Νέο Suzuki Swace ... Υβριδική απάντηση με 4.7 λίτρα κατανάλωση [test]

Νέο Suzuki Swace ... Υβριδική απάντηση με 4.7 λίτρα κατανάλωση [test]

Ξεκινά  ηλεκτρικά και αθόρυβα εντυπωσιάζοντας οδηγό και επιβάτες, κινείται από έναν εξελιγμένο και ήσυχο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλάζει ταχύτητες με ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και επιτυγχάνει απίστευτα χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου , προσφέροντας ταυτόχρονα μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών, μεγάλη πρακτικότητα και πρωτοποριακά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Είναι το νέο Swace, πού φοβίζει ιδιαίτερα τον ανταγωνισμό, απαντώντας τόσο στα SUV και στα ακριβά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

STRONG HYBRID

Το καινούργιο υβριδικό Swace ήρθε να προσθέσει, στην ήδη εξ ηλεκτρισμένη γκάμα της εταιρείας, την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνεπής στην παραγωγή αυτοκίνητών με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, εξοπλίζει το  Swace με ένα ιδιαίτερα προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο απαρτίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα και τον θερμικό κινητήρα οι οποίοι συνεργάζονται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, για καλύτερη συνολική οικονομία.

17051621306335865723855299128304

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Η συνδυαστική ισχύς του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των  1798  κυβικών  και του ηλεκτροκινητήρα  , φθάνει τους 122 ίππους, και η ροπή τα 142 Nm, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του νέου μοντέλου να  κρίνονται καλές και ανταγωνιστικές, με την επιτάχυνση για τα 0 με 100 χλμ να βρίσκεται στα 10. 8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180  χλμ/ωρ.,ενώ με τους 140 ίππους η επιτάχυνση βρίσκεται στα 9.4 δευτερόλεπτα και η τελική ξεπερνά εύκολα τα 180 χλμ/ωρ.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει κατανάλωση από 4,4 λ. /100 χλμ και χαμηλές εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ., οι μετρήσιμες τιμές δεν απέχουν πολύ, με πραγματική μέση κατανάλωση τα 4.7 ως  5.2 λίτρα/100χλμ, η οποία  μπορεί με ελαφρύ δεξί πόδι, να κατέβει στα 3.8 με 4.2 λίτρα. Τιμές που κρίνονται εξαιρετικά χαμηλές για τα  1800 κυβικά , και  κατατάσσουν το όχημα στην κορυφή της κατηγορίας.

1705162599862288626400717767944

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ LED

Το Swace  κερδίζει εύκολα τα βλέμματα με την επιβλητική νέα μάσκα να πλαισιώνεται από δυναμικούς προβολείς LED με λειτουργία BI-LED. Κάθε λεπτομέρεια χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση, ενώ το τελικό σύνολο εντυπωσιάζει αμέσως

ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΑΣΚΑΣ

Είναι γεγονός πως το  μεγάλο άνοιγμα της μάσκας και o σχεδιασμός των προβολέων ομίχλης αποτελούν βασικά στοιχεία του Sport σχεδιασμού της Suzuki. Οι νέες κυψελωτές γρίλιες του προφυλακτήρα έρχονται να τονίσουν περαιτέρω την Sport αίσθηση. Η σχεδίαση και η θέση του προφυλακτήρα προσδίδουν χαμηλό κέντρο βάρους για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία και σταθερότητα, γεγονός που γίνεται εύκολα αντιληπτό στις υψηλότερες ταχύτητες.

ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ

Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με LED φώτα (μικρή και μεγάλη σκάλα).

H  μικρή και η μεγάλη σκάλα βρίσκονται σε μια λάμπα (BI-LED) για τη βέλτιστη  ενεργειακή απόδοση κι ορατότητα. Ο «διπλού J» σχεδιασμός των φώτων ημέρας προσδίδει έναν επιβλητικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Η σχεδίαση με έντονες γραμμές στα φτερά και στις πόρτες καθώς και το σχήμα των παραθύρων, προσδίνουν έναν Sport χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

YN 2024 01 15 16.52.53

ΔΕΚΑΕΞΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ

Στο κυνήγι για  την επίτευξη χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι ζάντες αλουμινίου 16’’ είναι οι ίδιες σε όλες τις εκδόσεις. Οι διπλές ακτίνες προσδίδουν χαρακτήρα Sport αλλά και Business  προφίλ στο αυτοκίνητο.

Επίσης η σχεδίασή των πίσω φτερών και οι γραμμές των φωτιστικών σωμάτων τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Οι ράγες οροφής αλλά κι η κεραία με σχεδιασμό «πτερυγίου καρχαρία» είναι δύο ακόμη χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ώστε να ξεχωρίζει.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Ο νέος κομψός σχεδιασμός προσφέρει εργονομία κι άνεση σε όλους τους επιβάτες.

Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου

συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Οι μαλακές επενδύσεις, οι σπορ διακοσμητικές πινελιές σε χρώμα ασημί ή χρωμίου και η σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτυπώνουν την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η λειτουργία κλιματισμού S-FLOW και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού είναι χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογίας του αυτοκινήτου, η οποία εντυπωσιάζει στο σύνολο της.

ΟΘΟΝΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Εντυπωσιάζει επίσης η νέα  μεγάλη οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την οθόνη Ενέργειας, Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones, καλυπτοντας έτσι κάθε απαίτηση.

ΣΤΙΛΑΤΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ο νέος εντυπωσιακός μεγάλος πίνακας οργάνων που χαρακτηρίζεται από τον στιλάτο φωτισμό διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες.

 Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων μπορεί να ρυθμιστεί για προβολή αναλογικού ή  ψηφιακού ταχύμετρου. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: Οδηγός οικονομικής επιτάχυνσης "ECO Accelerator Guidance", Ένδειξη ECO Score κ.α.

Επίσης, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport) προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης.
Να σημειωθεί πως από τις ρυθμίσεις μπορεί να επιλεχθεί και Ελληνικό Menu, πράγμα που δεν συμβαίνει με όλα τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Επιπλέον μία ακόμη τεχνολογική καινοτομία για τη εταιρεία αποτελεί το θερμαινόμενο τιμόνι τόσο στις πλούσιες εκδόσεις. Την άνεση στον τομέα αυτό συμπληρώνουν τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

YN 2024 01 15 16.53.38

ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι νέα τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται πλέον σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου 

Σημειωτέων ότι για την ευκολότερη φόρτιση των Smartphone (εφόσον υποστηρίζονται  από την συσκευή) υπάρχει η δυνατότητα επαγωγικής (ασύρματης) φόρτισης στην κεντρική κονσόλα, γεγονός που απαλλάσσει τον οδηγό από τις συνηθισμένες μέχρι τώρα αναγκαίες συνδέσεις.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ  ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Ο  απαλός ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από τα υποβραχιόνια θυρών, γύρω από τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας και γύρω από την κεντρική ποτηροθήκη ενισχύουν την ορατότητα σε αυτά τα σημεία στο σκοτάδι.

ΑΝΕΣΗ ΓΙΑ  ΠΕΝΤΕ ΑΤΟΜΑ

Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι το νέο Swace διαθέτει 928 mm απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων προσφέροντας  αυξημένη  ευρυχωρία και άνεση στους πίσω επιβαίνοντες, ενώ συνολικά τέσσερα με πέντε άτομα θα βολευτούν άνετα και χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις ακόμη και στις πολύωρες διαδρομές, όπου συνήθως επέρχεται κούραση.

1606 ΛΙΤΡΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ

Εντυπωσιάζει βέβαια αμέσως ο μεγάλος και άνετος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με όγκο έως και 596 λίτρα, ενώ μπορεί να επεκταθεί με το κατέβασμα των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη φόρτωση υγρών ή λερωμένων αντικειμένων, που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι μεταφέρουν συχνά κάθε λογής αντικείμενα.

1705162068164378375093436699259

ΟΜΑΛΗ ΚΥΛΙΣΗ

Το νέο μοντέλο μπορεί και εξασφαλίζει την ικανοποίηση που προσφέρει ένας τρόπος ζωής φιλικότερος προς το περιβάλλον.

 Το προηγμένο υβριδικό σύστημα που κινεί το Swace με τον ηλεκτροκινητήρα, τον θερμικό κινητήρα ή και με τους  δύο, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, προσφέρει όχι μόνο εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και ομαλή κύλιση και δυναμική επιτάχυνση σε κάθε περίπτωση.

ΣΥΧΝΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

Ο  εξελιγμένος και ήσυχος ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το Swace και το κινεί σε χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το αυτοκίνητο κινείται τόσο με τον ηλεκτροκινητήρα όσο και με τον ισχυρό αλλά οικονομικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται κι η υβριδική μπαταρία, όταν χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι

χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το όχημα ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας, γεγονός που αυξάνει την συνολική οικονομία.

ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΡΥΠΩΝ

Η συγκεκριμένη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, είναι ιδανική για την εντελώς αθόρυβη αναχώρηση ή επιστροφή στο σπίτι καθώς και κατά την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές ή σε εσωτερικούς χώρους στάθμευσης καθώς ελαχιστοποιείται ο ήχος και μηδενίζονται οι εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και  τις συνθήκες του αυτοκινήτου η αυτονομία κίνησης στο EV Mode κυμαίνεται στο 1 χιλιόμετρο σαν μέση τιμή.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα είναι πως η μετάδοση κίνησης πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT.

Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές, χαρίζοντάς μια ήρεμη ποιότητα οδήγησης. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.

Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device).

 Το πρώτο λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.

 Και το δεύτερο είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.

Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής μπαταρίας, χωρίς να ενοχλείται ο οδηγός και οι επιβάτες.

ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΞΙΑ

Η  χαρακτηριστική  αμεσότητα του τιμονιού, η ησυχία κύλισης και η ευελιξία,  χαρακτηρίζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Ο έλεγχος του οχήματος είναι  άμεσος κι ακριβής ακόμα και στις γρήγορες στροφές, χωρίς  έντονη υποστροφή, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, στο σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης Στροφών (Active Cornering Assist, ACA) αλλά και στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, όπως και αντιδράσεις στα όρια, η άνεση των αναρτήσεων παίρνει πολύ καλό βαθμό, ενώ αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται και τα φρένα ακόμη και και στην σκληρή και παρατεταμένη χρήση.

ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΕΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Χαρακτηριστικό είναι ότι ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT, οου φωτίζονται χαρακτηριστικά.

ΝΟΡΜΑΛ: ΜΠΛΕ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ

Η νορμάλ επιλογή συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμησης καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση για να ξεχωρίζει ευκολα.

ECO : ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ

Η επιλογή  ΕCO  ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση, ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτή.

ΣΠΟΡ : ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ  ΟΘΟΝΗΣ

Διαλέγοντας τώρα, την λειτουργία SPORT, επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση, χαρακτηριστικό της σπορ επιλογής.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΡΟΧΩΝ

Η  παραπάνω  λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης στους τροχούς που βρίσκονται από την πλευρά του εσωτερικού της στροφής για να αποφεύγεται η υποστροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όχημα στρίβει πιο ομαλά κι η πορεία του είναι εκείνη που επιλέγει ο οδηγός, ακόμη και αν οδηγεί στα όρια.

ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι  μπροστινές αναρτήσεις περιλαμβάνουν γόνατα MacPherson  κι οι πίσω αναρτήσεις  διπλά ψαλίδια και  είναι σχεδιασμένες για βελτιωμένη σταθερότητα χειρισμών κι οδηγική άνεση. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι επίσης βελτιστοποιημένες για ανταπόκριση γραμμικής διεύθυνσης κατά την οδήγηση σε στροφές με μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες, ώστε να μην προβληματίζεται ο οδηγός.

ΣΚΟΠΟΣ  Η ΜΕΙΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

Χαρακτηριστικό είναι ότι όλα τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον γύρω από το όχημα μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει  καλύτερη οδηγική εμπειρία συνολικά

Το  νέο μοντέλο περιλαμβάνει συνολικά μια πλούσια σειρά συστημάτων ασφαλείας, όπως :

ΣΥΣΤΗΜΑ PCS

Το εξελιγμένο   PCS συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας τον δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων και μια κάμερα. Υποστηρίζει λειτουργία προειδοποίησης πρόσκρουσης, υποβοήθηση πέδησης πριν από την πρόσκρουση και λειτουργίες πέδησης πριν από την πρόσκρουση, ευκολύνοντας τoν οδηγό.

ΣΥΣΤΗΜΑ  LTA

Tο συγκεκριμένο σύστημα LTA ανιχνεύει ότι υπάρχει πιθανότητα ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοηθά μερικώς τον χειρισμό του τιμονιού για τη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας και την αποτροπή εκτροπών από τη λωρίδα ή τον δρόμο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, την υποβοήθηση τιμονιού, την προειδοποίηση εκτροπής και τη λειτουργία επαναφοράς στο κέντρο της λωρίδας, κυρίως σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας.

ΣΥΣΤΗΜΑ RSA

Το σύστημα RSA εντοπίζει τα οδικά σήματα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όταν ανιχνευτούν. Το σύστημα είναι συμβατό με σήματα για τα όρια ταχύτητας, για περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, σήματα για κατοικημένη περιοχή, σημεία εξόδου από συγκεκριμένες περιοχές κι όλες τις ευρωπαϊκές πινακίδες ακόμη και κάτω από δυσμενείς συνθήκες κυκλοφορίας.

ΣΥΣΤΗΜΑ DRCC

Ξεχωρίζει επίσης το σύστημα DRCC που  διατηρεί αυτόματα την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και ακινητοποιεί το όχημα όταν ακινητοποιείται και το προπορευόμενο. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο, το όχημα κινείται με την σταθερή προκαθορισμένη ταχύτητα που έχεις επιλέξει.

ΣΥΣΤΗΜΑ AHB

Το νέο AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των επερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Στις πλουσιότερες εκδόσεις περιλαμβάνονται  ακόμη.

ΣΥΣΤΗΜΑ BSM

Το εξελιγμένο σύστημα BSM που  ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη, προειδοποιώντας έγκαιρα τον οδηγό.

ΣΥΣΤΗΜΑ  RCTA

Εντυπωσιακό είναι το σύστημα RCTA που  βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την οπισθοπορεία σε χώρους στάθμευσης. Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και αναβοσβήνουν εικονίδια στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό, ώστε να σταματήσει την οπισθοπορεία.

ΣΥΣΤΗΜΑ S-IPA

Ενδιαφέρον είναι και το σύστημα S-IPA που  βοηθά τον οδηγό όταν θέλει να παρκάρει το Suzuki SWACE τόσο σε παράλληλη θέση όσο και σε κάθετη με οπισθογωνία. Βοηθάει επίσης στη διαδικασία αναχώρησης “ξε-παρκάρισμα” από παράλληλη θέση. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί αισθητήρες κυμάτων υπερήχων για την ανίχνευση των αντικειμένων και μπορεί να παρκάρει το όχημα με ακρίβεια ακόμα και σε στενές θέσεις.

Παρέχει στον οδηγό ηχητική κι οπτική καθοδήγηση, ενώ οι κινήσεις του τιμονιού γίνονται αυτόματα, ευκολύνοντας την όλη διαδικασία.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ  ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ

Στην περίπτωση τώρα που το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, αυτό το σύστημα ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες μέσα στο όχημα εντοπίσουν μια σύγκρουση και μπορούν επίσης να σταλούν χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού, που βρίσκεται σε προσιτή θέση

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το νέο SWACE φοβίζει έντονα τον ανταγωνισμό με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, την βελτιωμένη και εντυπωσιακή εμφάνιση του, τους μεγάλους και πρακτικούς χώρους επιβατών και αποσκευών, την ποιότητα κατασκευής, την συνολική πολυτέλεια, τα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, την πληρότητα εξοπλισμού, την άνεση, την ησυχία κύλισης και την οδική συμπεριφορά του Αναμφισβήτητα ένας πολύ σκληρός αντίπαλος ακόμη και για τα SUV και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ