Βρέφος 5 ημερών με κορωνοϊό στη ΜΕΘ του «Αγλαΐα Κυριακού»

Βρέφος 5 ημερών με κορωνοϊό στη ΜΕΘ του «Αγλαΐα Κυριακού»

Ενα βρέφος πέντε ημερών είναι ο νεαρότερος ασθενής με κορωνοϊό στη χώρα μας.

Το μωράκι είχε αναπνευστική δυσχέρεια και προτού εισαχθεί στη ΜΕΘ του «Αγλαΐα Κυριακού» ήταν σε θερμοκοιτίδα.

Το βρέφος, σύμφωνα με πληροφορίες είναι καλύτερα και τις επόμενες ώρες αναμένεται να βγει από τη ΜΕΘ και να μεταφερθεί σε Covid θάλαμο του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία».

   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2014-2026 YSTEROGRAFO NEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ