Αυτές είναι οι διαφημίσεις αυτοκινήτου που άφησαν εποχή -Από το «φορτώστε» του Μπονάτσου στο «δεν έχουμε Ibiza»

Αυτές είναι οι διαφημίσεις αυτοκινήτου που άφησαν εποχή -Από το «φορτώστε» του Μπονάτσου στο «δεν έχουμε Ibiza»

Η σωστή διαφήμιση είναι η μισή πώληση, με το ατακαδόρικο σενάριο ορισμένων εξ αυτών να μένει στην ιστορία και φυσικά να πετυχαίνουν τον στόχο τους.

Το αυτοκίνητο δεν είναι ένα φθηνό «αγαθό» και για να πετύχει τον εμπορικό του στόχο θα πρέπει να υποστηριχθεί από αντίστοιχου κόστους διαφήμιση.

Το κόστος της διαφήμισης βέβαια είναι πολυσύνθετο, μιας και πέρα από το «μεταλλικό μοντέλο» και το κατάλληλο ανθρώπινο στοιχείο, θα πρέπει να συνοδεύεται και από ένα ευφάνταστο σενάριο που θα «περνάει το μήνυμα» που θέλει και θα χαράσσετε στη μνήμη των καταναλωτών.

Η ελληνική διαφήμιση έχει δώσει ορισμένα πολύ καλά δείγματα γραφής όσον αφορά την διαφήμιση του αυτοκινήτου στην τηλεόραση, σαν αυτές που θα δείτε παρακάτω και έχουν μείνει χαραγμένες στη μνήμη όλων μας.

Daewoo Matiz
Η συγκεκριμένη διαφήμιση ακολουθεί μια αρκετά επιθετική προσέγγιση, καθώς ξεκινά κάνοντας λογοπαίγνιο με το όνομα ενός ισχυρού ανταγωνιστή. Πέρα από το αυτοκίνητο, πρωταγωνιστής στο διαφημιστικό σποτ είναι ο Βλάσης Μπονάτσος που με την χαρακτηριστική του ατάκα «Φορτώστε», ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για να αναδείξει την ευρυχωρία του μικρού Daewoo.

Hyundai Accent
Το δημοφιλές μικρομεσαίο οικογενειακό της Hyundai αποτελεί ένα πολύ καλό δείγμα εκείνης της εποχής, μιας και δίνει έμφαση στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Βλέπετε, εκείνη την περίοδο πολλές ηλεκτρικές ευκολίες και συστήματα ασφαλείας έλαμπαν δια της απουσίας τους από τα προσιτά αυτοκίνητα και το Accent τα προσέφερε, παρουσιάζοντας τον ανταγωνισμό σαν ένα απλό μεταλλικό «κουφάρι».

Opel Astra & Vectra
Η αγορά αυτοκινήτου πέρασε σε μία εντελώς νέα εποχή στις αρχές της χιλιετίας, με τις εταιρείες να προσφέρουν χρηματοδότηση χαμηλού επιτοκίου για πρώτη φορά και να αλλάζουν κυριολεκτικά τα δεδομένα στην αγορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το χρηματοδοτικό της Opel με επιτόκιο 0,08% που όπως είναι λογικό, έκανε μεγάλο ντόρο και έμεινε στην ιστορία με την ατάκα «Opel με πόσο;».

SEAT Ibiza
Άλλη μία διαφήμιση 20ετίας που έχει μείνει στην ιστορία για την ατάκα της, και δεν είναι άλλη από το «Δεν έχουμε Ibiza». Το ζευγάρι που πρωταγωνιστεί βρίσκεται στον χώρο στάθμευσης ενός πολυκαταστήματος και ο σύζυγος μπερδεύει το αυτοκίνητό του με το νέο Ibiza, καθώς μάλλον αποτελεί τον κρυφό του πόθο του. Το ‘δες, κόλλησες!

Volkswagen Golf
Η τέταρτη γενιά Golf έφερε αρκετούς νεοτερισμούς και φυσικά πραγματοποίησε ένα ποιοτικό άλμα που δεν πέρασε απαρατήρητο και ανάγκασε τον ανταγωνισμό να ακολουθήσει. Στο παρακάτω σποτ θα δείτε ένα νέο ζευγάρι που μόλις αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο που δεν αρέσει στη σύζυγο, γιατί δεν είναι Golf. Όσο και αν προσπαθεί να «χρυσώσει το χάπι» ο σύζυγος.

 

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 05|12|24 12:57

Νέο Suzuki Vitara ... Ικανό για όλα [test]

 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ