Ο σκηνοθέτης της «Αμελί» αποκάλυψε πώς η πρωταγωνίστριά του έπεσε σε κατάθλιψη μετά την ταινία

Ο σκηνοθέτης της «Αμελί» αποκάλυψε πώς η πρωταγωνίστριά του έπεσε σε κατάθλιψη μετά την ταινία

Το 2002, το κοινό «ταξίδεψε» για λίγο στο Παρίσι με την «Αμελί», την γαλλική ρομαντική ταινία του Γάλλου σκηνοθέτη Ζαν Πιέρ Ζενέ που έκανε σταρ την ηθοποιό Οντρέ Τοτού.

Η Sony Pictures Classics επανακυκλοφόρησε την υποψήφια για Όσκαρ ταινία, ενώ ο Ζενέ κυκλοφόρησε μια νέα χιουμοριστική εκδοχή της -μικρού μήκους- με τίτλο «The True Story of Amélie Poulain», που αποκαλύπτει την εκπληκτική ιστορία πίσω από την αγαπημένη ηρωίδα του.

Στην Αμελί (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain), η Τοτού υποδύεται μια σερβιτόρα σε μπαρ της Μονμάρτρης, στο Παρίσι, που απολαμβάνει να παρατηρεί ανθρώπους και να αφήνει τη φαντασία της να περιπλανιέται ελεύθερη, μέχρι που μια μέρα, βρίσκει τον σκοπό της ζωής της: Να λύσει τα προβλήματα των άλλων.

Όταν ένας αδικημένος νεαρός άνδρας, ο Νίνο Κουινκαμπουά (Mathieu Kassovitz), μπαίνει στη ζωή της, αναγκάζεται να κοιτάξει μέσα της και να εξετάσει τη δική της ευτυχία.

Σε μια συνομιλία με το περιοδικό People, ο 70χρονος σκηνοθέτης ανέτρεξε στις πέντε υποψηφιότητες της ταινίας για Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας, Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου, Καλύτερης Φωτογραφίας, Καλύτερου Σχεδιασμού Παραγωγής, Καλύτερης Μίξης Ήχου.

Ακόμη, σχολίασε γιατί η Τοτού δεν έγινε σταρ, αφού η ταινία αποτέλεσε φαινόμενο για το παγκόσμιο box office (έκλεισε την προβολή της με 174 εκατομμύρια δολάρια) και πώς φανταζόταν το εμβληματικό σάουντρακ του Yann Tiersen.

Ο Ζενέ δεν είχε ιδέα ότι η ταινία θα γινόταν πραγματικό φαινόμενο, ενώ εύχεται η ταινία να είχε κερδίσει ένα από τα πέντε Όσκαρ για τα οποία ήταν υποψήφια.

Η «Αμελί» δεν αγαπούσε την προσοχή και την δημοσιότητα

Ακόμη, εξομολογήθηκε ότι η Τοτού δεν αγάπησε τη νεοαποκτηθείσα προσοχή, όπως ο ίδιος. Ο Ζενέ λέει ότι ήταν πολύ χαρούμενος που η ταινία έλαβε τέτοια προσοχή από το παγκόσμιο κοινό, αλλά για την Τατού «ήταν το αντίθετο, γιατί μισεί να είναι γνωστή».

«Μετά την Αμελί είχε απόλυτη κατάθλιψη», είπε. «Και μου είπε: "Θα αλλάξω δουλειά. Θα παραιτηθώ γιατί μισώ να με αναγνωρίζουν στο δρόμο. Μισώ όταν κάποιοι με φωτογραφίζουν χωρίς εξουσιοδότηση». Και είπα: "Εντάξει, ψάχνουν για ταμία στο σούπερ μάρκετ και θα σε σπρώξω". Και μου είπε: "Ναι, ξέρω ότι είμαι τυχερή". Τότε της απάντησα: "Ναι, είσαι τυχερή. Μην παραπονιέσαι. Εντάξει; Η ζωή είναι δύσκολη για όλους. Οπότε κάνε μια προσπάθεια, θα επιβιώσεις"».

Η ατάκα της Τοτού στον Ζακ Σιράκ

«Αλλά έχει δυνατό χαρακτήρα», πρόσθεσε ο Γάλλος σκηνοθέτης. «Όταν συναντήσαμε τον Ζακ Σιράκ, τον πρόεδρο, για μια προβολή για την οικογένεια, η Τοτού άργησε λίγο και ο Ζακ Σιράκ της είπε: "Ω, νόμιζα ότι δεν έπρεπε να ήσουν εδώ". Και του απάντησε: "Πρέπει να ελέγξετε τις πηγές σας"».

«Μπορεί να κάνει τα πάντα», είπε για την υποκριτική της. «Είναι αστεία, μπορεί να κλάψει, μπορεί να γελάσει. Και είναι πολύ ακριβής, όσον αφορά την τεχνική. Είναι μια τέλεια ηθοποιός για μένα, εντελώς τέλεια».

Η Τοτού στη συνέχεια πρωταγωνίστησε στην ταινία «Ατελείωτοι αρραβώνες» και «Κώδικας Ντα Βίντσι».

Πώς προέκυψε το εμβληματικό σάουντρακ της «Αμελί»

Όσον αφορά στο εμβληματικό σάουντρακ του Yann Tiersen για την ταινία, ο σκηνοθέτης αποκάλυψε ότι ήταν λίγο τυχαίο.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την «Αμελί» χωρίς τη μαγευτική της μουσική, αλλά όπως θυμάται ο Ζενέ, ο Γάλλος συνθέτης εμφανίστηκε στην ταινία εντελώς τυχαία.

«Μια μέρα στο δρόμο για το σετ, ο οδηγός έβαλε ένα CD και ήταν ο Yann Tiersen», θυμάται. «Δεν τον ήξερα. Πιστεύω στα σημάδια. Ήταν μια καλή σύμπτωση».

«Και τον γνώρισα, αλλά πρέπει να πω ότι δεν τον ένοιαζε ο κινηματογράφος», είπε ο ίδιος, ωστόσο με κάποιο τρόπο έπεισε τον συνθέτη να υπογράψει. «Η μουσική του είναι τόσο τέλεια σε αυτή την ταινία», είπε με θαυμασμό ο σκηνοθέτης. «Είναι το τέλειο ταίριασμα».

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ