Τέμπη: «Δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω, δεν θυμάμαι τι έγινε» φέρεται να ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης στην ανακρίτρια - Τι είπε για το κλειδί και τον πίνακα

Τέμπη: «Δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω, δεν θυμάμαι τι έγινε» φέρεται να ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης στην ανακρίτρια - Τι είπε για το κλειδί και τον πίνακα

Νέα στοιχεία έρχονται στο «φως»


Σοκ και δέος προκαλούν στο πανελλήνιο όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το τι συνέβη στο σταθμαρχείο Λάρισας, την ώρα της πολύνεκρης σύγκρουσης των δύο μοιραίων αμαξοστοιχιών στα Τέμπη.

Την ίδια ώρα, νέα στοιχεία έρχονται στο «φως» σχετικά με το τι φέρεται να ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης στην ανακρίτρια Λάρισας, αναφορικά με τη μοιραία σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο προφυλακισμένος σταθμάρχης φέρεται να είπε στις Αρχές για την πρόσληψή του: «Στις 7 Φεβρουαρίου του 1989 προσλήφθηκα στον ΟΣΕ. Σαν εργάτης στο τρενάκι του Πηλίου, και το 1990 ήρθα στον ΟΣΕ της Λάρισας στο τμήμα αποσκευών. Μέχρι 30-04 του 2011. Τότε καταργήθηκε το συγκεκριμένο τμήμα. Ξεκίνησα ως φορτωτής, στη συνέχεια ως ζυγιστής και για 6-7 χρόνια ήμουν επιστάτης. Το 2011 μετακινήθηκα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Λάρισας. Στις 06-07 του 2022 με την κινητικότητα πρώτου κύκλου επέστρεψα στον ΟΣΕ για να εργαστώ ως σταθμάρχης».

Και συνέχισε: «Ο ΟΣΕ ενέκρινε την αίτησή μου και πέρασα από προσωπική συνέντευξη. Η συνέντευξή μου έλαβε χώρα με τηλεδιάσκεψη ενώπιον τριμελούς επιτροπής που είχε ορίσει η διοίκηση του ΟΣΕ, περίπου τον Μάιο του 2022 και λογικά έχει καταγραφεί ώστε να γίνει απομαγνητοφώνηση αυτής. Δεν θυμάμαι τα ονόματα των μελών της επιτροπής, σίγουρα όμως θα βρίσκονται στα αρχεία της διοίκησης και λογικά θα είναι αναρτημένα στη Διαύγεια»

Σχετικά με το μοιραίο περιστατικό, ο σταθμάρχης φέρεται να είπε: «Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω πώς έγινε το συμβάν, δεν θυμάμαι τι έγινε. Εγώ είχα δει στον πίνακα ότι όταν γύρισα τα κλειδιά, που μπήκε το 2597, οι λυχνίες ήταν λευκές σταθερά. Αυτό που μπορώ να εικάσω είναι ότι το κλειδί κούμπωσε στιγμιαία και στη συνέχεια ξεκούμπωσε και γύρισε στην παρακαμπτήριο, δίχως όμως να αλλάξουν οι λυχνίες στον πίνακα. Κάποια στιγμή τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο είχα ακούσει ότι το κλειδί 101Β δεν γυρνούσε ηλεκτρικά και ο κλειδούχος πήγαινε και το γυρνούσε χειροκίνητα. Το κούμπωνε και μόλις γυρνούσε την πλάτη του γυρνούσε από μόνο του. Η λυχνία στον πίνακα ελέγχου αναβόσβηνε συνέχεια. Δεν αντιλήφθηκα βλάβη στον πίνακα ελέγχου. Εάν έγινε κάτι τέτοιο, ήμουν απασχολημένος και δεν το πρόσεξα».

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, ο σταθμάρχης φέρεται να δήλωσε: «Όταν βγουν τα πορίσματα και γίνουν οι απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών και ξεκαθαρίσει η υπόθεση, θα αναλάβω την όποια ευθύνη σεβόμενος τα θύματα. Εκείνο που είναι βέβαιο είναι ότι στο τραγικό αυτό δυστύχημα έπαιξαν σημαντικό ρόλο οι ελλείψεις υποδομών και η παλαιωμένη κατάσταση του συστήματος. Ελπίζω η έρευνα της Δικαιοσύνης να καταδείξει τα πραγματικά αίτια της τραγωδίας προκειμένου να αποδοθεί στον καθέναν η ευθύνη που του αναλογεί. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων για αυτό το συγκλονιστικό δυστύχημα».

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ