Volvo 40TS Twin Engine Recharge 262 PS ... σε κορυφαίο επίπεδο [test]

Volvo 40TS Twin Engine Recharge 262 PS ... σε κορυφαίο επίπεδο [test]

Συνδυάζοντας  έναν  τρικύλινδρο  τούρμπο κινητήρα  1500 κυβικών 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, η συνολική ισχύς φθάνει τούς 262 ίππους, η  επιτάχυνση απογειώνεται και η κατανάλωση προσγειώνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ 2018

Έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς 2018, και συνδυάζοντας την χαρακτηριστική Σκανδιναβική και νεανική σχεδίαση του με έναν αναβαθμισμένο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500 κυβικών εκατοστών ,με την τεχνολογία plug-in , το νέο XC 40 T5 Recharge, αποτελεί έναν από τους πλέον επικίνδυνους αντιπάλους στην ιδιαίτερα σκληρή και  ενδιαφέρουσα  κατηγορία των κόμπακτ SUV.

1637768183350475886052372477702

ΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Διατηρώντας την γνωστή εταιρική ταυτότητα της φίρμας όπως αυτή εκφράζεται στα μεγαλύτερα μοντέλα XC 60  και  XC 90, αλλά έχοντας ταυτόχρονα μια δική του προσωπικότητα ,το μικρότερο SUV  της Volvo, εντυπωσιάζει με την νεανικότητα των γραμμών και την εμφάνιση του, δίνοντας εύκολα την εντύπωση πως ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία SUV, γεγονός που μετρά ιδιαίτερα από πλευράς πωλήσεων. Ουσιαστικά μόνο η τάπα στο εμπρός αριστερό φτερό, μαρτυρά ότι πρόκειται για την  plug-in  υβριδική έκδοση.

16377693559586299577238588757938

ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ

Το άλλο ισχυρό στοιχείο που μετρά  θετικά στην εμπορικότητα του μοντέλου είναι η ευρυχωρία του σαλονιού.  Τέσσερις υψηλόσωμοι  επιβάτες θα βρουν πολύ εύκολα χώρο ενώ και ο πίσω μεσαίος θα χρειαστεί να κάνει ελάχιστες υποχωρήσεις ακόμη και στα μακρινά ταξίδια.

Μεγάλος και πρακτικός είναι και χώρος αποσκευών των 405 και όχι 460 λίτρων, λόγω των μπαταριών, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1330 λίτρα  επιτρέποντας την φόρτωση ογκωδών αποσκευών

16377685855467642749856578506824

ΠΡΩΤΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Μεταφέροντας στοιχεία εμφάνισης ,σχεδίασης και πολυτελείας από τα μεγαλύτερα  μοντέλα ,το κόμπακτ SUV της VOLVO ,εντυπωσιάζει αμέσως  μόλις μπεις στο σαλόνι με την σχεδίαση τού ταμπλό, την ποιότητα των υλικών, την φροντίδα του φινιρίσματος και την σαφή πολυτέλεια που εκπέμπει.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και πλήρης ενδείξεων, ενώ την παράσταση κλέβει η μεγάλη κατακόρυφη οθόνη τάμπλετ αφής,με τις άφθονες δυνατότητες συνδεσιμότητας και πληροφορίες που διαθέτει,αφού εξοικειωθείς βέβαια με τον τρόπο λειτουργείας της. Είναι  αληθινό βοήθημα για τον οδηγό στην πόλη η στα ταξίδια.

Τέλος η πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης ακόμη και στις βασικές είναι πολύ καλή από κάθε άποψη, δικαιολογώντας  εύκολα τις τιμές διάθεσης του αυτοκινήτου.

16377686771421184828848794070133

ΑΡΙΣΤΟΣ   ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ  ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Η σουηδική εταιρεία ήταν εδώ και δεκαετίες πρωτοπόρος στην  ενεργειακή και παθητικής ασφάλειας. Και στην περίπτωση του  XC 40 βέβαια  υπάρχει πληρέστατος, εξοπλισμός κορυφαίας τεχνολογίας ,που αρκετά αντίπαλα μοντέλα δεν πλησιάζουν, στοιχείο που δικαιολογεί και στη περίπτωση αυτή τις τιμές του αυτοκινήτου.

16377701405626227393750974318962

1500  ΚΥΒΙΚΑ  180 ΙΠΠΟΙ

Ο γνωστός τρικύλινδρος  τούρμπο κινητήρας βενζίνης των 180   ίππων,έχει υποστεί αισθητές βελτιώσεις στα κινούμενα μέρη και στην χαρτογράφηση ,με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον  στην έκδοση Τ5 180  ίππους και 265  Nm ροπή ,που στους πρόσθιους   τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ,συνεργαζόμενοι κατά περίπτωση με τους 82 ίππους του ηλεκτρικού κινητήρα και δένουν άριστα με το βάρος του αμαξώματος, βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας την κατανάλωση .

16377687695376677163088953460041

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Τα σχεδόν 1700+ κιλά του αμαξώματος έρχονται στα 100 χλμ σε 7.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από το εργοστάσιο στα 180  χλμ/ωρ , διαθέτοντας ισχύ και ελαστικότητα από χαμηλά. Επιδόσεις πάρα πολύ καλές για το μέγεθος του αμαξώματος και την κατηγορία τού οχήματος. Ο συνδυασμός με το  7 αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη , αποδεικνύεται πολύ καλός, σε όλα τα προγράμματα οδήγησης ,και οι αλλαγές πραγματοποιούνται ανεπαίσθητα, χωρίς   κενά, καθυστερήσεις ή θορύβους, αξιοποιώντας σωστά την αυξημένη  ιπποδύναμη .Ακόμη και μόνον με τους 180 ίππους του κινητήρα βενζίνης ,όταν ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι εκτός, η επιτάχυνση είναι πολύ καλή.

16377692492036544804263020285486

PLUG-IN ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο ηλεκτροκινητήρας  εξασφαλίζει 82 ίππους και ροπή 160 Nm ,συνδυάζεται με μια μπαταρία 8.5 kWh, διαθέτει άμεση και γραμμική επιτάχυνση, καθόλου θόρυβο ή σφύριγμα με το υβριδικό σύστημα να εναλλάσσει τους δύο κινητήρες ανάλογα με τις συνθήκες και τις επιλογές του οδηγού χωρίς να γίνεται τίποτε αντιληπτό, εξασφαλίζοντας ιδανική κατανάλωση, αν φυσικά το επιδιώκεις.

Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να φορτισθεί κατάλληλα, σε  τρεις+ μόλις ώρες από μια οικιακή πρίζα των 16 Αμπέρ διαδικασία που μπορεί μάλιστα να προγραμματίσετε μέσω της σχετικής εφαρμογής.

Ειδικά στην πόλη με φορτισμένο τον ηλεκτροκινητήρα  μπορείς να κινείσαι μόνον με αυτόν ,χωρίς θόρυβο και αμελητέα κατανάλωση και η εμβέλεια του επαρκεί για τουλάχιστον 40  χιλιόμετρα καθημερινής χρήσης.

16377688132295324993736973956445

ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ

Με μαλακό δεξιό πόδι, προσεκτική εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρονται  και πλήρως φορτισμένη μπαταρία, μπορούν να εμφανιστούν απίστευτες τιμές κοντά στα   2.8 με 4.5  λίτρα, ενώ όταν  η μπαταρία αδειάσει, διατηρώντας βέβαια την ισχύ που χρειάζεται ώστε ο ηλεκτρικός κινητήρας να υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα μια με: όλη την ισχύ διαθέσιμη,  μια μέση τιμή στην οποία μπορείς να υπολογίσεις είναι τα 8.4  λίτρα βενζίνης, που ανεβαίνουν  λίγο σχετικά ακόμη, μόνον αν χρησιμοποιείς συχνά όλη την συνδυαστική ισχύ του κινητήρα, πράγμα όχι απαραίτητο με δεδομένες τις καλές επιδόσεις και την ελαστικότητα του. Τιμές υποδειγματικές για το μέγεθος και το βάρος του οχήματος.

16377690730053846892735105318546

ΗΣΥΧΙΑ  ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση που του ταιριάζει και απολαμβάνει καλής ορατότητας μπροστά και πλευρικά., έχει μπροστά του έναν πληρέστατο πίνακα οργάνωνν,που τον πληροφορεί κάθε στιγμή για τα πάντα και την βοήθεια της πληρέστατης κατακόρυφης κεντρικής οθόνης αφής, που κάνουν την ζωή του εύκολη, προσφέροντας του τα πάντα.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα καθίσταται σαφές ότι οι ρυθμίσεις ανάρτησης είναι προσανατολισμένες στην άνεση. Τα πρόσθια γόνατα  Μακ  Φέρσον και το σύνολο των πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φροντίζουν πρωτίστως  την άνεση των επιβατών σε όλους τους δρόμους με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς όμως αυτό να αποβαίνει σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

16377691509452825798659501913703

ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες, όπως και οι βυθίσεις  στα ξαφνικά φρεναρίσματα, αναπηδήσεις δεν υπάρχουν, η οποία τάση υποστροφής  ελέγχεται άψογα από τα ηλεκτρονικά συστήματα και παρά το ύψος του από το έδαφος των 211 Χιλ, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν χαμηλό επιβατικό όχημα.

 Όταν κινείσαι με τον ηλεκτροκινητήρα δεν υπάρχει θόρυβος, ενώ και ο βενζινοκινητήρας δεν εμφανίζει κραδασμούς και ο θόρυβος του δεν φθάνει εύκολα στο σαλόνι.  

Το ύψος από το έδαφος από την άλλη πλευρά επιτρέπει την εκτός δρόμου κίνηση με αρκετή άνεση, σε μετρίως άσχημα εδάφη, με μια  αίσθηση... τετρακίνησης  παρότι το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο.

Την θετική εικόνα στο δρόμο συμπληρώνουν τα ανθεκτικά και πολύ αποτελεσματικά φρένα,η αίσθηση των οποίων όπως και του συστήματος διεύθυνσης  χρειάζονται συνήθεια.

16377691950718125229852910107333

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το μικρότερο SUV της VOLVO σαν  βενζινοηλεκτροκίνητο  με την κορυφαία τεχνολογία plug-in hybrid ,262 συνδυαστικά ίππους, ταχύτατη φόρτιση στο σπίτι, και εντυπωσιακά χαμηλές τιμές συνδυαστικής κατανάλωσης αποτελεί μια  άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για όσους ψάχνουν στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και  όχι μόνο . Ξεχωριστό σχεδιαστικά και νεανικό εμφανισιακά, ευρύχωρο και πρακτικό, ευκολοδήγητο και ασφαλές στο δρόμο, με πρωτοποριακά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, , κορυφαία ησυχία κύλισης εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Πείθει πώς ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία σε όλα σχεδόν εκτός της κατανάλωσης που βρίσκεται στα πλαίσια πολύ μικρότερης κατηγορίας , δικαιολογώντας  έτσι εύκολα την τιμή αγοράς του.

του Δημήτρη Κληρονόμου

googlenews

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 
 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 18|04|24 17:22

Cupra Leon e-TSI 150 PS ... Με σπορ DNA [test]

 

 

logo m

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ       ΕΛΛΑΔΑ       ΚΟΣΜΟΣ      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ      ΥΓΕΙΑ      ΖΩΗ      ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ      ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ      ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ      SCIENTECH

 

 


©2024 YSTEROGRAFONEWS - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ