ΝΈΟ Volvo XC 40 T3 ... εμφάνιση, επιδόσεις και ασφάλεια [test]

Συνδυάζοντας την γνωστή σκανδιναβική και εντυπωσιακή σχεδίαση του, με έναν αναβαθμισμένο τρικυλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500 κυβικών εκατοστών,το νέο XC 40 αποτελεί έναν από τους πλέον σκληρούς αντιπάλους στην ιδιαίτερα εμπορική και  ενδιαφέρουσα  κατηγορία των κόμπακτ SUV.

Νέο Mazda CX-5 2021 ... ασφάλεια και τεχνολογία [test]

Η νέα αναβαθμισμένη έκδοση του εντυπωσιακού , ευρύχωρου και δυναμικού SUV  CX-5, είναι πλέον διαθέσιμη σε ολόκληρη την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το νέο μοντέλο του 2021 θα διατίθεται και σε ειδική έκδοση 'Homura'.

Νέο Honda HR-V eHEV ... τεχνολογία, ασφάλεια και οικονομία [test]

Το νέο HR-V e:HEV ,που θα δούμε στις εκθέσεις το τέλος αυτής της χρονιάς, υιοθετεί την νέα προηγμένη υβριδική τεχνολογία των  δύο ηλεκτροκινητήρων, και  πετυχαίνει ένα συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

Νικητής ο Μαξ Φερστάπεν στο Μονακό

Νικητής ανακηρύχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix του Μονακό. Ο οδηγός της Red Bull ξεκίνησε πρώτος και διατήρησε τη θέση του μέχρι και το τέλος του αγώνα. Ο Λούις Χάμιλτον δεν κατόρθωσε να πιέσει σε αυτόν τον αγώνα και τερμάτισε στην 7η θέση.

Μάιος: Υψηλές πτήσεις για τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Καλύτερα και από το 2019 πάνε οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το πρώτο μισό του φετινού Μαΐου, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά το υψηλό ενδιαφέρον του Έλληνα για το αυτοκίνητο.

Νέο Opel Corsa-E ... ασφάλεια, επιδόσεις και οικονομία [test]

Προτού ακόμη γίνει ευρύτερα γνωστό, το  Corsa αναδείχτηκε ήδη “Best Buy Car of Europe” από τον θεσμό AUTOBEST, απέσπασε το “Connected Car Award” του Auto Bild group και κατέκτησε τον τίτλο του “Company Car Of The Year” .

KIA EV6 235 - 585 PS ... επαναστατική τεχνολογία και επιδόσεις [test]

Το νέο  επαναστατικό EV6 έρχεται να προσφέρει αυτονομία, μηδενικές εκπομπές, εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800V και ελκυστικό στυλ που το τοποθετούν στην αγορά των crossover SUV. Το EV6 είναι το πρώτο μοντέλο της Kia που βασίζεται στην ειδική νέα πλατφόρμα της εταιρείας αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV).

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ

 Το συγκεκριμένο πρωτοποριακό crossover - το πρώτο αποκλειστικά BEV που κυκλοφόρησε με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης Kia "Opposites United" χαρακτηρίζεται από τη μελλοντική σχεδίαση EV που ενσωματώνει λεπτομέρειες υψηλής τεχνολογίας. Κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διάφορες εκδόσεις κινητήρων και μπαταριών μεγάλης αυτονομίας. Η ικανότητα φόρτισης 800V σημαίνει ότι το EV6 μπορεί να φτάσει από το 10% έως το 80% φόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά, ενώ η έκδοση GT, σχεδιασμένη για τους οδηγούς που επιθυμούν μία συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, μπορεί να καλύψει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 260 χλμ./ώρα.

digital 1920x1080 1 1

ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Το EV6 είναι το πρώτο BEV που παράγεται από την Kia χρησιμοποιώντας την ολοκαίνουργια πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και αποτελεί το πρώτο βήμα της μετάβασης της Kia στη νέα εποχή της ηλεκτροκινητικότητας με το νέο σύνθημα, «Movement that inspires». Ξεκινά επίσης την εφαρμογή της μεσοπρόθεσμης αλλά και μακροπρόθεσμης στρατηγικής για οχήματα BEV, υβριδικά plug-in(PHEV) και υβριδικά ηλεκτρικά(HEV) για να καλύψει το 40% των συνολικών πωλήσεών της  έως το 2030, με ετήσιο στόχο πωλήσεων 1,6 εκατομμύρια μονάδες  για φιλικά προς το περιβάλλον  μοντέλα. Ως μέρος αυτού η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων BEV σε 880.000 μονάδες το 2030.

ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Το EV6 θα κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα. Θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες παγκόσμιες αγορές από το δεύτερο εξάμηνο του 2021, με τις online κρατήσεις  να έχουν ξεκινήσει από τις 30 Μαρτίου σε ορισμένες αγορές.

digital 1920x1080 1

ΝΕΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ 

Το EV6 σχεδιάστηκε σύμφωνα με τη νέα φιλοσοφία «Opposites United», η οποία εμπνέεται από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και στην ανθρωπότητα. Στο επίκεντρο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας υπάρχει μια νέα οπτική ταυτότητα που προκαλεί θετικές επιρροές και φυσική ενέργεια, μέσα από αντίθετους συνδυασμούς από αιχμηρά στιλιστικά στοιχεία και ανάγλυφα σχήματα.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ 

Σχεδιασμένη για να προσφέρει κάτι διαφορετικό στην κατηγορία crossover, η έκδοση GT του EV6 προσφέρει ένα ιδιαίτερο, εντυπωσιακό αμάξωμα με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, καθώς και πρωτοφανή επίπεδα απόδοσης για ένα ηλεκτρικό μοντέλο. 

digital 1920x1080 2

ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 

Από μπροστά, το «tiger face» της Kia έχει διασκευασθεί εκ νέου για την ψηφιακή εποχή. Αποτελώντας μέρος του «Digital Tiger Face», τα φώτα ημέρας εμφανίζουν μια κομψή, μοντέρνα εμφάνιση και περιλαμβάνουν ένα «διαδοχικό» δυναμικό μοτίβο φωτισμού. Κάτω από αυτό, μια χαμηλή εισαγωγή αέρα διευρύνει οπτικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, τονίζοντας την εικόνα υψηλής τεχνολογίας.

ΝΕΟ ΠΡΟΦΙΛ

Το προφίλ εμφανίζει μια σιλουέτα εμπνευσμένη από ένα δυναμικό crossover, η οποία είναι μοντέρνα, κομψή και αεροδυναμική. Μια χαρακτηριστική γραμμή τρέχει κατά μήκος του κάτω μέρους των θυρών , δίνοντας την εικόνα πως τα τόξα των τροχών ανασηκώνονται προς τα πάνω και γενικότερα την εικόνα ενός επιμηκυμένου προφίλ. Σχεδιασμένο εν μέρει για απόλυτη αεροδυναμική απόδοση, το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από μια κεκλιμένη κολόνα C με ενσωματωμένα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια που μοιάζουν σα να εκτείνουν το κρύσταλλο των παραθύρων. Πάνω από αυτά βρίσκεται μία διακριτική αεροτομή οροφής που διοχετεύει τον αέρα προς τα κάτω και προς την ειδικά διαμορφωμένη πόρτα σα μια κάτω αεροτομή, που βρίσκεται πάνω από το πίσω φως του αυτοκινήτου.

digital 1920x1080 3

ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Το EV6 είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο  της σύγχρονης EV εποχής και ο εσωτερικός σχεδιασμός επωφελείται σημαντικά από την ειδική πλατφόρμα E-GMP της Kia. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του EV6, το μεταξόνιο των 2.900 χιλιοστών οδηγεί σε χώρο καμπίνας παρόμοιο με πολλά SUV μεσαίου μεγέθους.

ΚΥΡΤΗ ΟΘΟΝΗ

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η high-tech ελαφρώς κυρτή οθόνη πολυμέσων. Η απλοϊκότητα της σχεδίασης της ευρείας οθόνης και συνολικά του ταμπλό προσδίδει  στο εσωτερικό μια διαφορετκή αίσθηση.

Τα άνετα καθίσματα είναι λεπτά, ελαφριά και επενδυμένα με μοντέρνα, ενδιαφέροντα οπτικά υφάσματα που δημιουργήθηκαν με ανακυκλωμένα πλαστικά - ισοδύναμα με 111 πλαστικά μπουκάλια νερού.

ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 

Το EV6 προσφέρει έξυπνη και ευέλικτη εσωτερική διαρρύθμιση με πληθώρα χώρων αποθήκευσης καμπίνας, συμπεριλαμβανομένων 520 λίτρων (VDA) του πορτμπαγκάζ. Με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλωμένα προς τα κάτω, η χωρητικότητα αυξάνεται στα περίπου 1.300 λίτρα. Επίσης, το αυτοκίνητο διαθέτει μπροστινό πορτμπαγκάζ 52 λίτρων για τα 2WD μοντέλα και 20 λίτρων για τα AWD μοντέλα.

 digital 1920x1080 2 1

ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Το EV6 προσφέρεται σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεων μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων των long-range (υψηλής αυτονομίας) μπαταριών (77,4 kWh) και standard-range (στάνταρ αυτονομίας) μπαταριών (58,0 kWh) ενώ το EV6 GT θα διαθέτει μόνο μπαταρία υψηλής αυτονομίας.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 510 ΧΛΜ

Η έκδοση 2WD με μπαταρία 77,4 kWh μπορεί να κινηθεί για πάνω από 510 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση στο συνδυασμένο κύκλο WLTP. Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, το EV6 μπορεί να επιταχυνθεί για το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 PS) που κινεί τους πίσω τροχούς και για τα μοντέλα AWD με δυο ηλεκτρικούς κινητήρες που τροφοδοτούν τον εμπρός και τον πίσω άξονα παράγοντας συνολικά 239kw(325ps).

ΣΕ 6.2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ 

Το EV6 με την μπαταρία 58,0 kWh μπορεί να επιταχύνει  στα  0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με διαθέσιμη μέγιστη ροπή 605 Nm στην έκδοση AWD. Η μπαταρία 58,0 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 kW που κινεί τους πίσω τροχούς:  τα μοντέλα AWD διαθέτουν δυο ηλεκτρικούς κινητήρες, που τροφοδοτούν τον εμπρός και πίσω άξονα παράγοντας συνδυαστικά 173kw(235ps).

 digital 1920x1080 3 1

ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ

 Η νέα ειδική πλατφόρμα E-GMP, μειώνει την πολυπλοκότητα μέσω της διαμόρφωσης και της τυποποίησης, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη εξέλιξη προϊόντων με ποικίλα χαρακτηριστικά. Αυτή η ευελιξία μπορεί να ικανοποιήσει ποικίλες ανάγκες των αγοραστών σχετικά με την απόδοση του οχήματος, ανάλογα με την έκδοση του EV6.

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ 3.5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ 

Εξοπλισμένο με δύο κινητήρες 430 kW, το EV6 GT φέρνει την ηλεκτρική απόδοση σε άλλο επίπεδο. Με μέγιστη ροπή 740 Nm, η έκδοση AWD GT επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. Με την προσθήκη του ηλεκτρονικού λογισμικού Limited Slip Differential, μόνο στην έκδοση EV6 GT οι οδηγοί μπορούν και. απολαμβάνουν πλήρως τις εντυπωσιακές επιδόσεις με μεγάλη ασφάλεια και σε όλες τις συνθήκες.

ΦΟΡΤΙΣΗ ΣΕ 18 ΛΕΠΤΑ 

Το EV6 προσφέρει δυνατότητες φόρτισης 800V και 400V, χωρίς την ανάγκη για πρόσθετα εξαρτήματα ή προσαρμογείς. Το αυτοκίνητο έχει δυνατότητα τάχιστης φόρτισης από το 10% έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά και στις 2 εκδοχές μπαταρίας ή φόρτισης που επαρκεί για την κάλυψη 100 χιλιομέτρων σε λιγότερο από 4,5 λεπτά όταν συνδυάζεται(2WD) με την επιλογή μπαταρίας 77.4 kwh.

digital 1920x1080 3

Το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου είναι πιο ευέλικτο από τα BEV της προηγούμενης γενιάς χάρη στην ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου φόρτισης (Integrated Charging Control Unit, ICCU). Η ICCU επιτρέπει μια νέα λειτουργία οχήματος προς καταναλωτή (V2L), η οποία είναι ικανή να χρησιμοποιεί ενέργεια από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Η λειτουργία V2L μπορεί να παρέχει ισχύ έως και 3,6 kW ισχύος και να τροφοδοτεί για παράδειγμα ταυτόχρονα μια τηλεόραση 55 ιντσών και ένα κλιματιστικό για περισσότερες από 24 ώρες. Το σύστημα μπορεί επίσης να φορτίσει ένα άλλο EV, αν χρειαστεί.

1600 ΚΙΛΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ

Με φόρτιση άνω του 35% στην μπαταρία, το EV6 μπορεί να ρυμουλκήσει τρέιλερ βάρους έως 1.600 κιλών. Μαζί με τη λειτουργία V2L, οι ιδιοκτήτες EV6 μπορούν να πάρουν ό, τι χρειάζονται σε μια υπαίθρια περιπέτεια με φίλους και συγγενείς και να τα κάνουν όλα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. 

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 

EV6 είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Μεταξύ αυτών και η τελευταία γενιά αντλίας θερμότητας της Kia(στάνταρντ), η οποία αξιοποιεί τη θερμότητα που εκλύεται από το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου. Αυτό διασφαλίζει ότι στους -7 βαθμούς Κελσίου το αυτοκίνητο μπορεί να επιτύχει το 80% της αυτονομίας που θα ήταν εφικτή στους 25 βαθμούς Κελσίου.

digital 1920x1080 5 1

Επίσης διαθέτει και την τελευταία γενιά του έξυπνου συστήματος ανάκτησης ενέργειας πέδησης της Kia, το οποίο ελέγχεται από τα paddles πίσω από το τιμόνι, ώστε οι οδηγοί να μπορούν να επιβραδύνουν γρήγορα και εύκολα το αυτοκίνητο και να ανακτούν κινητική ενέργεια για να μεγιστοποιήσουν την αυτονομία και την απόδοση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι επιπέδων ανάκτησης (κανένα, 1 έως 3, «i-PEDAL» ή αυτόματη λειτουργία), ανάλογα με το επιθυμητό επίπεδο ανάκτησης ενέργειας. Το πρόγραμμα οδήγησης «i-PEDAL» επιτρέπει επίσης στο αυτοκίνητο να ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας από τα φρένα του και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ακινητοποιεί ομαλά το αυτοκίνητα χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το πεντάλ των φρένων.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 EV6 εισάγει μια σειρά τεχνολογιών που βελτιώνουν την ασφάλεια, τη συνδεσιμότητα και το infotainment. Έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τα ταξίδια πιο ασφαλή, πιο εύκολα και λιγότερο αγχωτικά.

Το υψηλής τεχνολογίας σύστημα infotainment αποτελείται από δύο οθόνες 12 ιντσών. Οι καμπύλες οθόνες που χρησιμοποιούνται στο EV6 έχουν λεπτές μεμβράνες που χρησιμοποιούν νέα δομή και προηγμένη τεχνολογία για τη μείωση της επίδρασης του φωτός. Το ταμπλό και το σύστημα ψυχαγωγίας συνδέονται σαν να τυλίχθηκαν γύρω από ένα σώμα με ένα ενισχυμένο κρύσταλλο. Εκτείνεται από το τιμόνι στο μέσο του αυτοκινήτου, διαθέτει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό και ένα σύστημα infotainment πάνω από την κεντρική κονσόλα.

digital 1920x1080 4 1

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ

Το EV6 διαθέτει επίσης ένα σύστημα HUD (Head Up Display) επαυξημένης πραγματικότητας (AR), το οποίο προβάλλει πληροφορίες οδήγησης στη βάση του παρμπρίζ και εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού. Το σύστημα εμφανίζει ειδοποιήσεις από το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού (Advanced Driver Assistance System), δεδομένα για την ταχύτητα του οχήματος και τις οδηγίες πλοήγησης στροφή προς στροφή.

ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ 

Επίσης, περιλαμβάνεται η τελευταία έκδοση του Kia Connect, του πρωτοποριακού συστήματος διασύνδεσης της Kia, που στο παρελθόν ονομαζόταν UVO, το οποίο διαθέτει μια σειρά από υπηρεσίες πραγματικού χρόνου της Kia και ενημερώσεις over-the-air (OTA). Προσβάσιμο μέσω της οθόνης αφής, το Kia Connect επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν τοποθεσίες σημείων φόρτισης EV και τις τιμές χρέωσής τους, να βλέπουν την κατάσταση φόρτισης του αυτοκινήτου τους, να σχεδιάζουν έξυπνα χρονοδιαγράμματα φόρτισης και να ελέγχουν την αυτονομία με βάση το υπάρχον επίπεδο φόρτισης.

digital 1920x1080 5

14 ΗΧΕΙΑ   

Διατίθεται επίσης, για πρώτη φορά σε ένα Kia BEV, ένα ισχυρό ηχοσύστημα surround 14 ηχείων της Meridian® που προσφέρει μια πραγματικά καθηλωτική εμπειρία ήχου. Το ηχοσύστημα των 14 ηχείων έχει σχεδιαστεί από τους ειδικούς της Meridian και διαθέτει αρκετές από τις τεχνολογίες επεξεργασίας ψηφιακού σήματος (DSP) που έχει εξελίξει η πρωτοπόρος στον ήχο βρετανική εταιρεία. Η βασική φιλοσοφία ήχου της Meridian έχει ενσωματωθεί στο EV6 επιτρέποντας στους πελάτες να απολαμβάνουν φυσικό, ζωντανό και αυθεντικό ήχο εν κινήσει.

Το σύστημα ηχείων προσφέρει επίσης το Active Sound Design (ASD), μια επίσης νέα λειτουργία της Kia, που παρέχει στους οδηγούς ηχητική πληροφόρηση σχετικά με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου και ελέγχεται μέσω διεπαφής. 

digital 1920x1080 6

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το EV6 προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και ευκολίας χάρη στην ενισχυμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS),που συμβάλλουν στη μείωση πολλών εγγενών κινδύνων και πιέσεων από την οδήγηση, προστατεύοντας τόσο τους επιβάτες όσο και τους άλλους χρήστες του δρόμου σε κάθε ταξίδι.

ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Το Safe Exit Assist (SEA) βοηθά τους ανθρώπους να αποφεύγουν τυχόν συγκρούσεις με το όχημα που ακολουθεί κατά την έξοδό τους από το EV6. Όταν ένας επιβάτης ανοίγει την πόρτα προκειμένου να βγει από το αυτοκίνητο σε μια στάση το σύστημα προειδοποιεί εάν εντοπιστεί ένα όχημα που πλησιάζει από πίσω. Το SEA βοηθά επίσης να παραμένει η πίσω πόρτα κλειστή μέσω της λειτουργίας της ηλεκτρονικής παιδικής κλειδαριάς.

digital 1920x1080 7

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ

Το Lane Follow Assist (LFA) βοηθά στο να παραμένει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Κατά την οδήγηση, το LFA μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Το Highway Driving Assist 2 (HDA 2) βοηθά στη διατήρηση μιας καθορισμένης απόστασης και ταχύτητας από το όχημα που προπορεύεται όταν κινείστε σε αυτοκινητόδρομο και επίσης βοηθά στο να είναι το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας, ακόμη και σε μια καμπή. Σε περίπτωση που ένα άλλο όχημα βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, το HDA 2 βοηθά στην προσαρμογή της διαδρομής του EV6, ώστε να αποφευχθεί τυχόν κίνδυνος σύγκρουσης. Επίσης, με τα χέρια του οδηγού στο τιμόνι και πάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα, ένα κλικ στο μοχλοδιακόπτη των φλας θα μετακινήσει το αυτοκίνητο στην αντίστοιχη λωρίδα.

Τέλος το Remote Smart Parking Assist (RSPA) βοηθά στην απομακρυσμένη στάθμευση ή στην έξοδο από θέση στάθμευσης με τον οδηγό να ελέγχει το EV6 από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.

YN 2021 04 28 19.06.59

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το ΕV6 είναι μια επανάσταση στο χώρο των αμιγώς ηλεκτρικων αυτοκινητων, προσφέροντας εκπληκτικές επιδόσεις, κορυφαία οδική συμπεριφορά χάρις στην ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία, πολύ μεγάλη ευρυχωρία, πολυτέλεια και άνεση για επιβάτες, μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς αποσκευών και ρυμουλκησης, άφθονες πρωτοποριακές τεχνολογικες εφαρμογές και ιδιαίτερη αυξημένη αυτονομία σε συνδυασμό με πολύ περιορισμένο χρόνο φόρτισης. 

του Δημήτρη Κληρονόμου

Nissan Leaf e+ 62 kWh ... μοντέρνο και πρωτοποριακό [test]

Έχοντας πουλήσει περισσότερα από 500.000 αντίτυπα μέχρι σήμερα παγκοσμίως από το 2011 το καινούργιο μοντέλο, έχει να επιδείξει  μια νέα ενισχυμένη μπαταρία 62 kWh, 528 χιλιόμετρα αυτονομίας και την τεχνολογία του ενός μόνο πεντάλ για επιτάχυνση και επιβράδυνση. 

Σε Λαμία και Κόρινθο το Ράλλυ Ακρόπολις

Το Ράλλυ Ακρόπολις θα φιλοξενηθεί σε τρεις Περιφέρειες της χώρας μας από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου: Στην Αττική, με την εκκίνηση να δίδεται κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις, κατόπιν στην Πελοπόννησο, με ειδικές διαδρομές στην Κορινθία, και μέσω της Στερεάς Ελλάδας θα κατευθυνθεί στη Λαμία, στην έδρα του αγώνα.

DS 4 21 130 - 225PS ... εντυπωσιακό και πανίσχυρο [test]

Η νέα DS4  έρχεται να προστεθεί στην σειρά των πετυχημένων avant-garde, μοντέλων DS 7 CROSS BACK, DS 3 CROSSBACK και DS 9, προτάσσοντας τον  πρωτοποριακο σχεδιασμό του και την προηγμένη τεχνογνωσία του. 

Volvo C40 Recharge ... το μέλλον είναι εδώ και ηλεκτρικό [test]

Όπως φαίνεται πλέον καθαρά, μέλλον της Volvo είναι ηλεκτρικό και το νέο C 40 recharge είναι η πιο πρόσφατη απόδειξη των σκοπών της για ένα ηλεκτρικό μέλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Αλλάζουν όλα στον δακτύλιο της Αθήνας - Τι θα γίνει με τα ηλεκτρικά οχήματα

Με το νέο διεθνές πρότυπο μέτρησης CO2 η είσοδος στον «πράσινο δακτύλιο»
Χωρίς περιορισμούς θα κυκλοφορούν στον δακτύλιο της Αθήνας τα ηλεκτρικά οχήματα

Νέο Renault Scenic 1.3 ΤCe TURBO 140 PS EDC ... 25 χρόνια πρωτοπορείας [test]

Tο πρώτο  οικογενειακό πολυμορφικό, το μοντέλο που δημιούργησε, εδώ και 25 χρόνια, την  δική του κατηγορία των MPV (Multi Purpose Velicles), επανέρχεται  εφέτος πιο δυναμικό, σύγχρονο και πιο εντυπωσιακά σχεδιασμένο από ποτέ. Εκμεταλλευόμενο και εξελίσσοντας τις αξίες εκείνες που το καθιέρωσαν , το SCENIC, αποτελεί μία  πρώτη, πολύ καλή επιλογή  ικανό να καλύψει τις αυξημένες  οικογενειακές ανάγκες της σύγχρονης εποχής.

Οι Γάλλοι έφτιαξαν το απόλυτο στρατιωτικό όχημα [βίντεο]

Η γαλλική εταιρεία παραγωγής στρατιωτικών οχημάτων Arquus παρουσιάζει το νέο και αρκετά ενδιαφέρον «Scarabee». Ένα όχημα που φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά στο πεδίο της μάχης.

Νέο Opel Mokka 1.2 TURBO 130PS ... επαναπροσδιορισμός [test]

Το νέο Mokka είναι ο πρώτο μοντέλο που ενσωματώνει την νέα εμφάνιση παραγωγής Opel Vizor, όπως επίσης με Pure Panel, με επανασχεδιασμένο λογότυπο Opel (Blitz) και το όνομα του μοντέλου, ξανασχεδιασμενο και τοποθετημένο κεντρικά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 48V 4WD AllGrip Auto ... καταξιώμενο και ασυναγώνιστο [test]

Με καταξιωμένη, εδώ και δεκαετίες τετρακίνηση ALLGRIP, νέα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, βελτιωμένη πρόσφυση, δυναμική σχεδίαση και περπετειωδες προφίλ, το νέο VITARA HYBRID 1.4 προσπαθεί και καταφερνει να είναι ενας από τους πλέον επικίνδυνους αντιπάλους στην κατηγορία του.

Νέο Hyundai i30 - 1.0 T-GDI 120PS ... εμφάνιση και ασφάλεια [test]

Η εξωτερική σχεδίαση που ήταν πάντα σήμα κατατεθέν  του  i 30,ανανεώθηκε πρόσφατα με μία σειρά κομψών, νέων σχεδιαστικών στοιχείων, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκε μια νέα σειρά κινητήρων, όπως  και κορυφαία πακέτα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Η νέα Porsche 911 GT3 έσπασε το φράγμα των επτά λεπτών στο Nordschleife του Nurburgring

Στο Nordschleife του Nurburgring, την πίστα αναφοράς για όλα τα σπορ αυτοκίνητα της Porsche, η 911 GT3 στη διάρκεια των τελικών ρυθμίσεων έγινε το πρώτο μοντέλο παραγωγής με ατμοσφαιρικό κινητήρα που έσπασε το φράγμα των επτά λεπτών. Ο οδηγός δοκιμών Lars Kern ολοκλήρωσε έναν πλήρη γύρο 20,8 χλμ. με χρόνο μόλις 6:59.927.

Mazda MX-30 ... ηλεκτρική πρωτοπορία [test]

Το νέο MX-30  είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Mazda. Πρόκειται για ένα στιλάτο και ευέλικτο αυτοκίνητο, διαθέσιμο ήδη για παραγγελίες,  στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις από το φθινόπωρο του 2020  και στην χώρα μας εδώ καιρό, με πολύ καλή τιμή εκκίνησης σαν πλήρως ηλεκτρικό. 

Νέο Nissan Juke 1.0 117PS ... εκκεντρικό και εντυπωσιακό [test]

Η  εμπορική διάθεση του  πρωτοποριακού JUKE ξεκίνησε αρχικά πριν από μια δεκαετία και έφτασε σε πωλήσεις το 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα παγκοσμίως,  καταλαμβάνοντας  μια ξεχωριστή  θέση στην κατηγορία  των compact crossover SUVs, που αρκετοί ανταγωνιστές προσπαθούν να αντιγράψουν. 

To Renault 5 επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Το νέο στρατηγικό πλάνο του Renault Group περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων-και την αναβίωση του Renault 5 μέσα από μια σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή.

Mercedes EQA- EQB -EQC -EQE- EQV ... ηλεκτρική καταιγίδα [test]

Οπως όλα δείχνουν  η Mercedes-Benz στοχεύει να ηγηθεί άμεσα στα ηλεκτρικά σύνολα και το software των οχημάτων της. 

Ο σταθερός εξηλεκτρισμός όλων των μοντέλων της γκάμας της αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του στρατηγικού στόχου της μάρκας "Ambition 2039" και αναγκαία προϋπόθεση για τη μετάβαση της εταιρείας σε ένα επίπεδο παραγωγής ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 

Το 2022 η παλέτα της Mercedes-EQ θα περιλαμβάνει συνολικά οκτώ αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και το δίκτυο παραγωγής της μάρκας είναι έτοιμο να τα συμπεριλάβει στις γραμμές παραγωγής του στα υπάρχοντα εργοστάσια παγκοσμίως.

16084805345583620088528058832238

ΕΔΩ  ΚΑΙ  ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ

Η παραγωγή της EQC, τον Μάιο του 2019 στο εργοστάσιο της ΒΡΈΜΗΣ στην Γερμανία εντάχθηκε στην τρέχουσα γραμμή παραγωγής. Μερικούς μήνες αργότερα, η Γερμανο-Κινεζική κοινοπραξία παραγωγής Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC), προχώρησε στην παραγωγή της EQC για την τοπική κινεζική αγορά. Ταυτόχρονα το2020 η παραγωγή του premium ηλεκτρικού MPV EQV ξεκίνησε στη Vitoria της βόρειας Ισπανίας. 

ΔΥΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 

Η γκάμα των compact cars εμπλουτίζεται το επόμενο διάστημα με δύο αμιγώς ηλεκτρικά compact SUVs, την EQA και την EQB το 2021. 

Η EQA θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 20 Ιανουαρίου του 2021 ως την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική εναλλακτική της κατηγορίας των compact cars. Η έναρξη παραγωγής της EQA από το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Rastatt έγινε ομαλά. Όπως με την EQC από το εργοστάσιο της Βρέμης και του Πεκίνου όπως και της EQV από τη Vitoria, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα «βγουν» από το εργοστάσιο του Rastatt κατασκευάζονται από την ίδια γραμμή παραγωγής όπως τα οχήματα της compact κατηγορίας με συμβατικά και υβριδικά συστήματα κίνησης που παράγονται εκεί, δηλ. την A-Class, την A-Class sedan, τη B-Class και το compact SUV GLA.  Με αυτόν τον τρόπο, το εργοστάσιο του Rastatt κάνει ένα σημαντικό βήμα στο δρόμο προς τον CO₂ ουδέτερο στόλο οχημάτων και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας  της Mercedes-Benz AG. Η παραγωγή της EQA θα ακολουθήσει λίγο αργότερα (εντός του 2021) και από την BBAC στο Πεκίνο για την κινεζική αγορά. 

20C0523 024 lr

ΑΠΟ ΤΗΝ  ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΩΣ  ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Η παραγωγή της  EQB θα ξεκινήσει το 2021 σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής των Mercedes-Benz Cars: στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας στο Kecskemét για την παγκόσμια αγορά και στο εργοστάσιο της γερμανικής-κινεζικής κοινοπραξίας BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά. Η προετοιμασία των εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης των εργαζομένων και των εργασιών ανακαίνισης, είναι ήδη σε εξέλιξη. Το compact SUV EQB θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής από την Ουγγαρία και θα συμπληρώνει την παλέτα των compact plug-in hybrid μοντέλων που αποτελείται από τη CLA και τη CLA Shooting Brake. Η A-Class θα παράγεται επίσης στο Kecskemét με plug-in hybrid σύστημα κίνησης εκτός από την παραγωγή της στο γερμανικό εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Rastatt.

20C0753 001 lr

ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ 

Επιπλέον, το πρώτο εξάμηνο του 2021 η παραγωγή της ηλεκτρικής πολυτελούς λιμουζίνας EQS  θα ξεκινήσει στο νέο εργοστάσιο της Mercedes-Benz  στο Sindelfingen της Γερμανίας. 

Η EQS είναι το νέο, ανεξάρτητο και πλήρως ηλεκτρικό μέλος της οικογένειας της νέας S-Class και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική για πολυτελή και ηλεκτρικά οχήματα της ανώτερης κατηγορίας της Mercedes-Benz. Στο Factory 56 η S-Class και, στο μέλλον, η Mercedes-Maybach S-Class και η EQS θα παράγονται από την ίδια γραμμή με έναν πλήρως ευέλικτο τρόπο. Το Factory 56 στην Γερμανία, ενσωματώνει το μέλλον της παραγωγής στη Mercedes-Benz και θέτει νέα πρότυπα στην κατασκευή αυτοκινήτων. Επίσης στο Factory 56  επιτυγχάνεται απόδοση περίπου 25 τοις εκατό υψηλότερη σε σύγκριση με την παραγωγή της προηγούμενης S-Class. Αυτό γίνεται εφικτό με τη βελτιστοποίηση ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής και την πλήρη ψηφιοποίηση με το MO360, δηλ. το ψηφιακό οικοσύστημα παραγωγής Mercedes-Benz

ΚΑΙ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ

Tο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στη Βρέμη θα ξεκινήσει την παραγωγή της ηλεκτρικής λιμουζίνας  EQE το δεύτερο εξάμηνο του 2021, ενώ θα ακολουθήσει λίγο αργότερα η παραγωγή της στο εργοστάσιο του Πεκίνου. Η EQE συμπληρώνει έτσι όλο το ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο των δύο παραπάνω εγκαταστάσεων. Το εργοστάσιο του Πεκίνου θα παράγει συνολικά τέσσερα μοντέλα Mercedes-EQ για την τοπική αγορά.

21C0001 011 2ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στην Tuscaloosa (ΗΠΑ) προετοιμάζεται επίσης για την παραγωγή των EQE SUV και EQS SUV το 2022, τα οποία θα παράγονται στο μέλλον από την ίδια γραμμή των SUV με συμβατικά και plug-in hybrid συστήματα κίνησης.

ΟΚΤΩ   ΕΠΙΠΛΕΟΝ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 

Το 2022 συνολικά οκτώ ηλεκτρικά οχήματα Mercedes-EQ θα παράγονται σε επτά διαφορετικές τοποθεσίες σε τρεις ηπείρους. Αυτό είναι το αποτέλεσμα των επενδύσεων που έχει ήδη πραγματοποιήσει η Mercedes-Benz παγκοσμίως, τόσο σε ευελιξία όσο και σε τεχνικό εξοπλισμό με λύσεις Industry 4.0 προσανατολισμένες στο μέλλον. Στα εργοστάσια της Mercedes-Benz AG, οχήματα με διαφορετικούς τύπους κίνησης μπορούν να παράγονται παράλληλα χάρη στις εξαιρετικά ευέλικτες δομές. Λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τον στρατηγικό στόχο της μάρκας, περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα παραγωγής να είναι xEVs, δηλαδή plug-in hybrid και ηλεκτρικά οχήματα, από το 2030 και μετά, ώστε να αυξάνεται σταδιακά το καθαρά ηλεκτρικό μερίδιο, ενώ ο υψηλός βαθμός ευελιξίας που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα να επιτρέπει την προσαρμογή της παραγωγής σε σύντομο χρονικό διάστημα ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς.

21C0001 017ΤΡΙΑ  ΜΙΚΡΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Το smart επίσης ολοκληρώνεται με τρία επιπλέον μοντέλα. Το smart EQ for two, και το smart EQ fortwo Cabrio, παράγονται στο Hambach της Γαλλίας ενώ το smart EQ forfour, στο Novo Mesto της Σλοβενίας. Η επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της smart θα παράγεται από την κοινοπραξία smart Automobile Co., Ltd. στην Κίνα.

ΕΙΚΟΣΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ 

Το σύστημα κίνησης plug-in hybrid είναι πολύ σημαντικό για τη μάρκα ως τεχνολογία αφού αποτελεί το ενδιάμεσο βήμα προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο μοντέλων. Περισσότερες από 20 παραλλαγές plug-in hybrid μοντέλων περιλαμβάνονται ήδη στα νέα μοντέλα της Mercedes-Benz, ενώ η γκάμα επεκτείνεται διαρκώς με στόχο περισσότερες από 25 παραλλαγές να είναι διαθέσιμες για το αγοραστικό κοινό έως το 2025. Η παραγωγή τους δηλαδή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής. Τα plug-in hybrid οχήματα ήδη «βγαίνουν» από τις γραμμές συναρμολόγησης σχεδόν όλων των εργοστασίων της Mercedes-Benz Cars.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Οι μπαταρίες για τα ηλεκτρικά οχήματα Mercedes-EQ παρέχονται από ένα παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών με εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους. Η τοπική παραγωγή μπαταριών αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας για την «ηλεκτρική επίθεση» της Mercedes-Benz.

Δύο εργοστάσια στο Kamenz της Γερμανίας , παράγουν συστήματα μπαταριών για υβριδικά, plug-in hybrid και ηλεκτρικά οχήματα από το 2012. Το δεύτερο εργοστάσιο μπαταριών στο χώρο άρχισε να λειτουργεί το 2018 και παράγει τις μπαταρίες για την EQC από το 2019. Ήταν σχεδιασμένο από την αρχή ως ενεργειακά ουδέτερο εργοστάσιο και συνδυάζει, μεταξύ άλλων, την ηλιακή ενέργεια, τη γεωθερμία και μια συνδυασμένη μονάδα θερμότητας και παραγωγής ενέργειας. Τα συστήματα μπαταριών για την EQA επίσης ξεκίνησαν πρόσφατα από τη γραμμή παραγωγής στο χώρο. Από την έναρξη της παραγωγής στην Accumotive, περισσότερες από ένα εκατομμύριο μπαταρίες που βασίζονται στην τεχνολογία ιόντων λιθίου για ηλεκτρικά και plug-in hybrid οχήματα καθώς και συστήματα 48 volt έχουν παραχθεί από το εργοστάσιο του Kamenz.

21C0001 013ΚΟΙΝΗ  ΠΑΡΑΓΩΓΉ 

Η Mercedes-Benz και η κινέζικη BAIC έχουν δημιουργήσει από κοινού τοπική παραγωγή μπαταριών στο υπάρχον εργοστάσιο που βρίσκεται στο βιομηχανικό πάρκο Yizhuang στο Πεκίνο, που προμηθεύει με μπαταρίες το κοντινό εργοστάσιο οχημάτων, το οποίο έχει επίσης ήδη προσθέσει την EQC στην παραγωγήτου από το 2019, ενώ με την έναρξη παραγωγής των EQA, EQB και EQE, το εργοστάσιο θα κατασκευάζει συστήματα μπαταριών για συνολικά τέσσερα μοντέλα Mercedes-Benz EQ από το 2021.

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ

Ήδη από   εφέτος, το εργοστάσιο μπαταριών στο Jawor  της Πολωνίας άρχισε να παράγει μπαταρίες για τις plug-in hybrid εκδόσεις των C-, E- και S-Class. Τον επόμενο χρόνο το εργοστάσιο θα επεκτείνει την παραγωγήτου, ώστε να κατασκευάζει μπαταρίες και για τα compact μοντέλα της  Mercedes-EQ, τις EQA και EQB. Όπως το εργοστάσιο μπαταριών στο Kamenz, το εργοστάσιο σχεδιάστηκε εξαρχής για παραγωγή με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.

ΣΕ  ΔΥΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ

Στο μέλλον, στην τοποθεσία Untertürkheim  της Γερμανίας, δύο εργοστάσια θα παράγουν συστήματα μπαταριών. Οι τελικές προετοιμασίες για την παραγωγή μπαταριών για την EQS, που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής του κοντινού εργοστασίου στο Sindelfingen το πρώτο εξάμηνο του 2021, βρίσκονται σε φάση εξέλιξης στο εργοστάσιο του Hedelfingen, όπου θα παράγονται οι μπαταρίες για την EQE. Επιπλέον, ένα ακόμα εργοστάσιο μπαταριών κατασκευάζεται αυτήν τη στιγμή στις εγκαταστάσεις του Brühl, όπου θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα plug-in hybrid μοντέλα της Mercedes-Benz από το 2022. Οι εργασίες στο κτίριο έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ενώ ο εξοπλισμός θα τοποθετηθεί τους επόμενους μήνες στο εργοστάσιο μπαταριών στο Brühl. 

ΠΟΛΥ ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Η παραγωγή των μοντέλων EQS και EQE SUV θα ξεκινήσει το 2022 στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στην Tuscaloosa στις  ΗΠΑ. . Ένα εργοστάσιο μπαταριών κατασκευάζεται αυτήν τη στιγμή σε σημείο κοντά στο υπάρχον εργοστάσιο παραγωγής των αυτοκινήτων και θα παρέχει ιδιαίτερα αποδοτικές μπαταρίες και για τα δύο αυτά μοντέλα. Οι εργασίες στο κτίριο έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ενώ τα υπερσύγχρονα συστήματα θα τοποθετηθούν στο εργοστάσιο το αμέσως επόμενο ΔΙΆΣΤΗΜΑ, ενώ η

επιπλέον, η στρατηγική παραγωγής της Mercedes-Benz περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή άλλη μια μονάδα μπαταριών στο εργοστάσιο του Sindelfingen.

20C0753 018 lr 1ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΥΛΑΔΗ

Τέλος, η Mercedes-Benz Cars έχει δημιουργήσει ένα ακόμα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στην Μπανγκόκ  της Ταϊλάνδης, το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 2019. Τα συστήματα μπαταριών για τα τρέχοντα plug-in hybrid μοντέλα της C-, E- και S-Class κατασκευάζονται εκεί, ενώ γίνονται προετοιμασίες, ώστε εκεί να κατασκευάζονται μπαταρίες για τα αμιγως ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes-EQ.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

Με τον στόχο να είναι πρώτη η Mercedes-Benz επιδιώκει ξεκάθαρα τον εξηλεκτρισμό όλων των εκδόσεων μοντέλων και τύπων οχημάτων. Καθοριστικό παράγοντας για τα επόμενα χρόνια παίζει η σταδιακή αύξηση του αμιγώς ηλεκτρικού ποσοστού της γκάμας των οχημάτων της. Τα λεγόμενα xEV, δηλ. τα plug-in hybrid και τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της μάρκας έως το 2030 - και η τάση είναι διαρκώς αυξανόμενη. Τα ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes-Benz γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή: η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 45.000 ηλεκτρικά και plug-in hybrid οχήματα (xEVs) παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο του 2020.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 

Με το  σχέδιο   «Ambition2039», η Mercedes-Benz έκανε γνωστή από πέρσι στο κοινό την πορεία της προς τo ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2039 και η παραγωγή οχημάτων παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. 

Από το 2022 όλα τα εργοστάσια επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών Mercedes-Benz της εταιρείας θα είναι ενεργειακά ουδέτερα σε όλο τον κόσμο. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερα από 30 εργοστάσια αυτοκινήτων και van, καθώς και εργοστάσια μπαταριών.

Ουσιαστικά πρόκειται λοιπόν, για ηλεκτρική καταιγίδα με σκοπό την πρωτοπορεια της μεγάλης Γερμανικής φιρμας. 

του Δημήτρη Κληρονόμου

To project της Bentley για τις ημέρες των εορτών

Η νέα Bentley Flying Spur V8 αποτέλεσε τη βάση για μία μοναδική έκδοση εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής.

Μίκαελ Σουμάχερ: Επτά χρόνια μετά το ατύχημα, δίνει ακόμα μάχη για τη ζωή του

Μια μέρα σαν σήμερα πριν από επτά χρόνια ο χρόνος σταμάτησε για τον Μίκαελ Σουμάχερ εξαιτίας του ατυχήματος και του σοβαρού τραυματισμού του στο κεφάλι. Ο θρύλος της F1 έκανε σκι στις γαλλικές Άλπεις, στο θέρετρο του Μεριμπέλ.

Μειώθηκαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Νοέμβριο

Τον Νοέμβριο του 2020 οι εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 12,0% σε 897.692 μονάδες, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εισήγαγαν νέα μέτρα για τον περιορισμό του δεύτερου κύματος της πανδημίας COVID 19. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις βασικές αγορές επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ σημείωσαν πτώση τον περασμένο μήνα.

Volvo XC 40 T3 163PS AUTO ... ασφάλεια και πληρότητα [test]

Έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς 2018, και συνδυάζοντας την χαρακτηριστική Σκανδιναβική και νεανική σχεδίαση του με έναν αναβαθμισμένο τρικυλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500 κυβικών εκατοστών,το νέο XC 40 αποτελεί έναν από τους πλέον επικίνδυνους αντιπάλους στην ιδιαίτερα σκληρή και  ενδιαφέρουσα  κατηγορία των κόμπακτ SUV.

Αυτό είναι το νέο... εταιρικό αυτοκίνητο του Lewis Hamilton [video]

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 ολοκληρώθηκε. Νικητής, για μία ακόμη χρονιά η ομάδα της Mercedes, με πρώτο οδηγό τον Βρετανό Lewis Hamilton.

F1: Φερστάπεν και Red Bull πανηγύρισαν στο φινάλε του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος

Η «αυλαία» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 έπεσε σήμερα (13/12) στο Αμπου Ντάμπι, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει την πρώτη θέση, ενώ το 2-3 έκαναν οι «πιλότοι» της Mercedes, Βάλτερι Μπότας και Λιούις Χάμιλτον.

Παραίτηση - έκπληξη του CEO της Ferrari Λουίς Καμιλέρι

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Λουίς Καμιλέρι, παραιτήθηκε από τη θέση του, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους.

Νέο Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130PS ... στην κορυφή του ανταγωνισμού [test]

Mε έναν από τους καλύτερους πετρελαιοκινητηρες της αγοράς, σε δύο εκδόσεις, 100 και 130 ίππων και ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το νέο 2008,έρχεται να τεθεί στη κορυφή του ανταγωνισμού και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ήδη πετυχημένη  εμπορική πορεία του.

Τέλη κυκλοφορίας 2021: Παράταση μέχρι τέλος Φεβρουαρίου

Παράταση δύο μηνών, μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, πήραν τα τέλη κυκλοφορίας, όπως αναμενόταν, λόγω της πανδημίας του κοροναϊού.

Τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα από μέχρι και 30.000 ευρώ

Στο δρόμο προς τη Βουλή βρίσκεται η διάταξη του υπουργείου Οικονομικών για την ψηφιακή κατάθεση πινακίδων οχημάτων από τους φορολογούμενους που θέλουν να απαλλαγούν από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας.

Formula 1: Πώς η τεχνολογία έσωσε τη ζωή του Ρομέν Γκροζάν 4 φορές σε 28 δευτερόλεπτα, στο τρομακτικό ατύχημα που σόκαρε (Βίντεο)

Στην ιστορία της Formula 1 έχουν καταγραφεί ορισμένες ανείπωτες τραγωδίες στο διάβα των χρόνων με αποτέλεσμα να ληφθούν μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας των οδηγών.

F1: Θρίαμβος του Χάμιλτον στο επεισοδιακό γκραν πρι του Μπαχρέιν

Εκμεταλλευόμενος την pole position, ο Λούις Χάμιλτον, ήταν ο νικητής και στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, το οποίο «σημαδεύτηκε» από το τρομερό ατύχημα του Ρομάν Γκροζάν στο ξεκίνημα του αγώνα.

Formula 1: Σοκαριστικό ατύχημα στο γκραν πρι του Μπαχρέιν -Το μονοθέσιο του Γκροζάν κόπηκε στα δύο και άρπαξε φωτιά!

Σοκ προκάλεσε στους παρευρισκόμενους, αλλά και σε όλους όσοι έβλεπαν τον αγώνα από την τηλεόραση, το ατύχημα με το μονοθέσιο του Ρομέν Γκροζάν στο εν εξελίξει αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στο Μπαχρέιν.

Νέο Nissan Micra 1.0IG-T 100PS ... επικίνδυνοι αντίπαλοι [test]

Εντυπωσιακό  και νεανικό στην εμφάνιση, με ποιότητα υλικών και πληρότητα εξοπλισμού, το νεώτερο Micra, διαθέτει πλέον την ισχύ που ήταν απαραίτητη, για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του και να αναδείξει ακόμη περισσότερο τα προσόντα της προσεγμένης κατασκευής του.

Νέο Opel Crossland 1.5 Diesel 120PS ... εμφάνιση και οικονομία [test]

Απαλλαγμένο πλέον από το γράμμα "Χ" στον τίτλο του και υιοθετώντας, ένα νέο πρόσωπο, την καινούρια ταυτότητα εν προκειμένω της φίρμας, όπως αυτή παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στο νέο Mokka, με τον τίτλο Opel Visor, καθώς και μια νέα σπορ έκδοση με τον τίτλο GS line, το καινούριο Crossland, που χρησιμοποιεί πλέον το νέο κινητήρα ντιζελ των 120 ιππων, έρχεται έτοιμο για μια νέα δυναμική καριέρα, στην δύσκολη κατηγορία που ανήκει.

Mercedes Benz A 180 Sedan 7G-DCT ... ξεχωριστή και αεροδυναμική [test]

Η πρώτη σεντάν έκδοση της  τετάρτης γενιάς της  A CLASS ,τοποθετείται διακριτικά ανάμεσα στην  μικρότερη σε μήκος πεντάθυρη  έκδοση και την μακρύτερη  CLA, στοχεύοντας τους λάτρεις των αμαξωμάτων τριών όγκων,που εξακολουθούν όπως φαίνεται να είναι ακόμη πολλοί παγκοσμίως,  και οι οποίοι ζητούν κάτι μεγαλύτερο του πενταθυρου μοντέλου και μικρότερο και κάπως οικονομικότερο της CLA, και φυσικά της C Class.

ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ

Ο τρίτος όγκος εναρμονίζεται σχεδιαστικα, πλήρως και αριστοτεχνικά με το πεντάθυρο αμάξωμα,χωρίς να προκαλεί και συχνά χωρίς να διακρίνεται εύκολα με την πρώτη ματιά,κάτι με το οποίο φαίνεται να ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι σχεδιαστές της εταιρείας.

Με μήκος 4.549 χλστ η σεντάν, εμφανίζεται μικρότερη, σε σχέση με τα 4.888 χλστ της CLA ,η οποία εν προκειμένω είναι και  ελάχιστα μακρύτερη ακόμη και της C CLASS.

16034363080125829044925044736677

Tο μεταξόνιο έχει διατηρηθεί στα 2.729 χλστ,το ίδιο με το πεντάθυρο μοντέλο,αλλά το πλάτος είναι 34 χλστ μικρότερο απο την CLA, αλλά το ύψος 7 χλστ μεγαλύτερο με αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους.

Γενικά οι επιβάτες της σεντάν  βολεύονται εύκολα με  τα γόνατα τους και τα κεφάλια να μην αντιμετωπίζουν δυσκολίες,ενώ αρκετά  κρίνονται και τα 420 λίτρα μεταφορικής ικανότητας του χώρου αποσκευών,που επαρκούν για μακρινά ταξίδια.


ΠΙΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Χαρακτηριστική πρωτιά της σεντάν είναι το γεγονός ότι με συντελεστή  Cd   0.22 ,είναι πιο αεροδυναμική, έστω και ελάχιστα,της CLA,ακόμα και αν δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά,και μάλιστα ανήκει στα αεροδυναμικοτερα μοντέλα παραγωγής. Η εξαιρετική αυτή τιμή επιτεύχθηκε ,πέρα των αεροδυναμικών βοηθημάτων,που εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ροή του αέρα με την κατάλληλη σχεδίαση και  πλήρη σχεδόν στεγανοποίηση του κάτω μέρος του δαπέδου.Τα οφέλη είναι χαμηλότερη κατανάλωση,λιγότεροι ρύποι, χαμηλότεροι θόρυβοι κλπ.

16034377488507840768554324366414

ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Εσωτερικά δεν υπάρχουν διάφορες σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο. Ποιότητα, πολυτέλεια, εξοπλισμός, συναρμογές, φινίρισμα, είναι ίδια, κερδίζοντας εύκολα τον αγοραστή.

Την παράσταση κλέβουν οι δύο οθόνες 7 ιντσών του συστήματος MBUX, που κατά περίπτωση και ανάλογα με τον εξοπλισμό, φθάνουν και τις 10.25 ίντσες  προσφέροντας πλήρη πληροφόρηση, και πολλαπλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και χρήσης, είτε από την ίδια την οθόνη αφής, είτε και από το τιμόνι, είτε από το  toughpad της κονσόλας,μετά την σχετική εξοικείωση βέβαια.

16034375109604153536762525830680

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Από πλευράς εξοπλισμού, άνεσης και κυρίως ασφάλειας, υπάρχουν τα πάντα, όπως και στην πεντάθυρη έκδοση, και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας και εξέλιξης, που υπερκαλυπτουν  κάθε απαίτηση και φέρνουν την σεντάν στο επίπεδο ακριβοτερων αυτοκινήτων.

1500 ΚΥΒΙΚΑ116 ΙΠΠΟΙ

Ο αναβαθμισμενος πετρελαικινητηρας κινητήρας της Α 180 των 1500 κυβικών αποδίδει πλέον 116 ίππους  και ροπή στρέψης 260Nm από τις 2750 στροφές, που στην περίπτωση της συνδυάζεται με ένα καλά κλιμακωμενο 7αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αρκετά  καλά σεταρισμενο με το βάρος των 1420 κιλών και τους 116 ίππους.

1603436494719548077265583643173

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ/ωρ να εμφανίζονται σε 10.2 δευτ και η τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 205  χλμ/ωρ, επιδόσεις καλές ως πολύ καλές, για τον όγκο, το βάρος και την κατηγορία του αυτοκινήτου,υπερκαλυπτοντας τις απαιτήσεις του οικογενειαρχη οδηγού.
Η ελαστικότητα από χαμηλά είναι πολύ καλή, όπως και η δύναμη μέχρι ψηλά.

ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Περα από την άνεση η σεντάν είναι προσανατολισμενη και στην χαμηλή κατανάλωση, στην οποία συμβάλουν βέβαια το σχήμα της, τα σποιλερ και η κορυφαία αεροδυναμική. Έτσι συχνά εμφανίζονται  τιμές κάτω από τα 6. 0, με μέση τιμή τα 6.5 λίτρα, ενώ ανάμεσα στις δύο αυτές τιμές μπορεί να κινηθεί άνετα ο οδηγός, χωρίς μεγάλη προσπάθεια.

16034373017544470721456779065729

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει, απολαμβάνει πολύ καλής περιφερειακης ορατότητας και έχει στην διάθεσή του ένα ρυθμιζομενης αίσθησης και βάρους σύστημα διεύθυνσης, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει.

Η ανάρτηση είναι εστιασμενη κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς εκπλήξεις στην οδική συμπεριφορά, χωρίς αισθητές κλίσεις στις γρήγορες στροφές, με πολύ καλή κατευθυντικοτητα και σωστές αντιδράσεις στις ξαφνικές αλλαγές πορείας.

16034372481058356760357657012781
Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας κάνει αισθητή την παρουσία του, μόνο στις δύσκολες και επαναλαμβανόμενες εδαφικές ανωμαλίες, χωρίς να επιδρά στην πορεία του αυτοκινήτου.
Δυνατά και αποτελεσματικά είναι σε κάθε περίπτωση και τα φρένα, προσφέροντας σωστή αίσθηση στο πεντάλ.

ΑΝΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, προσανατολισμενες στην άνεση,περισσότερο από κάθε άλλη έκδοση "Α" συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα του οχήματος, καταπινοντας χωρίς θορύβους τις περισσότερες εδαφικές ανωμαλίες, κρατώντας όλους τους επιβάτες ξεκούραστους στις μακρινές διαδρομές  και μόνο στα εγκάρσια  χαντάκια, γίνεται αισθητός ο πίσω άξονας.

Τελος σε καλά επίπεδα γενικά βρίσκονται  η ποιότητα και η ησυχία κύλισης.

16034374546328347572518373162583

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αριστοτεχνικα σχεδιασμένη ώστε να κρύβει επιμελώς τον τρίτο όγκο της, πρωτοποριακά αεροδυναμική, πλήρως άνετη και ασφαλής στο δρόμο, άριστα εξοπλισμένη από πλευράς άνεσης και ασφάλειας, αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της μεγάλης γερμανικής. εταιρείας, για τους λάτρεις των κλασσικών αμαξωμάτων, που βρίσκεται βέβαια πολύ κοντά στην μεγαλύτερη και πιο εντυπωσιακή εμφανισιακά CLA  και ίσως σε κάποιες  βενζινοκινητες εκδόσεις της μεγαλύτερης C - CLASS.

Αποτελεσμα: Οι δυνατότητες επιλογής για τους λάτρεις των σεντάν αμαξωμάτων, που προσφέρει η εταιρεία, είναι πολλές και ποικιλες, χωρίς μάλιστα μεγάλες διαφορές τιμών,  και σίγουρα περισσότερες από τον ανταγωνισμό.

του Δημήτρη Κληρονόμου

F1: Πρωταθλήτρια η Mercedes, «αγκαλιά» με τον τίτλο ο Χάμιλτον

Γράφουν ιστορία σε ένα ακόμη παγκόσμιο πρωτάθλημα, Λιούις Χάμιλτον και Mercedes.

Ο Χάμιλτον κατέρριψε το ρεκόρ νικών στη Φόρμουλα Ένα


Από το απόγευμα της Κυριακής 25 Οκτωβρίου 2020 ο Λιούις Χάμιλτον είναι ο πιο επιτυχημένος πιλότος στην Ιστορία της Φόρμουλα Ένα, σε επίπεδο νικών.

HONDA CIVIC 5D 1.5  VTEC TURBO  182 PS  2020 ... χωρίς αντίπαλο

του Δημήτρη Κληρονόμου

Με διακριτικές αλλά επιλεγμένες πινελιές, η μεγάλη Ιαπωνική φίρμα, προχώρησε πρόσφατα σε αισθητική ανανέωση,  τόσο της εξωτερικής εμφάνισης, δίνοντας έμφαση στο σπορ στυλ, όσο και της εσωτερικής, βελτιωνοντας την αίσθηση χρηστικότητας και πολυτέλειας του γνωστού και απόλυτα πετυχημένου εμπορικά, εδώ και δεκαετίες Civic.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ