Ford Puma  Hybrid 125 PS ST- LINE ... Με σπορ DNA [test]

Ford Puma Hybrid 125 PS ST- LINE ... Με σπορ DNA [test]

Ολοκληρώνοντας  την καριέρα του, το γνωστό μας και ιδιαίτερα εμπορικά επιτυχημένο Puma, εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του, προκαλώντας τον ανταγωνισμό σε πολλά επίπεδα.

Κάνοντας χρήση ενός  εξελιγμένου ήπιου υβριδικού συστήματος και ενός  δυναμικού, προηγμένης τεχνολογίας τρικύλινδρου κινητήρα, το εντυπωσιακό Crossover αμάξωμα με τον σαφή σπορ χαρακτήρα, αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση και γιατί όχι και ευκαιρία ειδικά με το νέο πρόγραμμα Ford Value.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ FORD VALUE

Το νέο πρόγραμμα Ford Value, προσφέρει την δυνατότητα απόκτησης τού Puma με προκαταβολή μόλις 4.799 ευρώ, και ονομαστικό επιτόκιο 2.99. Επιπλέον υπάρχει έκπτωση  1000 ευρώ για όλα τα υβριδικά μοντέλα και 8ετης εγγύηση που, καθιστά το αυτοκίνητο ακόμη πιο ανταγωνιστικό από κάθε άποψη.

ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χρησιμοποιώντας την  ιδιαίτερα εξελιγμένη  τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt, το Puma, βελτιώθηκε σημαντικά στους τομείς της κατανάλωσης  και των  επιδόσεων.

Η συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία  αναβάθμισε τον γνωστό βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost, χρησιμοποιώντας μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.

2019 FORD PUMA ST Line 08

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Πιο συγκεκριμένα η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt βελτίωσε σημαντικά τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost κάνοντας χρήση μίας ενσωματωμένης μίζας/γεννήτριας (BISG) 11.5 kW που, όπως σημειώσαμε, παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG  αποθηκεύει τη ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt εξελιγμένης τεχνολογίας.

ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΡΟΠΗΣ

 Στην πράξη το  σύστημα BISG  λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη , το σύστημα εφαρμόζει αρκετές νέες και ενδιαφέρουσες τεχνολογικές λύσεις που εξασφαλίζουν σημαντικά πλεονεκτήματα.

ΣΤΟΧΟΣ  Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Συνολικά η “υποκατάσταση ροπής” αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, για να προσφέρει πρόσθετη ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει επίσης στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km.

2019 FORD PUMA ST Line 12

50% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ

Επίσης η ενδιαφέρουσα “υποβοήθηση ροπής”,  αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε, να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρει μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις σε όλες περιπτώσεις.

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ

Επίσης το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του κινητήρα 1.0L EcoBoost, χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίστηκε η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο, με αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις στο σύνολο τους.

2019 FORD PUMA ST Line 13

ΣΕ 300 ΧΙΛ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡOΛΕΠΤΟΥ

Σημειώνουμε ότι το σύστημα BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού, γεγονός που επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα, για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

ΜΕΙΩΜΕΝΟΙ ΡΥΠΟΙ

Ο  κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125  ίππων  εξασφαλίζει χαμηλές εκπομπές CO2  και σε συνδυασμό με το εύχρηστο μηχανικό εξάρι κιβώτιο και χαμηλότερη  κατανάλωση καυσίμου. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα στον δακτύλιο.

Μπορείς βέβαια να επιλέξεις και την  ισχυρότερη έκδοση των 155 ίππων αν  επιζητείς καλύτερες επιδόσεις.

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Οι “ υπερτροφοδοτούμενοι” 125 ίπποι, είναι υπεραρκετοί για εξασφαλίσουν επιτάχυνση 9.8  δευτερόλεπτων και τελική ταχύτητα πάνω από 191 χλμ, τιμές που κρίνονται πολύ  καλές για την κατηγορία και το μέγεθος του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με χαμηλές γενικά τιμές κατανάλωσης. Τα 5.9 λίτρα εμφανίζονται εύκολα, τα  6.8 λίτρα είναι μια μέση τιμή που μπορείς να υπολογίζεις συνδυαστικά στην πόλη και στα ταξίδια, πού φυσικά ανεβαίνουν αν χρησιμοποιείς όλη την ισχύ του κινητήρα συχνά κυνηγώντας τις επιδόσεις, μειώνονται όμως αισθητά με ελαφρύ δεξί πόδι  με τιμές συχνά κάτω από τα 5.2 λίτρα /100χλμ, που κρίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για την συγκεκριμένη κατηγορία.

2019 FORD PUMA ST Line 18

ΜΕ ΔΥΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ

Χαρακτηριστικό και ενδιαφέρον είναι ότι οι κινητήρες 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρωτοποριακό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, μόλις ακριβώς χρειαστεί, χωρίς καν να γίνεται αντιληπτό από οδηγό και επιβάτες.

ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΠΡΟΦΙΛ

Σημαντικό είναι επίσης  ότι η οδήγηση διαφοροποιείται επίσης με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ της εταιρείας (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) επιτρέποντας στον οδηγό να ρυθμίζει τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.

2019 FORD PUMA ST Line 27

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ

Σχεδιασμός, εμφάνιση  και πληρότητα εξοπλισμού εντυπωσιάζουν αμέσως μόλις μπεις στο σαλόνι, όπως και η ποιότητα υλικών και φινιρίσματος.

Ο μεγάλος πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών και η εντυπωσιακή οθόνη αφής 8.0 ιντσών που ενσωματώνει και το σύστημα πολυμέσων  SYNC 3, κλέβουν την παράσταση και στην περίπτωση των εκδόσεων ST - Line X συνδυάζονται με ηχοσύστημα B&O δέκα ηχείων με subwoofer, από καλύτερα της αγοράς, με άριστο ηχητικό αποτέλεσμα.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΧΩΡΩΝ

Σημαντικό είναι πως η πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων επιτρέπει σε τέσσερα με πέντε άτομα να ταξιδεύουν, χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, για πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που κυμαίνεται από 401 μέχρι 1216 λίτρα, ανάλογα της θέσης των πίσω καθισμάτων, κρίνεται καλή για την κατηγορία και συνδυάζεται μεγάλη πρακτικότητα και εύκολη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

2019 FORD PUMA ST Line 22

ΣΠΟΡ ΠΡΟΦΙΛ

Ειδικά η  έκδοση ST Line διαφοροποιείται αισθητά από τις απλές εκδόσεις, χάρις στις  χαρακτηριστικές προσθήκες και βελτιώσεις διαθέτοντας επί πλέον πλουσιότερο εξοπλισμό. Στοιχεία που δικαιολογούν την τιμή αγοράς του  εξασφαλίζοντας  ταυτόχρονα ένα σαφές σπορ προφίλ.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Στο δρόμο τώρα, το Puma βελτιστοποιεί ακόμη περισσότερο την αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της εταιρείας, προσφέροντας   καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σινεμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα top mounts της ανάρτησης, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου προσφέροντας έτσι  πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο για την κατηγορία του   σε όλες τις περιπτώσεις και αρκετά καλή άνεση για τους επιβάτες στους περισσότερους δρόμους.

Επί πλέον ανθεκτικά και αποτελεσματικά κρίνονται και τα φρένα σε κάθε περίπτωση, διαθέτοντας επιπλέον και πολύ καλή αίσθηση που βοηθά στην γρήγορη οδήγηση.

2019 FORD PUMA ST Line 26

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το  ήπια υβριδικό Puma ST των 125 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων, προσφέρει ιδιαίτερα  τεχνολογία αιχμής, σπορτίφ εμφάνιση, άνετους χώρους και καλή πρακτικότητα, πληρέστατο εξοπλισμό, εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφαλείας, πολύ καλή οδική συμπεριφορά,   άνεση επιβατών , χαρακτηριστικά σπορ  εμφάνισης, χαμηλές τιμές κατανάλωσης και καλές επιδόσεις, σε συνδυασμό με καλές τιμές αγοράς, που γίνονται  άκρως ανταγωνιστικές με το  νέο πρόγραμμα Ford Value της ελληνικής αντιπροσωπείας. Οι τιμές διάθεσης του Puma 125 ίππων με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων , αρχίζουν από 24.995 ευρώ, του ST Line από 26.313 ευρώ και της έκδοσης 155 ίππων από 28.200 ευρώ.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ