Nissan Qashqai 1.3 Hybrid ... Δημιουργός της κατηγορίας [test]

Nissan Qashqai 1.3 Hybrid ... Δημιουργός της κατηγορίας [test]

Έχοντας ιδρύσει μια δική του κατηγορία πριν δέκα επτά χρόνια με τον χαρακτηρισμό Crossover αρχικά, δημιούργησε στην συνέχεια την  δική του ξεχωριστή κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover/SUV, γνωρίζοντας τεράστια εμπορική επιτυχία, την οποία και ακολούθησαν αναγκαστικά οι περισσότεροι κατασκευαστές.

ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ

Το Qashqai Hybrid, τρίτης γενιάς διαθέτει , εκτός από το νέο εξελιγμένο ήπιο υβριδικό συστήματο των 12Volt ,την  καινούρια, αυξημένης ακαμψίας πλατφόρμα  CMF-C,έναν σύγχρονο τούρμπο κινητήρα 1.3 λίτρων, σε δύο εκδόσεις απόδοσης που εξασφαλίζει, επιδόσεις, ησυχία και εξαιρετική οικονομία, ενώ είναι διαθέσιμο σαν προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ένα πακέτο που επιτρέπει  στο Qashqai να συνεχίσει άνετα την μέχρι τώρα ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία του.

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Με την καινούρια πλατφόρμα CMF-C να εφαρμόζει μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη και κατασκευασμένη για να διασφαλίζει στα οχήματα που την φέρουν  πλήρη ανταγωνιστικότητα, το νέο μοντέλο προσφέρει   βελτιωμένη αίσθηση οδήγησης και άνεσης, που διακρίνεται από τα πρώτα χιλιόμετρα.

ΑΥΞΗΣΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ

Στο όμορφα σχεδιασμένο αμάξωμα  του Qashqai,  υπάρχει βελτίωση ακαμψίας 48% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Με την πιο άκαμπτη πλατφόρμα, επιτεύχθηκε αύξηση της ακρίβειας οδήγησης και της απόκρισης και μείωση των κραδασμών που προέρχονται από την ανάρτηση, καθώς  οι μηχανικοί της εταιρείας ρύθμισαν πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ελατήρια της ανάρτησης και τις αποσβέσεις τους, ώστε να ακολουθούν καλύτερα τα  διάφορα οδοστρώματα, προσφέροντας επιπλέον άνεση.

YN 2024 03 13 10.54.36

ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ

Ταυτόχρονα με  τη συνολική αύξηση της ακαμψίας, το αμάξωμα είναι πλέον πάνω από 60 κιλά ελαφρύτερο, γεγονός που συμβάλλει στη συνολική απόδοση του  Qashqai, ενώ μειώνει και τον βαθμό αδράνειας στην γρήγορη οδήγηση, προσφέροντας βελτιωμένη ευελιξία και οδική συμπεριφορά και καλύτερη οδηγική αίσθηση.

ΠΙΟ ΗΣΥΧΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Επιπλέον έχουν σχεδιαστεί δύο διαμορφώσεις πίσω ανάρτησης, με  τον ημιάκαμπτο άξονα να εξοπλίζει τις δικίνητες εκδόσεις, με ελαστικά 19 ιντσών ή μικρότερης διάστασης. Ακόμη ο ημιάκαμπτος άξονας έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με το προηγούμενο  Qashqai, με ένα νέο μονωτικό υλικό στο αμάξωμα που αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος  και μειώνει τη μετάδοση δονήσεων στο χώρο των επιβατών. Επιπλέον, έχει προστεθεί ένα αναβαθμισμένο bump stop, το οποίο συμβάλλει  στην βελτίωση της πίσω ανάρτησης ώστε να προσφέρει καλύτερη ελαστικότητα  και προστασία από κραδασμούς, γεγονός που συμβάλει στην καλύτερη άνεση.

ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

Με σκοπό να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα των αποσβεστήρων, η  κλίση τους έχει αλλάξει σε πιο κατακόρυφη θέση, κλίση η οποία μειώνει την τριβή και, ως εκ τούτου, βελτιστοποιεί την απόδοσή τους, εξασφαλίζοντας καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, ομαλότερη οδήγηση, καθώς και  βελτιωμένη κατευθυντικότητα.

ΑΛΛΑΓΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Ειδικότερα στις εκδόσεις με ελαστικά 20 ιντσών ή τις τετρακίνητες, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν   αυξημένη ηρεμία και  άνεση που προέρχεται από την νέα πίσω ανάρτηση  πολλαπλών συνδέσμων. Το πάτημα των  τροχών στο δρόμο εμφανίζεται βελτιστοποιημένο στις αλλαγές κατεύθυνσης, λόγω αλλαγής στην γεωμετρία της ανάρτησης,  γεγονός που γίνεται πιο αισθητό σε δρόμους με ανώμαλες επιφάνειες. Τα ελατήρια παρέχουν, καλύτερη αίσθηση στο δρόμο, με θετικότερη απόκριση στις στροφές χάρη στο άμεσα ελεγχόμενο αμάξωμα και καλύτερη  άνεση, ενώ η βελτιωμένη απόσβεση το επαναφέρει ταχύτερα σε ηρεμία, όταν κινείται σε κυματοειδείς επιφάνειες. Ταυτόχρονα , και στις δύο τύπους της ανάρτησης, η ηχομόνωση από τον θόρυβο του δρόμου και τους κραδασμούς παραμένουν  ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Qashqai, με βελτιώσεις που συναντώνται συνήθως σε ακριβότερα οχήματα.

YN 2024 03 13 10.54.47

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Είναι χαρακτηριστικό ακόμη ότι παρατηρείς αμέσως τις θετικές αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, με την  αίσθηση στην ευθεία είναι πιο θετική και ακριβής λόγω  της μετακίνησης του συστήματος “υποβοήθησης ισχύος”, ακριβώς δίπλα στον άξονα του τιμονιού. Με  την συγκεκριμένη αλλαγή, μειώθηκε η αίσθηση τριβής , προσφέροντας περισσότερη προοδευτικοτητα και καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό

ΝΕΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Άλλαξε επίσης ο λόγος μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης, από 19.1:1 σε 14.7:1, με αποτέλεσμα την πιο άμεση και  ταχύτερη απόκριση. Σε συνδυασμό με το πιο άκαμπτο πλαίσιο,  αντιλαμβάνεσαι αμέσως την βελτιωμένη ευελιξία του αμαξώματος και  μια αυξημένη αίσθηση άνεσης . Ο κύκλος στροφής παραμένει αμετάβλητος σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, στα 11,5 μέτρα, γεγονός που βοηθά τον οδηγό στους επιτόπου ελιγμούς.

ΑΝΕΤΗ ΕΙΣΟΔΟΣ  ΕΞΟΔΟΣ ΠΙΣΩ

Ακόμη ένα πλεονέκτημα της πλατφόρμας CMF-C είναι ότι έχει επιτρέψει την τοποθέτηση ελαστικών 20 ιντσών,στα πλούσια μοντέλα , χωρίς να επηρεάζεται η γωνία στροφής των μπροστινών τροχών, ή να θυσιάζεται η πρόσβαση από τις  πίσω θύρες που θα δυσκόλευε την  είσοδο /έξοδο των πίσω επιβατών.

YN 2024 03 13 10.54.56

ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

Συνολικά τέσσερις με πέντε επιβάτες θα βολευτούν άνετα ακόμη και στα μακρινά ταξίδια, ενώ ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 504 μέχρι 1447 λίτρων ανάλογα με τις θέσεις των πίσω καθισμάτων, θα μεταφέρει άνετα όλες τις αποσκευές τους.

Το σαλόνι είναι προσεκτικά σχεδιασμένο και φινιρισμένο αποπνέει πολυτέλεια και χαρακτηρίζεται από την πληρότητα εξοπλισμού  άνεσης και τα κορυφαία συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και συνδεσιμότητας, διαθέτοντας σχεδόν τα πάντα.

ΔΥΟ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ

Είναι χαρακτηριστικό ό,τι το Qashqai τρίτης γενιάς ξεκίνησε την καριέρα του, με έναν μόνο κινητήριο σύνολο βενζίνης σε δύο εκδόσεις απόδοσης.

Τον εξελιγμένο υβριδικό τούρμπο κινητήρα 1.332 κυβικών εκατοστών βενζίνης που  προσφέρεται με δύο ιπποδυνάμεις, 140 και ροπής 240Nm, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας, και 158 ίππους, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT (αποκλειστικά στην έκδοση 158PS).

Να σημειώσουμε ότι μέγιστη ισχύς του κινητήρα των 158 ίππων  εμφανίζεται στις 5500rpm, με μέγιστη διαθέσιμη ροπή 270Nm στις 1750rpm.

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΡΟΠΗΣ

Το σημερινό μοντέλο τρίτης γενιάς διαθέτει υβριδικό σύστημα 12V. Πρόκειται για μια προσιτή υβριδική τεχνολογία που παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση και  βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στις τιμές CO2 (-4g / km).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΙΣΧΥΣ

Το πλεονέκτημα της διαχείρισης ενέργειας του υβριδικού συστήματος εντοπίζεται αφενός στις ανταγωνιστικές τιμές του CO2, καθώς και στο γεγονός ότι ο κινητήρας 1,3 λίτρων προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από τα βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το  υβριδικό σύστημα προσθέτει μόλις 22 κιλά στη συνολική μάζα του οχήματος, γεγονός που αντανακλά στις επιδόσεις.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ

Όταν ο οδηγός επιβραδύνει, η ενέργεια που ανακτάται  αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων Λιθίου. Η συγκεκριμένη ενέργεια παρέχεται στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα σε στάση και στην υποβοήθηση ροπής (Torque Assist).

Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει , με ταχύτητες μικρότερες από 18 χλμ/ωρ και σε λειτουργία “brake on”, ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Γεγονός που επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

YN 2024 03 13 10.55.13

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το καλά κλιμακωμένο 6αρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έχει βελτιωθεί για πιο γρήγορη,  άμεση και σπορ αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων , γεγονός που βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλεύεται καλύτερα την ιπποδύναμη και να επιτυγχάνει καλύτερη οικονομία

ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Σημειώστε ότι τα  προσθιοκίνητα  μοντέλα  είναι διαθέσιμα τόσο  με  140 ίππους όσο και  158 ίππους , ενώ τα τετρακίνητα   είναι διαθέσιμα μόνο με 158 ίππους και  μετάδοση CVT.

ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ  ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Σημειώνουμε ότι υπάρχουν και  τρείς λειτουργίες οδήγησης: Standard, ECO, και Sport, για οικονομική ή σπορ οδήγηση που σχετίζονται άμεσα με τον κινητήρα.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σημειώστε επίσης ότι το Qashqai  τρίτης γενιάς είναι διαθέσιμο και σαν  e-POWER διαθέτοντας ένα καινοτόμο κινητήριο σύνολο, που προσφέρει τα γνωστά πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος, όπως την γραμμική,  επιτάχυνση και τις καλύτερες επιδόσεις, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης.

Η μπαταρία, στην περίπτωση  αυτή φορτίζεται χάρη στον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.5 λίτρων, 190 ίππων. Πρόκειται για την μπαταρία που τροφοδοτεί τον  ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με την σειρά του μεταδίδει την ισχύ του στους τροχούς.

Προκειμένου να φιλοξενήσει αυτή τη μοναδική εγκατάσταση, η πλατφόρμα CMF-C σχεδιάστηκε εξαρχής για να στεγάσει την μπαταρία στο κέντρο του δαπέδου, αλλά χωρίς να θυσιάζεται ο χώρος της καμπίνας ή των αποσκευών, γεγονός που δείχνει την μεγάλη προσοχή που έχουν δώσει οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί στο  μοντέλο, τρίτης γενιάς.

YN 2024 03 13 10.55.34

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Ο εξελιγμένος και δυναμικός τούρμπο κινητήρας των 1.3 λίτρων των 140 ίππων, εξασφαλίζει και με την βοήθεια του υβριδικού συστήματος, το οποίο τον ενισχύει σημαντικά σε πολλές περιπτώσεις, επιτάχυνση 9.9  δευτερόλεπτων και τελική ταχύτητα 196+ χλμ/ωρα, τιμές απόλυτα ανταγωνιστικές στην κατηγορία του.

Από την άλλη εξαιρετικές κρίνονται και οι τιμές κατανάλωσης, που με την χρήση του προγράμματος Eco, κυμαίνονται και κάτω από τα  6.5. λίτρα/100 χλμ με ήρεμη οδήγηση και ανεβαίνουν περιορισμένα μόνον όταν χρησιμοποιείς πλήρως την ισχύ του κινητήρα.

Ακριβές, γρήγορο και εύχρηστο κρίνεται επίσης, όπως ήδη σημειώσαμε  και το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Η άκαμπτη πλατφόρμα, σε συνδυασμό και τις προσεγμένες και βελτιωμένες αναρτήσεις με  τις ευρωπαϊκές ρυθμίσεις εξασφαλίζουν, σε συνδυασμό με νέο εξελιγμένο σύστημα διεύθυνσης, συνολικά θετική οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση. Υποδειγματική κατευθυντικότητα, περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, σωστές αντιδράσεις στις ξαφνικές αλλαγές πορείας και πολύ καλή ποιότητα κύλισης, στοιχεία που συνδυάζονται με πολύ καλή άνεση στο δρόμο σε όλα σχεδόν τα οδοστρώματα.

Αποτελεσματικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται επίσης και τα φρένα με καλή αίσθηση του πεντάλ και αντοχή στην σκληρή χρήση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο το σημερινό Qashqai είναι σαφώς καλύτερο και πλήρως ανταγωνιστικό.

Καλοσχεδιασμένο, ολοκληρωμένο εντυπωσιακότερο, ελαφρύτερο περισσότερο ευρύχωρο, πιο άνετο, εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση με  καλύτερη οδική συμπεριφορά και με ανταγωνιστές επιδόσεις, αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του, ειδικά με νέες τιμές διάθεσης του.

Οι τιμές του Qashqai των 140 ίππων, με τη νέα προσφορά, αρχίζουν από τις 24.990 ευρώ και θεωρείται εξαιρετική και να σημειωθεί ότι κινείται ελεύθερα στον δακτύλιο. Η τιμή της έκδοσης, του ίδιου κινητήρα των 158 ίππων, αρχίζει από 30.990 ευρώ ενώ η τετρακίνητη έκδοση βρίσκεται στα 34.990 ευρώ και η κορυφαία έκδοση e-POWER των 1500 κυβικών και των 190 ίππων αρχίζει από 37.990 ευρώ.

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 
 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ