με τον απλό, αλλά εμβληματικό σχεδιασμό του,  προσφέρει χρηστικότητα και απόδοση, και ταυτόχρονα δυνατότητες οδήγησης κάτω από δύσκολες συνθήκες κίνησης.

 

ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ

Το μικρό SUV, διαθέτει έναν συνδυασμό ξεχωριστού  εξωτερικού σχεδιασμού, με καλή ορατότητα χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμα, ευκολία στην οδήγηση λόγω του compact μεγέθους, ευρύχωρη καμπίνα και πρακτικό χώρο αποσκευών. Ακόμη εξασφαλίζει  αίσθηση  ασφάλειας, ακόμα και σε τραχείς ή ολισθηρούς δρόμους. Στόχος της εξέλιξής του άλλωστε, ήταν η δημιουργία ενός μικρού και προσιτού SUV, το οποίο δεν θα αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι Suzuki, έχοντας 

κληρονομήσει σχεδιαστικά στοιχεία από  τα Cervo, Fronte Coupe, Vitara, και Swift. Την ίδια στιγμή το  εισαγάγει καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και απλές καμπύλες που τονίζουν την  προσωπικότητα του και την εμφάνιση, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις από την πρώτη ματιά. 

nka2r91519221335875

 

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το αμάξωμα  χρησιμοποιεί μεγάλο ποσοστό ισχυρού και ελαφρού ατσαλιού υψηλής ελατότητας, κάτι που καθιστά εφικτή την περαιτέρω μείωση του βάρους, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλό επίπεδο ακαμψίας. Προσθέτοντας στην εξίσωση και το υβριδικό σύστημα Suzuki HYBRID, παρέχεται  αυξημένη οικονομία καυσίμου. 

 

ΔΥΟ ΚΑΜΕΡΕΣ

Δύο στερεοσκοπικές κάμερες επιβλέπουν την απόσταση ανάμεσα στο όχημα και άλλα αντικείμενα που βρίσκονται στο δρόμο, ενώ προσδιορίζουν και το σχήμα αυτών των αντικειμένων. Με αυτά τα στοιχεία ως βάση, λειτουργούν οι παρακάτω τρείς προηγμένες λειτουργίες ασφάλειας: η υποβοήθηση φρεναρίσματος Dual Camera Brake Support (DCBS), η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και η προειδοποίηση εκτροπής αυτοκινήτου. 

Η υποστήριξη συνδεσιμότητας με διαφορετικά είδη «έξυπνων» τηλεφώνων, επιτρέπει στον οδηγό να συνδέσει το smartphone και να έχει πρόσβαση στις εφαρμογές του, μέσω της οθόνης αφής. Με την εισαγωγή μιας κάρτας SD που περιέχει χαρτογράφηση,  επιτρέπει επίσης τη χρήση της λειτουργίας πλοήγησης. 

 

ΚΑΘΑΡΗ  ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η  σχεδίαση του νέου IGNIS ξεκινά από το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος, το οποίο ενσωματώνει αρμονικά τα LED εμπρός φώτα με τις δυναμικές γραμμές της εμπρός μάσκας. Συνεχίζει με καθαρές, απλές σχεδιαστικές γραμμές, που χαρίζουν εκφραστικότητα και στιλ. Έχει κληρονομήσει στοιχεία από το κλασικό Suzuki Fronte Coupe, όπως το χαρακτηριστικό σχεδιασμό της πίσω κολώνας, αλλά και τις «μαυρισμένες» εμπρός και μεσαίες κολώνες του Swift, καθώς και άλλα στοιχεία σήματα-κατατεθέντα των SUV της Suzuki, όπως το χαρακτηριστικό καπό από το πρώτης γενιάς Vitara και τα διακοσμητικά στα φτερά. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο που μεταφέρει την κληρονομιά των SUV της Suzuki σε μια νέα εποχή!

 

ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

Εκτός από τον  απλό εξωτερικό σχεδιασμό, η  εικόνα του  IGNIS προκύπτει και από τη ζωντάνια του εσωτερικού του σχεδιασμού. Τα κυλινδρικού σχήματος χειριστήρια του κλιματισμού και ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός του πίνακα οργάνων, συνδυάζονται ώστε να δίνουν στην καμπίνα φουτουριστικό τόνο. Η εμφατική οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό, το οποίο χρησιμοποιεί υλικά με πλούσια υφή, δημιουργούν άνεση και ευρυχωρία. Οι λεπτομέρειες σε πορτοκαλί, μεταλλικό ή γκρι τιτανίου, προσθέτουν μια ακόμα πινελιά ποιότητας στην καμπίνα και συνηγορούν στη δημιουργία μια ενεργητικής εικόνας, όπως αρμόζει σε ένα μοντέρνο SUV.

gallery 01

 

14 ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ

Το  μικρό suzuki προσφέρεται με μια πλούσια γκάμα 14 χρωματικών συνδυασμών, που περιλαμβάνει 8 μεταλλικά χρώματα αμαξώματος και πέντε επιλογές διχρωμίας. Οι δύο διαθέσιμες επιλογές στα χρώματα των  λεπτομερειών του εσωτερικού, προσφέρονται ανάλογα με το εξωτερικό χρώμα και επιτρέπουν σε όσους επιλέξουν το νέο IGNIS να το διαμορφώσουν ανάλογα με το προσωπικό τους γούστο.

 

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Η υιοθέτηση της νέας γενιάς πλατφόρμας αμαξώματος της Suzuki, επέτρεψε την ελαχιστοποίηση του χώρου για τον κινητήρα, που σημαίνει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Το εσωτερικό του νέου μικρού οχήματος , «φιλοξενείται» σε μια ευρύχωρη και άνετη καμπίνα, με άνετους χώρους για το κεφάλι και τα πόδια, η οποία προσφέρει μια χαλαρωτική εμπειρία μετακίνησης. 

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό είναι ο μεγάλης χωρητικότητας χώρος αποσκευών, 267 λίτρων (227 λίτρων για τα μοντέλα που εφοδιάζονται με ALLGRIP). Διατίθεται επίσης συρόμενη λειτουργία της πλάτης του πίσω καθίσματος, που σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης, καθιστά δυνατή τη μεταφορά ογκωδων αποσκευών. 

 

ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η καμπίνα επιβατών διαθέτει αρκετά  άνετους και πρακτικούς χώρους αποθήκευσης. Εκτός από το δύο χώρων ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό, υπάρχουν θήκες μπουκαλιών τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, αλλά και ποτηροθήκες στις εμπρός και τις πίσω πόρτες. Στόχος άλλωστε του σχεδιασμού συνολικά ήταν η ευκολία στην καθημερινή χρήση.

gallery 07

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΔΑΦΟΥΣ

Με το εντυπωσιακό νούμερο των 180 mm ως ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, το IGNIS επιτρέπει την κίνηση σε τραχείς ή ολισθηρούς δρόμους, ενώ παράλληλα, προσφέρει θέση οδήγησης τέτοια, που χαρίζει απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα, κάνοντας ευκολότερη την οδήγηση. Η ψηλή θέση των καθισμάτων αυξάνει και την ευκολία επιβίβασης και αποβίβασης από το όχημα. 

 

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ

Το ηχοσύστημα του νέου IGNIS, χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοιας λογικής με ένα smartphone. Συνδέστε το τηλέφωνό σας μέσωBluetooth® ή καλωδίου USB προκειμένου να χρησιμοποιήσετε όλες τις συμβατές εφαρμογές μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και  σύστημα πλοήγησης Το Android Auto επεκτείνει την πλατφόρμα Android στο αυτοκίνητο με τρόπο τέτοιο ώστε η χρήση της να εξυπηρετεί κατά την οδήγηση. Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μην αποσπά τον οδηγό και αυτός να επικεντρώνεται στην οδήγηση, ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει τις εφαρμογές της Google™, όπως  GoogleMaps™, GoogleSearch™ και άλλα. 

Το AppleCarPlay επιτρέπει στους χρήστες iPhoneνα λαμβάνουν οδηγίες για την κίνηση στους δρόμους, να λάβουν και να αποστείλουν μηνύματα, να ακούσουν μουσική, όλα με τρόπο τέτοιο ώστε να παραμένουν συγκεντρωμένοι στο δρόμο είτε χρησιμοποιούν φωνητική εντολή (Siri) ή την οθόνη αφής.

Το MirrorLink επιτρέπει σε διάφορες εφαρμογές του smartphone, να εμφανίζονται στην οθόνη του αυτοκινήτου προσφέροντας έτσι άμεση και εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες του κινητού τηλεφώνου. 

gallery 03

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.2 DUALJET

Το  μικρό Σουζούκι κινείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET (K12C), ο οποίος προσφέρει καλές σχετικάεπιδόσεις μαζί με οικονομία καυσίμου. Συνδυάζεται μάλιστα με το υβριδικό σύστημα Suzuki HYBRID προκειμένου να επιτευχθεί ακόμα καλύτερη απόδοση δύναμης και οικονομίας. 

Τα 1242 κυβικά του τετρακυλινδρου βενζινοκινητήρα εξασφαλίζουν 90 ίππους στις 6.000 στροφές και ροπή στρέψης 120 Nm στις 4.000 στροφές, εξασφαλιζοντας στα τουλάχιστον 885 κιλά του αμαξώματος επιτάχυνση 11.9 δευτ για τα 0-100 χλμ/ωρ και τελική ταχύτητα 165-170 χλμ/ωρ, τιμές αξιόλογες για το μέγεθος του. Ταυτόχρονα η κατανάλωση και με την βοήθεια του υβριδικού συστήματος εμφανίζουν τιμές συχνά κοντά στα 4.9- 5.0 λιτρα/100 χλμ ενω μια μέση τιμή με ήπιους ρυθμούς οδήγησης μπορεί να κυμανθεί κοντά στα 6.0-6.2 λίτρα. 

 

ΣΥΜΠΑΓΕΣ  ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

 Πρόκειται για ένα ελαφρύ και συμπαγές υβριδικό σύστημα κίνησης, που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη γεννήτρια ISG (IntegratedStarterGenerator), έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Πρόκειται για ένα σύστημα ιδανικό για χρήση σε compact οχήματα, που εκμεταλλεύεται την παρεχόμενη από τον ηλεκτροκινητήρα ροπή για να επιτύχει καλύτερη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμο με κιβώτιο 5 ταχυτήτων του οποιου η συγκλίνουσα θέση των γραναζιών ταχυτήτων στο κιβώτιο, κάνει σαφέστερες τις αλλαγές, προσφέροντας συνολικά ελαφρύτερη και καλύτερη αίσθηση στο κιβώτιο. 

 

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

 Βασισμένο στο χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο, το αυτοματοποιημένο κιβώτιο  διενεργεί αυτόματα τις λειτουργίες του συμπλέκτη και της αλλαγής ταχυτήτων χωρίς καθυστερήσεις και σκορτσαρισματα, αξιοποιώντας σωστά την ισχύ του κινητήρα. 

 

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ

Το μικρό 4Χ4, χρησιμοποιεί την τετρακίνηση ALLGRIP AUTO, με συνεκτικό συμπλέκτη viscous. Μεταφέροντας αυτόματα τη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς, το σύστημα μεγιστοποιεί την απόδοση, προσφέροντας παράλληλα  οικονομία καυσίμου. Το ALLGRIP AUTO επιτρέπει στον οδηγό να λειτουργεί ξέγνοιαστα στις καθημερινές του μετακινήσεις, ειδικά αν αυτές περιλαμβάνουν γλιστερούς δρόμους ή χιονισμένες επιφάνειες. 

 

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Η ανάρτηση του  οχήματος σχεδιάστηκε εξαρχής μαζί με την νέας γενιάς πλατφόρμα. Εκτός από το να προσφέρειελαφρύτερη και ισχυρότερη ανάρτηση, τα σταθερά σημεία ένωσης του συστήματος –τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της οδηγικής συμπεριφοράς, έχουν σχεδιαστεί ώστε να αυξάνουν την ακαμψία. 

 

ΑΚΑΜΠΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία TotalEffectiveControlTechnology (TECT)   προσφέρει αυξημένη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης. Μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματά της είναι οι ζώνες απορρόφησης ενέργειας, δομή αμαξώματος τέτοια ώστε να εκτονώνει την ενέργεια της σύγκρουσης και ιδιαίτερα άκαμπτη δομή της καμπίνας επιβατών. 

 

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Ο εξοπλισμός ασφάλειας του, περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP® (ElectronicStabilityProgram), που βοηθά στη διατήρηση της σταθερότητας κατά την οδήγηση, καθώς και εμπρός, πλαϊνούς και αερόσακους τύπου κουρτίνας για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση μπροστινής ή πλάγιας σύγκρουσης.

Σαν ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας, δύο στερεοσκοπικές κάμερες είναι τοποθετημένες στο αυτοκίνητο και λειτουργούν σαν ανθρώπινα μάτια, παρακολουθώντας τις διαγραμμίσεις του δρόμου, καθώς και τα αντικείμενα που βρίσκονται εμπρός αλλά και την απόσταση αυτών. Βάσει του μεγέθους και του σχήματος του αντικειμένου, οι κάμερες μπορούν να καθορίσουν αν πρόκειται για κάποιο άλλο όχημα ή πεζό.

Αυτές οι δυνατότητες επιτρέπουν την ενεργοποίηση τριών επιπλέον εξελιγμένων λειτουργιών ασφάλειας:

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης DualCameraBrakeSupport (DCBS): όταν το αυτοκίνητο κινείται με 5 km/h ή περισσότερα, οι στερεοσκοπικές κάμερες εντοπίζουν οχήματα και πεζούς που πιθανά βρίσκονται εμπρός, βοηθώντας στην αποφυγή συγκρούσεων ή τον περιορισμό πιθανών ζημιών μιας σύγκρουσης, με το να ειδοποιούν τον οδηγό και να ενεργοποιούν αυτόματα τα φρένα.

 Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας: όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα 60 km/h ή περισσότερα και παρατηρείται αλλαγή λωρίδας χωρίς ο οδηγός να έχει ενεργοποιήσει τους δείκτες πορείας (φλας), το σύστημα ενεργοποιεί μηχανισμούς ειδοποίησης του οδηγού, όπως δόνηση στο τιμόνι και ένδειξη στον πίνακα οργάνων, προκειμένου να επαναφέρει την προσοχή του χειριστή στην οδήγηση του οχήματος.

Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου: όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα 60 km/h ή περισσότερα και παρατηρείται όχι σταθερή πορεία και μετακίνησή του από τη μια πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην άλλη, το σύστημα ενεργοποιεί ηχητικό σήμα καθώς και φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων, προκειμένου να επιστήσει την προσοχή του οδηγού στην αθέλητη αυτή μετακίνηση του οχήματος που ενδέχεται να οφείλεται σε νύστα ή άλλους παράγοντες. 

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ένα ξεχωριστό τετρακίνητο όχημα, συμπαγων διαστάσεων, με εξελιγμένη τεχνολογία, προσοχή στην λεπτομέρεια, υβριδική κίνηση και ιδιαίτερα αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Οικονομικό και προσιτό δύσκολα βρίσκει αντιπάλους. 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ