Άγιοι Ανάργυροι: Σύλληψη γονέων για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και άθλιες συνθήκες διαβίωσης

Άγιοι Ανάργυροι: Σύλληψη γονέων για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και άθλιες συνθήκες διαβίωσης

Νέα υπόθεση με διαβίωση παιδιών σε άθλιες συνθήκες έρχεται στη δημοσιότητα, αυτή τη φορά από τους Αγίους Αναργύρους.

Η ΕΛΑΣ προχώρησε στη σύλληψη δύο γονέων, ηλικίας 36 και 31 ετών, καθώς διαπιστώθηκε πως ζούσαν κάτω από άθλιες και ανθυγιεινές συνθήκες τα τρία τους παιδιά.

Το ζευγάρι που κατοικεί σε διαμέρισμα στους Αγίους Αναργύρους, έχει τρία παιδιά: ένα αγόρι 7 ετών και δύο κοριτσάκια ηλικίας 5 και 3 ετών.

Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

Το περιστατικό έρχεται μόλις λίγα 24ωρα μετά την παρόμοια υπόθεση στο Περιστέρι, όπου έξι παιδιά ζούσαν κάτω από άθλιες συνθήκες, με ακαθαρσίες σε δώμα πολυκατοικίας.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ