Το T-Center πέρασε από εκτεταμένες εργασίες καθαρισμού μετά το Final Four και είναι έτοιμο να υποδεχθεί ξανά τον Παναθηναϊκό AKTOR.
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες βιολογικού καθαρισμού και απολύμανσης στο T-Center, λίγες ημέρες μετά τη διεξαγωγή του EuroLeague Final Four στην Αθήνα.
Η απολύμανση στο T-Center μετά το Final Four 2026
Οι εγκαταστάσεις του γηπέδου, που φιλοξένησαν χιλιάδες φιλάθλους, ομάδες και προσωπικό κατά τη διάρκεια της κορυφαίας ευρωπαϊκής μπασκετικής διοργάνωσης, υποβλήθηκαν σε εκτεταμένη διαδικασία καθαρισμού και αποκατάστασης, τόσο στους εσωτερικούς χώρους όσο και στις εξέδρες.
Στόχος των εργασιών ήταν η πλήρης επαναφορά της έδρας σε κανονική λειτουργία μετά την αυξημένη χρήση που υπήρξε κατά το Final Four, με συνεργεία να προχωρούν σε απολυμάνσεις και ειδικές παρεμβάσεις σε όλους τους βασικούς χώρους του γηπέδου.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία απολύμανσης και βιολογικού καθαρισμού στους χώρους και τις κερκίδες του T-Center ώστε να είναι έτοιμες να υποδεχθούν ξανά τους φίλους του Παναθηναϊκού AKTOR.#paobcaktor pic.twitter.com/6LLO4DlcGw
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) May 27, 2026
Πλέον, το T-Center είναι έτοιμο να υποδεχθεί ξανά την Παναθηναϊκός AKTOR και τον κόσμο της ομάδας ενόψει της συνέχειας των αγωνιστικών της υποχρεώσεων.









