Παναθηναϊκός: Πρόστιμο 200.000 ευρώ στους παίκτες για τις ισοπαλίες με Κηφισιά και Λαμία

Παναθηναϊκός: Πρόστιμο 200.000 ευρώ στους παίκτες για τις ισοπαλίες με Κηφισιά και Λαμία

Με απόφαση της διοίκησης του Παναθηναϊκού, επιβλήθηκε πρόστιμο 200.000 ευρώ στους παίκτες της ομάδας για τις δύο σερί γκέλες με Λαμία και Κηφισιά.

Θυμίζουμε ότι ο Γιάννης Αλαφούζος είχε δώσει πριμ ύψους 500.000 ευρώ στους παίκτες μετά την πρόκρισή τους στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, απέναντι στον ΠΑΟΚ.

Ωστόσο, μετά τα ανεπιτυχή αποτελέσματα απέναντι σε Λαμία και Κηφισιά η διοίκηση της ΠΑΕ αποφάσισε να επιβάλει το προαναφερθέν πρόστιμο.

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ