TEST: Peugeot 208 I.6 Diesel Blue HDi 100 PS ... άξιος διάδοχος

peugeot 208 testτου Δημήτρη Κληρονόμου

Διάδοχος του θρυλικού 205 και μετέπειτα των ιδιαίτερα πετυχημένων εμπορικά, 206 και 207,το 208 μπήκε στην παραγωγή το 2012 και ενώ ακόμη διατίθετο σε ωρισμένες αγορές το 206+,αποφασισμένο να συνεχίσει την επιτυχία εκείνων, προσφέροντας ότι ακριβώς ζητούσε η αγορά στην συγκεκριμένη κατηγορία : Περισσότερους χώρους,λιγότερο βάρος,καλές επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και κομπάκτ διαστάσεις.Ο συνδυασμός αποδείχθηκε πετυχημένος και οι πωλήσεις απογειώθηκαν, για να κρατηθούν μάλιστα ψηλά, τον Ιούνιο του 15 έγινε ένας ανασχεδιασμός συνοδευόμενος από νέους οικονομικότερους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου,από τους οποίους ξεχωρίζει ο Blue HDi 100 των ίππων.

ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ

Οι γραμμές και η εμφάνιση του 208 ήταν ήδη μοντέρνες από το 2Ο12,,χρειάζοταν όμως σίγουρα ένα φρεσκάρισμα για να παρακολουθήσει τον νεώτερο ανταγωνισμό,διακριτικό όμως για να μην αλλοιωθεί η γενικότερη γνωστή και πετυχημένη εικόνα.
Ετσι αν δεν γνωρίζεις καλά,δεν αντιλαμβάνεσαι εύκολα τις αλλαγές:Ο πρόσθιος προφυλακτήρας έχει πλέον αλλάξει,η μάσκα έχει μεγαλώσει,τα φώτα ημέρας είναι LED και διαφέρουν και τα φώτα ομίχλης.

208 5D 100 BlueHDi Activeplus IcegGrey 8
LED και τρισδιάστατα σχεδιαστικά είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα συνδυάζοντας εντυπωσιασμό και καλύτερη απόδοση.Η εικόνα των αλλαγών έχει περιλάβει ζάντες,χρωματολόγιο και διάφορα ακόμη συστήματα και λεπτομέριες,έτσι ώστε οι Γάλλοι σχεδιαστές να μιλούν για σημαντική συνολική αναβάθμιση.
Όμως αυτά που αποδεικνύουν την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει εξ αρχής και συνολικά στο 208 που ζυγίζει σήμερα 1035 ως 1308 κιλά,,είναι ότι κατάφερε να γίνει μέχρι και 170 κιλά ελαφρύτερο ανάλογα με το μοντέλο-κατά μέσο όρο 110 κιλά-σε σχέση με τον προκάτοχο του και παρά τις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις (3,97 μέτρα μήκος χ1,74 μέτρα πλάτος και 1,45 μέτρα ύψος) να είναι πιο ευρύχωρο συνολικά και να προσφέρει περισσότερους χώρους για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

ΑΝΕΜΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ

Ο άνεμος της ανανέωσης επεκτάθηκε και στο σαλόνι,με αποτέλεσμα να αποπνέει μια αίσθηση φρεκάδας και εντυπωσιασμού στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Το ελαφρά ψηλά τοποθετημένο ταμπλό όπως και ο πίνακας οργάνων και το χαμηλά τοποθετημένο και μικρών διαστάσεων τιμόνι, εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το αυτοκίνητο,ξενίζοντας αρχικά τον ασυνίθιστο οδηγό, στην συνέχεια αποδεικνύονται πρακτικά και εύχρηστα.

208 5D 100 BlueHDi Activeplus IcegGrey 9
Η μεγάλη επτάρα οθόνης αφής ειναι σωστά τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, προσφέροντας άφθονες δυνατότητες και εφαρμογές(όπως η λειτουργία Mirror Screen που μπορεί να απεικονίζει τις εγκατεστημένες εφαρμογές του Smartphone σας)και τα χειριστήρια του κλιματισμού ευκολήνουν την ζωή του οδηγού με την θέση τους.

Γενικά το σύνολο του ταμπλό ειναι εντυπωσιακό,καλοσχεδιασμένο, με προσεγμένες ποιοτικές σκληρές και μαλακές πλαστικές επενδύσεις και αρκετούς αεραγωγούς μικρών διαστάσεων.

Πλήρης πληροφοριών και ευανάγνωστος ειναι και ο υπερυψωμένος πίνανας οργάνων,του οποίου ορισμένες ενδείξεις κρύβονται απο τιμόνι αναλόγως της τοποθέτησης του,του αναστήματος του οδηγού και της θέσης που έχει επιλέξει να οδηγεί.

Ποιότητα υλικών,επενδύσεις,διάκοσμος και εξοπλισμός σαλονιού κερδίζουν τις εντυπώσεις και μετρουν στα θετικά στοιχεία του ανανεωμένου 208.
Οι χώροι είναι επαρκέστατοι μπροστά με καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων ,ενώ πίσω θα βολευτούν άνετα δύο άτομα έχοντας αρκετό αέρα για τα κεφάλια τους χάρις στην μετρίου πάχους γέμιση της βάσης του καθίσματος,ενώ το τρίτο άτομο θα ζορισθεί κάπως λόγω του υπερυψωμένου δαπέδου.
Ευρύχωρος βαθύς και φαρδύς είναι και ο χώρος αποσκευών με χωριτικότητα 285 έως 1076 λίτρων ανάλογα με την θέση της των καθισμάτων.

ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

Ο ντίζελ κινητήρας των 1600 κυβικών εκατοστών(Euro 6) που κινεί τα νέα 208 στην ήπια έκδοση του αποδίδει 75 ίππους,στην μεσαία 100 ίππους στις 3750 στροφές και στην γρήγορη και ακριβότερη έκδοση 120 ίππους.Οι 100 ίπποι,που συνοδεύονται από ροπή 25.6 χλγμ, ειναι μιά πολύ καλή συνταγή γιά όσους θέλουν να κινούνται γρήγορα και οικονομικά,με δεδομένα το βάρος και τον όγκο του οχήματος.Τα 0 ως 100 χλμ/ωρ εμφανίζονται σε 10.7 -10.8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα τα 187 χλμ.Τραβά απο χαμηλά,είναι ιδιαίτερα ελαστικός,δεν κροταλίζει,δεν έχει έντονους κραδασμους και παράγει χαμηλούς θορύβους.Από πλευράς κατανάλωσης μπορείς να πετύχεις ακόμη και 4.3 λίτρα /100 χλμ και μια μέση τιμή ταξιδιού είναι τα 4.7 λίτρα,ενώ λίγο παραπάνω ανεβαίνει στην κίνηση της πόλης.

PEUGEOT DIESEL 2015 187 FR.img
Γενικά το 208/100 ανήκει στα οικονομικότερα οχήματα της κατηγορίας του και η διαφορές μάλιστα απο το 208 1600 των 75 ίππων,είναι πολύ μικρές.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα της εταιρείας,το 208, χρησιμοποιεί εμπρός γόνατα Μακ Φέρσον και πίσω τον γνωστό στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας ημιάκμπτο άξονα.Το σημείο που ξεχωρίζει απο τον ανταγωνισμό είναι η θέση οδήγησης:Χαμηλή, με μικρό τιμόνι, καλή τοποθέτηση του μοχλού των πέντε ταχυτήτων , και εύκολη σχετικά χρήση και ανάγνωση,μοχλών,διακοπτών και οργάνων, προσφέρουν μια σαφή σπόρ αίσθηση ,που συχνά λείπει από τον ανταγωνισμό.Η ορατότητα ειναι καλή μπροστα και πλευρικά,όχι όμως και πίσω λόγω σχεδίασης.Η ανάρτηση είαι προσανατολισμένη στην άνεση αλλά οι κλίσεις του αμαξώματος ελέγχονται ικανοποιητικά και είναι μέτριες.

Στο δρόμο δείχνει στιβαρό,χωρίς στρεβλώσεις του πλαισίου και βυθίσεις του αμαξώματος.Στρίβει γλυκά και προδευτικά χωρίς να υποστρέφει έντονα και χωρίς την ουρά να επιβάλει τις θελήσεις της στην γρήγορη οδήγηση και στις απανωτές στροφές.Η κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες ειναι πολύ καλή τα φρένα ιδιαίτερα αποτελεσματικά ,ενώ είναι χαρακτηριστική η ευκολία χρήσης σε κάθε περίπτωση.

208 5D 100 BlueHDi Activeplus IcegGrey 11

Από πλευράς άνεσης τέλος, οι αναρτήσεις παρ ότι σχετικά σφικτές,προσφέρουν αξιόλογη συνολική άνεση στην άσφαλτο,περισσότερη από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα. Μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες και τα σαμαράκια του δρόμου γίνονται αισθητές οι αντιδράσεις του ημιάκμαπτου πίσω άξονα στους πίσω επιβάτες,όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.

Γενικά πάντως το αυτοκίνητο δείχνει την Γαλλική προέλευση του με τον καλύτερο τρόπο,καταφέρνοντας να ισορροπεί ανάμεσα στις οικογενειακές και σπόρ απαιτήσεις του μέσου Ευρωπαίου οδηγού και στην ικανότητα του αυτή οφείλονται και οι υψηλές πωλήσεις του ,από την πρώτη ημέρα της εμφάνιση του.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μοντέρνο και εντυπωσιακό εμφανισιακά,προσεγμένο και πλούσιο εσωτερικά, με κομπάκτ διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος απο τον προκάτοχο του,ευχάριστο και εύχρηστο οδηγικά,υποδειγματικά οικονομικό σε κατανάλωση και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά,προσφέρει στην περίπτωση του κινητήρα των 100 ίππων έναν ιδανικό σχεδόν συνδυασμό,επιδόσεων και οδήγησης σε μια τιμή αγοράς,που ανταγωνίζεται εκείνες της υπόλοιπης Ευρώπης.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 18|04|24 17:22

Cupra Leon e-TSI 150 PS ... Με σπορ DNA [test]

 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ