Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το αυτοκίνητο του ΙΚΕΑ

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το αυτοκίνητο του ΙΚΕΑ

Μέχρι σήμερα, τα προϊόντα που ο χρήστης πρέπει να συναρμολογήσει προκειμένου να μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει, αφορούσαν κυρίως σε έπιπλα, τα οποία διατίθενται μέσω αλυσίδων κασταστημάτων τύπου ΙΚΕΑ.

Το καταναλωτικό κοινό, ωστόσο, θα χρειαστεί να βρει το ίδιο ένα… κατσαβίδι, εφόσον αγοράσει το microcar της σουηδικής start-up εταιρείας Luvly η οποία λανσάρανε στην τιμή των 10.000 ευρώ ένα διθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο θα το… συναρμολογεί ο ίδιος ο χρήστης.

Το microcar φέρει την ονομασία Luvly 0 και απαρτίζεται από 250 κομμάτια τα οποία μόλις παραδοθούν πακεταρισμένα στον αγοραστή, στη συνέχεια θα είναι αυτός που θα κληθεί να δώσει… σχήμα στο νέο όχημά του.

Το Luvly 0 έχει μήκος 2,7 μ., πλάτος 1,53 μ. και ύψος 1,44 μ., ξεχωρίζοντας για τις ιδιαίτερα μικρές διαστάσεις του, χωρίς ωστόσο να υστερεί σε μεταφορικές ικανότητες, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται σε 267 λίτρα.

Luvly 1

Πληροφορίες για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα δεν έχουν γίνει γνωστές, αλλά η τελική ταχύτητα φτάνει τα 90 χλμ./ώρα, και η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 6,4 kWh είναι αφαιρέσιμη και εξασφαλίζει έως και 110 χλμ. αυτονομίας.

Όσον αφορά στο εσωτερικό του, αυτό είναι ιδιαίτερα μίνιμαλ, με μια μικρή ψηφιακή οθόνη πάνω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων, χωρίς ωστόσο να υπάρχει σύστημα infotainment, με τον ρόλο του ραδιοφώνου να τον «υποδύεται» το smartphone του χρήστη.

luvly 2
Παράλληλα, ο κατασκευαστής έχει δημιουργήσει ένα app για κινητά τηλέφωνα, μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να προβεί σε πολλές ρυθμίσεις εξ αποστάσεως, όπως το να κλειδώσει τις θύρες και να εντοπίσει το όχημά του, αλλά και να ενημερωθεί για την κατάσταση του οχήματός του, συμπεριλαμβανομένης της υπολειπόμενης ενέργειας στην μπαταρία.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ