Αυτοκίνητο έπεσε σε πεζούς στο Μόναχο - Αναφορές για 15 τραυματίες

Αυτοκίνητο έπεσε σε πεζούς στο Μόναχο - Αναφορές για 15 τραυματίες

Ένα αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε μια ομάδα ανθρώπων στo Mόναχο, τραυματίζοντας αρκετούς ανέφερε η εφημερίδα Bild.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τουλάχιστον 15 άνθρωποι τραυματίστηκαν.

Το περιστατικό σημειώθηκε στη διάρκεια διαδήλωσης του εργατικού συνδικάτου Verdi στην οδό Dachauer Straße, τον μεγαλύτερο δρόμο του Μονάχου. Η Bild, επικαλούμενη το «BR24», μεταδίδει ότι αυτόπτης μάρτυρας υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο έπεσε επίτηδες στους απεργούς.

Στο σημείο βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας και ασθενοφόρα για την παροχή των -πρώτων βοηθειών στους τραυματίες.

Σε ανάρτησή της στο Twitter, η αστυνομία του Μονάχου ανέφερε πως βρίσκεται σε εξέλιξη «μεγάλη αστυνομική επιχείρηση στην περιοχή της οδός Dachauer Straße / Seidlstraße. Είμαστε στο χώρο με ισχυρές δυνάμεις».

Σημειώνεται πως η Διάσκεψη του Μονάχου για την Ασφάλεια πρόκειται να ξεκινήσει αύριο, Παρασκευή.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ