Γλυφάδα: Έδειραν και μαχαίρωσαν 19χρονο για να του αρπάξουν το κινητό

Γλυφάδα: Έδειραν και μαχαίρωσαν 19χρονο για να του αρπάξουν το κινητό

Θύμα άγριας επίθεσης έπεσε 19χρονος από συνομήλικους τους στην Γλυφάδα.

Όπως μετέδωσε το Action24, δύο νεαροί, 19 και 20 ετών, με το πρόσχημα της παράδοσης κλειδιών, συναντήθηκαν με το θύμα. Ο νεαρός άνδρας βγήκε από το σπίτι του και τότε του επιτέθηκαν για να του κλέψουν το κινητό.

Γλυφάδα: Οι δύο δράστες συνελήφθησαν

Αφού τον χτύπησαν, τον τραυμάτισαν και με μαχαίρι στο πόδι. Το θύμα διακομίστηκε στο νοσοκομείο προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Οι δύο δράστες συνελήφθησαν στην Ηλιούπολη και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ