GP Καναδά: Νικητής και στον Καναδά ο Verstappen
Φωτογραφία: Twitter

GP Καναδά: Νικητής και στον Καναδά ο Verstappen

Τι κι αν στο Μόντρεαλ ο ρυθμός της Red Bull δεν ήταν καταιγιστικός. Ο Max Verstappen πανηγύρισε την 6η φετινή του νίκη και 4η συνεχόμενη, φτάνοντας τις 41 στην καριέρα του όσες και ο αείμνηστος Ayrton Senna.

Σε αντίθεση με τα όσα είδαμε την Παρασκευή και το Σάββατο, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του στο Μόντρεαλ και η εκκίνηση του αγώνα έγινε με τα σλικ ελαστικά. Η πρώτη δεκάδα διάλεξε τη μέση γόμα ενώ οι Perez, Magnussen, Bottas έβαλαν τη σκληρή και ο Gasly τη μαλακή γόμα. Θυμίζουμε ότι ο Alonso ήταν δεύτερος μετά την ποινή του Hulkenberg ενώ οι 2 Mercedes ήταν στη 2η σειρά της εκκίνησης.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα o Alonso όχι μόνο δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Verstappen αλλά είδε τον Hamilton να τον περνάει εύκολα πριν την πρώτη στροφή και παραλίγο το ίδιο να κατάφερνε και ο Russel. Ο Hulkenberg έχασε τη θέση από τον Ocon ενώ η μεγαλύτερη μάχη δόθηκε εκτός δεκάδας στον πρώτο γύρο. Ο Perez αν και είχε την πιο αργή γόμα κέρδισε τη θέση από τον Sainz στην εκκίνηση, με τον Ισπανό να μένει πίσω από τον Μεξικανό και ανέκτησε την 11η θέση στην τελευταία ευθεία.

Ο Hamilton ένιωθε την... ανάσα του Alonso και έτσι ο Vertsappen κατάφερε να πάρει μία μικρή διαφορά 2 δευτερολέπτων στους πρώτους γύρους. Η πρώτη εγκατάλειψη ήρθε στον 7ο γύρο αλλά δεν επηρέασε τον αγώνα αφού ο Sargeant σταμάτησε στην άκρη της πίστας και με την ένδειξη του Virual Safety Car μπόρεσαν οι άνθρωποι της πίστας να απομακρύνουν το μονοθέσιο. Μετά τη μικρή διακοπή στην κανονική ροή, ο Verstappen βρήκε εξαιρετικό ρυθμό και άρχισε να ανεβάζει τη διαφορά του από τον Hamilton. Στον 12ο γύρο o George Russel χτύπησε στον τοίχο και το Safety Car έκανε την εμφάνισή του στην πίστα.

Και οι τρεις πρώτοι μπήκαν άμεσα στα pits για να περάσουν στη σκληρή γόμα. Ο Hamilton πρόλαβε οριακά τον Alonso στην έξοδό του από τα pits και κράτησε τη 2η θέση. Το κακό για τον Βρετανό της Mercedes ήταν ότι από τα θραύσματα του Russel είχε ζημιά στο μονοθέσιό του και έμενε να φανεί πόσο θα τον επηρέαζε. Leclerc, Sainz και Perez έμειναν στην πίστα επιλέγοντας διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους.

To Safety Car αποχώρησε στον 17ο γύρο και ο Verstappen έκανε συνεχόμενους ταχύτερους γύρους για να μπορέσει να ξεφύγει από το DRS του Hamilton και τα κατάφερε. Ο Βρετανός είδε τον Alonso να ανοίγει το DRS στον 22ο γύρο και να τον περνάει με εντυπωσιακό τρόπο, ανεβαίνοντας 2ος. Την ίδια ώρα οι δύο Ferrari έμεναν με τη μέση γόμα στην πίστα χωρίς να χάνουν όσο χρόνο θα φανταζόταν κανείς.

Χρειάστηκε να φτάσουμε στον 39ο γύρο για να δούμε κάτι αξιοσημείωτο και αυτό ήταν το μοναδικό pit stop του Sainz που πέρασε στη σκληρή γόμα, όπως και ο Leclerc ένα γύρο αργότερα. Οι δύο πιλότοι της Ferrari είχαν πίσω τους τον Perez ο οποίος είχε βάλει τη μέση γόμα και θεωρητικά είχε το πλεονέκτημα. Ο Hamilton στον 41ο γύρο έκανε δεύτερη αλλαγή ελαστικών βάζοντας τη μέση γόμα ενώ ο Alonso ένα γύρο μετά πέρασε και πάλι στη σκληρή γόμα αφού δεν είχε άλλο σετ μέσης γόμας. Φυσικά ο Verstappen ακολούθησε βάζοντας τη μέση γόμα αφού με αυτή αισθανόταν καλύτερα ο Ολλανδός.

Ο Hamilton ήταν αυτός που είχε τον καλύτερο ρυθμό στους πρώτους γύρους με τα φρέσκα ελαστικά και προσπαθούσε να μαζέψει τη διαφορά από τον Alonso για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση. Για την πρώτη ούτε συζήτηση αφού ο Verstappen μπορεί να μην είχε τη διαφορά των 20+ δευτερολέπτων όπως στους προηγούμενους αγώνες αλλά κρατούσε σε απόσταση άνω των 5 δευτερολέπτων τους διώκτες του.

Ο Russel υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει λόγω υπερθέρμανσης των φρένων την ώρα που ήταν εντός δεκάδας, παρά το ότι είχε τη σύγκρουση με τον τοίχο στην αρχή του αγώνα, ενώ ο Hamilton συνέχισε να έχει εντυπωσιακό ρυθμό με τη μέση γόμα και έφτασε σε απόσταση... αναπνοής τον Alonso.

Μάχη στο φινάλε δεν είδαμε ποτέ αφού η φθορά των ελαστικών του Hamilton έπαιξε καθοριστικό ρόλο και έτσι ο Alonso κράτησε τη 2η θέση. Ο Verstappen νίκησε για 6η φορά στους 8 φετινούς αγώνες, άνοιξε στους 69 βαθμούς τη διαφορά του από τον Perez και ισοφάρισε με 41 νίκες τον Άιρτον Σένα. Αυτή ήταν η 100η νίκη της Red Bull στη Formula 1. Οι δύο Ferrari με τη στρατηγική του ενός pit stop πήραν το maximum που μπορούσαν με την 4η θέση του Leclerc και την 5η του Sainz. 6ος ο Perez που πήρε το βαθμό του ταχύτερου γύρου και ακολούθησαν οι Albon, Ocon, Stroll και Bottas.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ