Τέμπη -Νέα ηχητικά ντοκουμέντα: «Κανένας σταθμάρχης δεν ενημέρωσε τον ρυθμιστή της Αθήνας» -Χάος και σύγχυση

Τέμπη -Νέα ηχητικά ντοκουμέντα: «Κανένας σταθμάρχης δεν ενημέρωσε τον ρυθμιστή της Αθήνας» -Χάος και σύγχυση

Νέα ηχητικά ντοκουμέντα από τα Τέμπη, με διαλόγους σταθμαρχών ήρθαν στην δημοσιότητα. 

Στα νέα ηχητικά που φέρνει στο «φως» το Mega, ακούγονται διάλογοι σταθμαρχών όπου αναδεικνύονται λάθη που έχουν γίνει σε κρίσιμες αποφάσεις, αλλά και η ομολογία τους για το πόσο επικίνδυνο ήταν το σιδηροδρομικό δίκτυο. 

Παράλληλα, το κανάλι παρουσιάζει ντοκουμέντα με συνομιλίες επιβατών της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την αστυνομία, που περιγράφουν την κατάσταση μετά το δυστύχημα.

Στο… άγνωστο η πληροφορία για τις αναχωρήσεις των τρένων

Στο ένα από τα ντοκουμέντα, φαίνεται πως οι σταθμάρχες δεν είχαν ιδέα το πότε αναχωρούν τα τρένα, ούτε ποιες αμαξοστοιχίες ήταν εν κινήσει στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

  • Σταθμάρχης (1): Ψάχνεις το 56; Πώς σε κατάλαβα. Ψάχνεις το 56 ε;
  • Σταθμάρχης (Ν. Πόρων): Πήρα να μάθω για το 56 ναι
  • Σταθμάρχης (1):  Κάπου στο Παλαιοφάρσαλο είναι, τους έκλεψαν τα καλώδια, είχαν σκαλώσεις εκεί. Μπροστά είναι το 2592
  • Σταθμάρχης:  Υπάρχουν νεότερα;
  • Σταθμάρχης (1): Όχι, όχι είναι μακριά. Μπροστά είναι το 2592. Αγνοείται η τύχη του. Αν τύχει κάτι και ακούσουμε θα σε…

Σε άλλη συνομιλία νομίζουν ότι τρένο έχει ξεκινήσει το δρομολόγιό του, κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ…

  • Σταθμάρχης (1): Λ… έβγαλαν το 1593; Ε;
  • Σταθμάρχης (2):  Άσε της π… γίνεται.
  • Σταθμάρχης (1): Καλά είναι χαζοί τώρα; Αφού το Βέλος βγαίνει τώρα.
  • Σταθμάρχης (2): Ε, τι να σου πω τώρα; Τώρα έχει γίνει μπλέξιμο εκεί πέρα. Στην κάθοδο είναι το 1590 και στην άνοδο το 1593.

Το… μπάχαλο φαίνεται πως στους παλαιότερους στην υπηρεσία, είχε γίνει συνήθεια, όπως αποτυπώνεται στους διαλόγους.

  • Σταθμάρχης: Ξεκίνησε το Βέλος και από πίσω θα βγει το προάστιο
  • Σταθμάρχης: Τώρα άκουσα το προάστιο που έφυγε για Σίνδο
  • Σταθμάρχης: Δεν έφυγε όχι, τους γ… τη μάνα

Η δύσκολη αποκωδικοποίησή των τηλεγραφημάτων

Ενα άλλο στοιχείο που αναδεικνύει το μπάχαλο που επικρατούσε στον ΟΣΕ, είναι τα τηλεγραφήματα, τα οποία δεν μπορούσαν να αποκωδικοποιήσουν ούτε οι πιο έμπειροι σταθμάρχες.

  • Σταθμάρχης: Πήρα τον ρυθμιστή και μου είπε έχει ένα τηλεγράφημα που λέει «στα περιθώρια». Του λέω «εκτός περιτοιχώματος ή στα περιθώρια;». Για να ξέρουμε ποιο είναι το τηλεγράφημα. «Ένα τηλεγράφημα έχω», λέει, μεταξύ Λάρισας – Πλατέος, λέει.  Τώρα αυτό αν καλύπτει όλα… δεν μπορώ να το εξηγήσω.
  • Σταθμάρχης:  Δεν ξέρω αυτό… ο Κ… μου είπε ότι υπάρχει ακόμα ένα συνεργείο προς Λάρισα, συνάμα με είχε πάρει  εμένα κάποιος και μου είπε «είμαστε στη Ραψάνη» και ρωτούσε τι έγινε με το 1593. Δεν ξέρω
  • Σταθμάρχης: Εγώ έστειλα το τρένο δίχως να πω τίποτα. Σου είπε όνομα από τη Ραψάνη;
  • Σταθμάρχης: Δεν θυμάμαι τώρα ήταν πρωί. Θα κοιτάξω λέει να δω, γιατί βγήκε λέει τηλεγράφημα. Λέω «βγήκε; Δεν το έχω ούτε εγώ ούτε το Λιτόχωρο».
  • Σταθμάρχης: «Για να δω εγώ πρώτα το τηλεγράφημα και ύστερα πες του»

Σε άλλο διάλογο αναφέρονται μία υπάλληλος του ΟΣΕ και ένας σταθμάρχης για ένα ατύχημα που έγινε λίγες μέρες πριν την τραγωδία. 

  • Υπάλληλος: Έγινε σε εμάς 25/2 ένα ατύχημα; Ξέρεις κάτι; Χτύπησε μία κυρία το πόδι με γύψο; Ποιος δούλευε πρωί με το 53;
  • Σταθμάρχης: Που να ξέρω τώρα εγώ, 25/2;
  • Υπάλληλος: Χτύπησε λέει σε εμάς, έπεσε κάτω, ανέβηκε πάνω λέει, της δώσαμε τις πρώτες βοήθειες. Πότε έγινε αυτό; Εγώ δούλευα το Σάββατο και δεν πήρα χαμπάρι;
  • Σταθμάρχης: Μήπως εκείνη η γυναίκα που πήγε να ανέβει και έπεσε… Το πρωί ήμουν εγώ δεν είχαμε κάτι τέτοιο.
  • Υπάλληλος: Έχει πέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψή σου;
  • Σταθμάρχης: Όχι
  • Υπάλληλος: Ότι είπατε τη λέξη «κακοτεχνία, είναι μία κακοτεχνία του σταθμού;»
  • Σταθμάρχης: Όχι πρώτη φορά τα ακούω εγώ αυτά.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ