Volvo XC 40 T3 163PS AUTO ... ασφάλεια και πληρότητα [test]

Volvo XC 40 T3 163PS AUTO ... ασφάλεια και πληρότητα [test]

Έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς 2018, και συνδυάζοντας την χαρακτηριστική Σκανδιναβική και νεανική σχεδίαση του με έναν αναβαθμισμένο τρικυλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500 κυβικών εκατοστών,το νέο XC 40 αποτελεί έναν από τους πλέον επικίνδυνους αντιπάλους στην ιδιαίτερα σκληρή και  ενδιαφέρουσα  κατηγορία των κόμπακτ SUV.

ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Διατηρώντας την γνωστή εταιρική ταυτότητα της φίρμας όπως αυτή εκφράζεται στα μεγαλύτερα μοντέλα  XC 60  και  XC 90, αλλά έχοντας ταυτόχρονα μια δική του προσωπικότητα ,το μικρότερο SUV  της Volvo, εντυπωσιάζει με την νεανικότητα των γραμμών και την εμφάνιση του, δίνοντας εύκολα την εντύπωση πως ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία SUV, γεγονός που μετρά ιδιαίτερα από πλευράς εμπορικότητας.

YN 2020 12 16 12.46.51

ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ

Το άλλο ισχυρό στοιχείο που μετρά  θετικά στην εμπορικότητα του μοντέλου είναι η ευρυχωρία του σαλονιού.  Τεσσερις υψηλόσωμοι  επιβάτες θα βρουν πολύ εύκολα χώρο ενώ και ο πίσω μεσαίος θα χρειαστεί να κάνει ελάχιστες υποχωρήσεις ακόμη και στα μακρινά ταξίδια.
Μεγάλος και πρακτικός είναι και χώρος αποσκευών των 460 λίτρων που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1336 λίτρα  επιτρέποντας την φόρτωση ογκωδών αποσκευών

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Μεταφέροντας στοιχεία εμφάνισης ,σχεδίασης και πολυτελείας από τα μεγαλύτερα μοντέλα,το κόμπακτ SUV της VOLVO ,εντυπωσιάζει αμέσως  μόλις μπεις στο σαλόνι με την σχεδίαση τού ταμπλό,την ποιότητα των υλικών,την φροντίδα του φινιρίσματος και την σαφή πολυτέλεια που εκπέμπει.

YN 2020 12 16 12.47.32
Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και πλήρης ενδείξεων,ενώ την παράσταση κλέβει η μεγάλη κατακόρυφη οθόνη τάμπλετ αφής,με τις άφθονες δυνατότητες συνδεσιμότητας και πληροφορίες που διαθέτει,αφού εξοικειωθείς βέβαια με τον τρόπο λειτουργείας της. Είναι  αληθινό βοήθημα για τον οδηγό στην πόλη η στα ταξίδια.

Η πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης ακόμη και στις βασικές είναι πολύ καλή από κάθε άποψη, δικαιολογοντας  εύκολα τις τιμές διάθεσης του αυτοκινήτου.

YN 2020 12 16 12.47.40

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ   ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ  ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Η σουηδική εταιρεία ήταν εδώ και δεκαετίες πρωτοπόρος στην  ενεργειακή και παθητικής ασφάλειας.Και στην περίπτωση του  XC 40 βέβαια  υπάρχει πλήρης στάνταρ, εξοπλισμός κορυφαίας τεχνολογίας ,που αρκετά αντίπαλα μοντέλα δεν πλησιάζουν, στοιχείο που δικαιολογεί καί στη περίπτωση αυτή τις τιμές του αυτοκινήτου.

YN 2020 12 16 12.47.49

1500  ΚΥΒΙΚΑ  163 ΙΠΠΟΙ

Ο γνωστός τρικυλινδρος τούρμπο κινητήρας βενζίνης των 156  ίππων,έχει υποστεί αισθητές βελτιώσεις στα κινούμενα μέρη και στην χαρτογράφηση ,με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 163 ίππους στις 5000 στροφές ,που φθάνουν στους προσθιους  τροχούς και δένουν πολύ καλύτερα με το βάρος του αμαξώματος, βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας την κατανάλωση.

Τα σχεδόν 1580-1600 κιλά του αμαξώματος έρχονται στα 100 χλμ σε 9.2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει εύκολα τα 200 χλμ/γρ, διαθέτοντας ισχύ και ελαστικότητα από χαμηλά.Επιδοσεις πολύ καλές για το μέγεθος του αμαξώματος και την κατηγορία τού οχήματος.Ο συνδυασμός με το  κλασσικό 8αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων , αποδεικνύεται πολύ καλός, σε όλα τα προγράμματα οδήγησης ,και οι αλλαγές πραγματοποιούνται ανεπαίσθητα,χωρίς   κενά, καθυστερήσεις ή θορύβους, αξιοποιώντας σωστά την αυξημένη ιπποδύναμη.

ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Με μαλακό δεξιό πόδι  και προσεκτική οδήγηση, μπορούν να εμφανιστούν τιμές κοντά στα  7,8 με  7,9 λίτρα ,ενώ μια μέση τιμή στην οποία μπορείς να υπολογίσεις είναι τα 8.4 λίτρα βενζίνης,που ανεβαίνουν μόνον αν χρησιμοποιείς συχνά όλη την ισχύ του κινητήρα,πράγμα όχι απαραίτητο με δεδομένες τις καλές επί και την ελαστικότητα του κινητήρα.

YN 2020 12 16 12.47.58

ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει καί απολαμβάνει καλής ορατότητας περιφερειακά., έχει μπροστά του έναν πληρεστατος πίνακα οργάνων και την βοήθεια της κατακόρυφη ς κεντρικής οθόνης αφής,που κάνουν την ζωή του εύκολη.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα καθίσταται σαφές ότι οι ρυθμίσεις ανάρτησης είναι προσανατολισμένες στην άνεση.Τα πρόσθια γόναται Και Φέρσον και το σύνολο των πολλαπλών συνδέσμων πίσω,φροντίζουν προτιστως  την άνεση των επιβατών σε όλους τους δρόμους με τον καλύτερο τρόπο,χωρίς όμως αυτό να αποβαίνει σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή,οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες,όπως και οι βυθίσεις  στα ξαφνικά φρεναρίσματα,αναπηδήσεις δεν υπάρχουν,η υποστροφή ελέγχεται άψογα από τα ηλεκτρονικά συστήματα και παρά το ύψος του από το έδαφος των 211 Χιλ, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν χαμηλό επιβατικό όχημα.

Το ύψος από το έδαφος από την άλλη πλευρά επιτρέπει την εκτός δρόμου κίνηση με αρκετή άνεση,σε μετρίως άσχημα εδάφη,με μια  αίσθηση... τετρακίνησης παρότι το αυτοκίνητο είναι προσθοκίνητο.

Την θετική εικόνα στο δρόμο συμπληρώνουν τα ανθεκτικά και πολύ αποτελεσματικά φρένα.

YN 2020 12 16 12.48.05
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το μικρότερο SUV της VOLVO αποτελεί μΙα  άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για όσους ψάχνουν στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων.και όχι μόνο. Ξεχωριστό σχεδιαστικά και νεανικό εμφανισιακά, ευρύχωρο και πρακτικό,ευκολοδηγητο και ασφαλές στο δρόμο,με πρωτοποριακά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά πείθοντας πως ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία , δικαιολογοντας  εύκολα την τιμή αγοράς του.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ